neděle 30. července 2017

SKLO A DŘEVO ...

k servírování čehokoliv.
Velmi dobrá kombinace.

Uzavíratelné sklenice na servírovacím dřevěném prkénku.
Já jsem vám nedávno slíbila při ukázce břidlicové servírovací desky, že příště se pochlubím co jsem si zároveň s ní ještě koupila.
A zapomněla jsem na to :o).
Tak napravuji.


Celé léto trávíme převážně na zahradě a pergole od rána do večera, snídáme, obědváme, večeříme.
Grilujeme s kamarády.
A já potřebuji spoustu vychytávek, které mi usnadní servírování. Zvlášť, když musím ven vše nanosit, protože nemáme výhodu terasy u domu, do které by se vešlo dveřmi přímo z obýváku či kuchyně. 
Nosím  a nosím. 
Pravdou je, že hodně maličkostí na pergole mám trvale.
Sklo na pití, příbory, prkénka, pánev, nářadí na grilování, dokonce i zástěra mi visí na háčku spolu s chňapkami.

Výhodu těchto sklenic jsem si uvědomila okamžitě.
Větší obsah a uzavíratelnost víčky.
Co si budeme povídat, mouchy jsou atakující a obzvláště když je jídlo na stole.
Využít se dají na všelicos.


třeba na čokoládové čočky ... 




na saláty, na dipy,..
A když se při grilování vše nespotřebuje, uzavřené se uloží do lednice a zkonzumuje druhý den.


Jsem z nich nadšená...




20 komentářů:

  1. Ano,ano - je to bezva sestava. Už jsem ji viděla i na blogu u Moniky z kopečku.
    Hezkou sluníčkovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamžitě mi v e-shopu padly do oka :o)).
      Hani přeji ti pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  2. Sklenice vypadají moc dobře a navíc jsou užitečné. Mám také ráda, když na stole vypadá vše krásně a k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO právě, hezké a užitečné, v kuchyni na polici vypadají pěkně, mám je hezky po ruce.
      Diano měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  3. Nádhera.Když je něco hezké a funkční k tomu, je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda takové prima věci :o)).
      Míšo měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Moc krásný a navíc užitečný doplněk ke stolování! Takové věci mám ráda!
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile něco takového objevím, neudržím se a musím koupit, protože to straaašně moc potřebuji.
      pa Helenko
      Ála

      Vymazat
  5. Na ty dresingy a omáčky ke grilování je to určitě super. A ještě to hezky vypadá.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejde se toho dost a mají uzávěr, to venku oceňuji velmi. A ve skle je vidět co je obsahem za dobrotu :o).
      Hezkou neděli Stáni.
      Ála

      Vymazat
  6. Pěkné, praktické, na léto jak dělané :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je super. Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se souprava líbí :o).
      Hezký dne.
      Ála

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Taktových pomůcek není nikdy dost :o),
      Pěkný den Věrko.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, to je dobrá vychytávka, tak ať slouží.
    Pa a krásné dny .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už zdárně Dášo slouží a jsem moc spokojená.
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, máš to vychytaný. Nejen praktické, ale i moc pěkné.
    Užij si letních dnů v pergole i na zahradě.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pořád z něčeho nadšená :o)).
      A tepla si užívám - zavařuji ještě meruňkové marmelády, nakládám okurky. Ale i tu pohodu na lehátku u bazénu v mezičase dávám...
      Měj se hezky Henrietko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála