sobota 29. července 2017

MŮŽETE MI PORADIT ...

kam zajet na podzim na hezké místo k dobrému vinaři?
V loňském roce jsem pořádala pro kamarády víkendový výjezd na 
na Moravu za vínkem do Pouzdřan.



Na základě úspěchu naší mise, mám prý připravit i na podzim letošního roku cestu na Moravu.
Chceme však navštívit jiný kout.
V Pouzdřanech jsme byli již několikrát a i když vinař Petr je báječný, a vždy se naší malé skupince věnoval, chce to změnu.
A já pátrám a pátrám a možností je tolik, že jsem
 v rozpacích co vybrat.
 Máme rádi menší vesnice s atmosférou, malý penzion v místě na ubytování, možnost shlédnout v okolí cokoliv zajímavého.
Vinaře, který opravdu rád posedí s hosty, o víně vypráví s hrdostí a láskou v srdci.

Napadlo mne, že vás poprosím o tipy, o vlastní zkušenosti, kam bych mohla nasměrovat naše putování.

Moc děkuji předem ...






12 komentářů:

  1. Alenko, Morava je pro mne velká neznámá. Takže si také počkám na tipy od ostatních a třeba příští rok se tam podíváme i my.
    Přeji fajn sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásných míst je na Moravě tolik a pro nás cesta daleká, takže se snažíme vždy vidět co nejvíce. Moje mamka se na Moravě narodila a žila tam do 18 let. A já to tam znám tak málo...
      Sluníčko už vykukuje, tak snad bude příjemná sobota.
      Měj se Dášo hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,my byli dvakrát ubytování ve vesničce Perna,7 km od Mikulova.Od te doby nám několikrát do roka vozí od Bobojcejovic vínko až domů;-)Oboje bylo v soukromí,bez jídla,ale s kuchyňkou.Pokud chceš příme kontakty vyhledam a napíši ti je v pondělí do emailu.Pred víkend jsme mimo domov a připojení jen na mobilu.Pekny letní víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, budu ráda za každý kontakt a vyzkoušený tip.
      Moc ti děkuji.
      Pěkné dny víkendové.
      Ála

      Vymazat
  3. Penzion Valickovi--- Perna.Ev.pozdravujte od Plihalu.Vyborne zkusenosti tez z Mutenic.Krasne dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také můžu doporučit Valíčkovi v Perné.) Jinak ubytování jsme měli v Pavlově, v penzionu Na Vyhlídce, moc milá paní a krásný penzion v hlavní sezoně za 500,- na noc na osobu. V Pavlově je vinařů plno, hned za penzionem byly dvě uličky s menšími nebo většími vinařstvími, najde si tam každý to své, byly tam jak komerční vinařství, tak i zapadlé sklípky. Tereza M.

      Vymazat
    2. Moc Terezo děkuji. Na doporučení se lépe vyhledává :o)) a rozhoduje.
      Hezký dne.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, tady neporadím, máme sice svého vinaře, několikrát jsme si u něj podobný víkend i zažili, ale komerčně se této aktivitě nevěnuje...
    Přeji šťastnou ruku při výběru. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pro 6 lidiček by si čas neudělal Helenko :o)?
      Ála

      Vymazat
    2. Alenko, bohužel, pro nás to byla opravdu laskavost. Ale teď jsem se dívala na jejich stránky, mají tam zmínku, že tyto akce zajišťují, tak to zkus. http://www.vinarstvikubik.cz/o-vinarstvi-kubik
      Pa, H.

      Vymazat
    3. Helenko moc a moc děkuji. Jsi zlatá. Pa

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála