pondělí 24. července 2017

JAK JSEM MOHLA ZAPOMENOUT ...

na vystoupení Václav Hudečka
v našem kostele při Dvořákových slavnostech, které se v tento čas u nás již konají několik let a já pravidelně na ně chodím??

zdroj foto : Wikipedie

Nepochopím a vážně mne to hrozně mrzí.
Tolik jsem se těšila.
Manžel mi v informačním centru v sobotu dopoledne koupil vstupenku, nechal si ji však v peněžence (čímž na něj fakt nic nesvádím) a já si ji bohužel nevzala ke kalendáři na oči, kam si je vždy ukládám. 

Jsem už fakt mimo.

To zapomenutí bylo tak jednoduché.

Nedělní odpoledne jsem při dešti věnovala žehlení, které se mi nahromadilo a nestíhala jsem při hlídání Jonáška všechno po dovolené úspěšně dožehlit. Byla jsem ráda, že jsem se do toho pustila a mám hotovo.
Vzala jsem si knihu a magazín, že si budu na pergole číst. Pročítám článek, kde je zmiňován kostel a v tu chvíli - BING - myšlenka jak hrom mne uhodila přímo do hlavy.
Kolik je hodin?
Půl šesté, tak to mám smůlu. 
Než bych se oblékla a došla do města, bylo by po vystoupení.

Je mi to líto a jsem na sebe opravdu naštvaná.
Jdu za mužem a ptám se ho : "Kde mám nyní být?"
Dojde mu to okamžitě a nabízí rychlý odvoz.
Jenže čas je neúprosný, i tak by to bylo zbytečné, ale oceňuji sounáležitost a soucítění.

Ach jo.
Už se vám něco podobného někdy stalo?

Mám obavy, zda postupně nebude hůř ... :o)





20 komentářů:

  1. Ali, to je mi moc líto. Stává se mi to často ve snu, že na něco zapomenu, pak se s hrůzou budím a zjišťuji, že to byl jen sen..
    Ale vím, jak ses musela cítit. Včera bylo Novoluní, které může mít stejně jako úplněk na některé lidi vliv.
    Při takových podobných situacích si vzpomenu na mou maminku, které propadla letenka do Dubaje díky tomu, že si pořádně nepřečetla podmínky. Vzala to sportovně a koupila novou ač už mnohem dražší, ale situace se rázem vyřešila, dostala přidáno na platu a mohla vše splatit.
    Netrestej se za to a kup si třeba lístek nový na jiné krásné představení.
    Však chybovat je lidské :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuji, napsala jsi mi to moc hezky a na to Novoluní asi začnu věřit. Dnešní noc jsem měla také špatnou, třikrát jsem usnula, třikrát se vzbudila.
      Mně se to stalo poprvé, abych zapomněla :o)) jít za kulturou. Pak jsem si to srovnala - prostě jsem přispěla na kulturu v našem městě.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  2. Že bych propásla nějaký koncert či divadlo ap. to se mi nestalo, ale stávaly a stávají se mi jiné věci. Třeba jsem si relaxovala ve vaně a telefon - kde jsi? volala kolegyně z loutkového. Byla zkouška a já jaksi zapomněla. No, mám to teď stále na talíři a je to už několik roků zpátky. Hmm :-) můžeš si být jistá, že bude i hůř :-) . Jelikož jsem starší nežli Ty, tak vím, o čem je řeč. Ale když nejde o život, nejde o nic.
    Hezký den, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zrovna poprvé :o).
      Ale už se mi stalo, že jsem dvakrát zapomněla jít na pedikůru - jednou jsme o jarních prázdninách byli s vnoučaty na výletě a já se nepodívala do kalendáře (a bývala bych to stihla, vrátili jsme se včas). Podruhé jsem si zase zápis překryla v kalendáři připíchnutím vstupenek do divadla. Jak já hned volala a omlouvala se :o).
      Ale jak Hani píšeš, nejde o život ani o zdraví...
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko chápu tě, že tě to moooc mrzí.. Také by mne to moc štvalo. Občas se ten náš mozek převaří a nefunguje tak jak má.😉.. Občas je potřeba restart a vše bude tak jak má být.. Vím, že jsi ještě mladá holka a ještě bude fajn -neboj.😉 Krásný nový týden ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, restart - to je přesně co bych nyní potřebovala. Už i muž říká, že je nějaký vykolejený :o). Působí na nás příliš mnoho okolních událostí a vlivů, které nemůžeme ovlivnit, ale ubírají nám síly. Tím to všechno je. A my se bráníme co to jenom jde...
      Měj pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, chápu, že Tě zmeškání koncertu mrzí. Ale ono všechno zlé je k něčemu dobré, třeba se to neukáže hned, ale vypluje na povrch až později. :) Občas se mi také stane, že na něco zapomenu nebo něco přehlédnu - dříve se mi to nestávalo, až teď, až mám Čmeláčka... myslím, že je to prostě chvilkové "předimenzování" mozku... mělas na starosti vnoučata, to od svojí mamky vím, že co se zodpovědnosti týče, bere ji to mnohem více než s vlastními dětmi, takže prostě jednoduše jsi měla teď několik týdnů mentálně úplně jiný režim a při péči o děti člověk jednoduše na něco jiného zapomene... :)
    Měj se moc hezky, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to dnes také vnímám jinak.
      S tou zodpovědností je to naprostá pravda, vždy se těm dětem věnuji naplno, hlavně aby se jim nic nestalo, těžce bych to nesla. Naši kluci když si přivodili úraz, tak se to ošetřilo, za chvilku bylo po pláči a bylo dobře. Po týdenním hlídání kopal v pátek Jonášek do mičudy s dědou a zakopl o něj. To byl řev, já se celá rozklepala. Naštěstí to byly "jenom " odřeninky, ani krev netekla.
      Vím, že nyní potřebuji pořádně vypnout, odpočívat u knihy, mít myšlenky v pohodě. A to si musím naordinovat jenom sama :o).
      Peťko děkuji za hezký komentář.
      Ála

      Vymazat
  5. Nestalo......ale nikdy neříkej NIKDY :-))) Ber to tak, že jsou horší věci a půjdeš na něj příště.
    Prostě jsi jen zapomněla. To se stává.
    Hlavu vzhůru a hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Evo, jsou horší věci a všelijaké koncerty, divadla mám stále před sebou.
      Jen mi to přišlo takové - další a další moment, který mne nutí k zamyšlení, že je něco trochu jinak asi ve mně. Únava mne asi semlela víc než jsem si myslela. Potřebuji více smíchu, více radosti...
      A díky :o) za povzbuzení.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, to je teda pech. Ale krásně jsi popsala myšlenkové pochody, kdy si najednou člověk něco uvědomí. Škoda, že sis k tomu časopisu nesedla o chvilku dříve, ale asi to tak mělo být. O to víc se budeš těšit na koncert příští.
    Přeji krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, stačilo o půl hodiny, to bych ještě asi stihla. Muž si vyčítal, že si za celý den ani jednou na ten můj koncert nevzpomněl :o), ale jeho vina to každopádně nebyla. Stalo se, stalo a já si příště dám větší pozor.
      Dášo měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko,
    na koncert jsem snad ještě jít nezapomněla,zrovna na Hudečkovi jsme letos už byli ;-)
    Ale do divadla většinou stále a´t děláme co děláme, chodíme na poslední chvíli.
    Ale možná tě rozveselí má příhoda, která se stala před léty.
    Kdy jsem doslova pro.../ promiň, ale nemohu napsat/ z nervů jsme byla na místním WC, soudní jednání ;-)
    Jednalo se naštěstí jen o nezaplacení pokuty v MHD tenkrát nezletilého syna, naštěstí bylo rozhodnuto bez nás, ale v náš prospěch :-)
    Máš za s sebou sice krásné, ale přesto náročné dny s vnoučaty, takže teď to chce háček a knihu do ruky a odpočinout si !
    Klidný týden přeji !


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko díky za zpestření :o), někdy nastanou opravdu kruté chvilky. Nakonec většinou vše dobře dopadne.
      Už si plánuji nějaké drobné setkání s kamarádkami, protože už mi chybí takové to "domácí poklábosení" :o))))).
      Měj se moc hezky a tu knihu už beru do ruky.
      Ála

      Vymazat
  8. Ali, víš, ono se to tak někdy stane, ale nejhorší je, že mě to dlouho mrzí. Já tak prošvihla v Ostravě obraz od Kupky Tvar modrá a výstavu z díla Gustava Klimta. A dodnes lituji. Ono se to tak někdy stane, když toho máme moc a chceme všechno stihnout. Držím ti palce ať už nikdy nic neprošvihneš. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas to tak prostě je a výpadek nastane. Zjišťuji, že to co se mi nikdy nestávalo, najednou tu je :o). I to k člověku patří...
      Měj se hezky Iwko.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, moje mamka si stěžuje, že tu a tam na něco zapomene, ze si nemůže vzpomenout, jak se jmenuje herec, kniha, film... Často jí utvrzuji, že už to mám taky! Jednou jsem na jeden koncert taky zapomněla. Lístky koupené před půl rokem, datum jsem si prostě nepřepsala do nového diáře. Málem jsem se vztekla...
    Jsem prostě jen lidé!
    Přeji klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už jsem se s tím smířila, ale v tu chvíli jsem na sebe měla takový vztek.
      Nu, chybovat je lidské a když nejde o život ... :o).
      Měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  10. Já si na žádné zapomenutí nevzpomínám, ale ono to bude tím, že jsem na něj zapomněla, a ne tím, že by se mi to nestalo ;-).
    Je to škoda, chápu, že jsi byla zklamaná, ale určitě si to někdy vynahradíš.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo to jsi mne rozesmála, díky za to.
      Budou jiné koncerty, jiné divadlo, jiné zážitky. Tak to v životě prostě chodí.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála