čtvrtek 27. července 2017

KNIŽNÍ VÝHRA ...

u Petry na blogu
Pozdravy z hájenky.

Radostná zpráva mne zastihla na dovolené v Lužnici a já se moc těšila na zásilku.



Autor Haruki Murakami je považován za jednoho z nejvýznamnějších japonských spisovatelů současnosti a v roce 2006 mu byla v Praze udělena Cena Franze Kafky.
Dosud jsem od něj nic nečetla, i když jsem zaznamenala, že jeho knihy mají úspěch.
Tak nějak jsem vyčkávala a ejhle, kniha se ke mně dostala oklikou.
Výhrou.



Kniha není "tlusťoška", má 248 stran, je to soubor sedmi povídek a tak bych ji měla přelousknout rychle. 
|Jen se do ní pustit.
Znáte některou z knih od tohoto spisovatele?



Nejdřív bych měla přečíst rozečtenou.

Ale tam jsem teprve pár stran na začátku!
Tu přeci mohu odložit na potom a začít znovu.

Rozhodnuto.
Je to příliš lákavé.

Dnes otevřu knihu
Muži, kteří nemají ženy ...




14 komentářů:

  1. Však on je dnes zrovna čas na čtení. Alespoň tady u nás. Prší.
    Tak ať se Ti knížka líbí!
    Měj se hezky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás pršelo včera a celou noc, nyní ne, ale je zataženo, nevlídno. Na hezký letní den to nevypadá.
      Knížek k přečtení nových mám pěkný malý komínek :o)).
      Měj se hezky Hani.
      Ála

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře.At se kniha líbí!:)Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Věrko, byla jsem velmi překvapená. Jako vždy když vyhraji, protože to u mne nebývá zvykem :o)), výhry mne vždy míjely.
      Měj pohodou.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, velká gratulace:-)četla jsem od něho dvě knihy a moc se mi obě líbily. Norské dřevo .....Na jih od hranic na západ od slunce.
    A udělej si výlet do Werichovy vily. Stojí za návštěvu. Je předělaná s citem , expozici je nádherná , je tam krásná atmosféra. Bude se ti líbit a pak navštívíš kavárnu , která je součástí vily a nabízí výborné dortiky:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evičko :o), nejenom za gratulaci, ale i za popostrčení k návštěvě Prahy. Neustále vše odkládáme a není to správná cesta. Dopřát si okamžiky TEĎ je správná volba. Uvědomuji si to čím dál víc... A víc a víc mi na tom záleží.
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, gratuluji k výhře. Murakamiho jsem ještě nezkoušela, ale určitě chci. Na buxu jsem teď objevila v akci týden s nakladatelstvím dvě knihy po 149Kč, tak je asi zkusím. Ať se kniha líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně včera dorazil balíček s další várkou knih, tak musím brzdit, protože za chvilku by v našem domě bydlely knihy a my někde v podkroví :o)).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, gratuluji k výhře a přeji příjemné počteníčko.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak na mne povídky budou působit.
      Měj se hezky Jani.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, je milé, když člověk něco vyhraje. Přeji krásné počteníčko. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda Dášo je a mám vždy velikou radost, nejsem na výhry vůbec zvyklá, to až v tomto blogerském světě se mi to začalo stávat :o).
      Pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  7. Já od Murakamiho taky ještě nic nečetla, tak jsem zvědavá na tvou recenzi. A gratuluju k výhře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Stáni. Povídky nejsou přímo mé oblíbené čtení, tak uvidím.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála