sobota 14. února 2015

OPĚT S HÁČKEM V RUCE...

Dost bylo odpočinku, klubíčka a háček už mne opět začaly lákat a svádět.
Nápadů hodně, tak co dřív ?
Vzala jsem svůj šanon a listovala - no jasně, tuhle tašku jsem chtěla hodně moc
uháčkovat, je rozhodnuto, pustím se do ní.


V pondělí by mohla být hotová...
A už mám v hlavě tašku další, ale nebudu mít zřejmě v mé zásobárně ty správné barvy,
nezbyde nic jiného než objednat - a to mne vždy baví, vybírat barvy přízí.

Hezkou neděli.

Naděje je mocná, a proto měj svůj háček vždycky nahozený;
v tom rybníce, kde to nejméně čekáš, vždy bude nejvíce ryb.

                                                                                              Lord Halifax 

 

2 komentáře:

  1. Krásná barvička ... a teď mě trklo, že musim urychleně doháčkovat holce čelenku.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, tak večer došla základní barva, to by se jeden picnul, mohla jsem tašku během dneška dodělat, takže budu shánět stejný odstín :o))...Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála