neděle 15. února 2015

NEDĚLNÍ TOULÁNÍ...

... odpoledne se nám vydařilo.

Sice opět sluníčko celé dopoledne mrkalo paprskama, ale když jsme se konečně vychystali ven, zalezlo a už se neukázalo. Nevadí, i tak bylo moc hezky a vyšlápli jsme si malou asi 9km procházku.
Já chodím moc ráda, můj muž s postupujícím věkem méně a méně, jenže já jsem jak klíště, nedám mu pokoj :o)  a tak jde, a když se vrátíme je rád, že šel. Po cestách necestách povídáme, probíráme co se dá a je to vždy moc fajn. Jen překonat lenost. O tom to většinou je, že ?

V místech kde jsme dnes byli byl takový nádherný klid, sice jsme potkali další výletníky, hlavně pejskaře, těch bývá vždy nejvíce, ale nebyly to žádné davy.






 Člověk nemusí jezdit na daleké výlety, kolikrát stačí když jde jen za 
humna.





 Proto se radujme z těch krásných okamžiků, nabírejme energii kde ji máme
na dosah - v přírodě všude kolem nás...

Přeji vám hezký týden.


Začni tím, že uděláš to, co je nutné,
pak to, co je možné, 
a najednou zjistíš, že děláš nemožné.
                                                                                                      Sv.František z Assisi









 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála