úterý 3. února 2015

MÁMA...

Dnes dopoledne. 
Právě se chystáme k odjezdu na návštěvu k taťkovi mého muže.
 Letos mu bude 83 let. 
Zvoní zvonek a u dveří naší paní poštovní. Má pro mne balíček.
Ano, čekám, ano ten je pro mne.
Mám radost, v balíčku knížka od Věrky "pisovatelky"
MÁMA...
 
 
 
Odpoledne se vracíme. Těším se až si udělám kávu a knížku otevřu.
Vidím na první stránce krásné razítkové srdce,
pod ním věnování.
 
 
 Rozsvítila jsem si lampu a začetla se.
 
Ano, chvilkami mám vlhké oči, nezastírám;
 ano, chvilkami mám úsměv ve tváři;
 ano, chvilkami jsem zabředla do svých vzpomínek když jsem byla holčička;
 ano, je mi líto, že jsem žádnou takovou babičku neměla.
 
Před půlhodinou jsem dočetla.
 

Děkuji Věrko  Carolina Mia
za tolik hezkých písmenek... 
 
 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Alenko, taky čekám a už se na ni moc těším...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, obdivuji jak si někdo pamatuje takové detaily z dětství, já to nezažila s prarodiči, jedni už nebyli mezi námi když jsem se narodila a druzí byli již hodně staří když jsem byla malá. Ála

      Vymazat
  2. Alenko, také jsem se už začetla do Věrčiny knihy a vybavily se mi vzpomínky na moje dětství a na moji babičku. Věrka je báječná "pisovatelka".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Růženko, je to takové ze života, že ? Někde se to laskavé po lidských cestách občas vytrácí. Ála

      Vymazat
  3. ...holky a teď mám lesklé oči já...děkuji. Tolik v sobě cítím obav, abych nezklamala...je to obyčejné prosluněné povídání ... úplně, ale úplně obyčejné...jenže já mám pocit, že tento svět se od takových chvil nějak vzdaluje... vše je na nás a v nás...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, nemohla si zklamat, známe přeci tvé "vyprávěnky" z blogu, víme jak je pro tebe rodina důležitá, tak jako pro mnohé z nás. Ála

      Vymazat
  4. Jejda no já jsem to ale hlava děravá..... také ji mám u Věrunky zamluvenou... zrovna jsem něco měla a pak jsem zapoměla... musím to napravit chci ji také mít doma ve své knihovničce ♥měj se moc hezky....Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě tě potěší... je to takové pohlazení po duši, vždyť určitě víš o čem a jak Věrka píše... Měj se také primově, u nás pochumeluje :o)).Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála