středa 5. července 2017

ŠATY PODRUHÉ ...

a nafocené.
Taky jsem to mohla udělat hned :o).

z Poděbrad

tyto mají snížený pas a oblečené sedí úžasně

součástí těchto je úzký červený pásek

knoflíková léga je napevno

letní tunika k 3/4 kalhotám v mé oblíbené malinové barvě

lněné šaty - nesmějte se - z LIDLU :o) a nosí se báječně


Na těch ramínkách žádná sláva, když na ty fotky koukám, ale samy víte, že vše oblečené pak vypadá jinak.
Avšak abych udělala módní přehlídku a můj P. mne fotil, tak to by asi neklaplo, ani jsem to nezkoušela :o).
Od rána je v montérkách na zahradě a pilně pracuje.

Ála

24 komentářů:

  1. Nesměju se taky mám z Lidlu lněný prodloužený top bez rukávů k legínám v tom samém vzoru.Krásně se nosí a perfektně padne i po několikerém vyprání v pračce.A za pár korun.Zdravím Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Materiál je opravdu báječný, jsem spokojená. Většinou si tam kupuji cyklistické věci a najednou jsem padla na tyhle šaty.
      Pěkné dny Marie.
      Ála

      Vymazat
  2. Lněné šaty jsou na léto velmi příjemné a ty s červenou légu vypadají skvěle. Tak si šatičky užijte. Krásné léto, Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, užívat budu pokud počasí dopřeje :o), ale i kdyby bylo chladněji, svetřík či sáčko to vyřeší.
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko ani já se nesměji..Z Lidlu mám lněné kalhoty a jsou mé oblíbené..
    Šatičky máš opravdu kouzelné a malinová halenka je parádní..Moc krásný odstín.. Přeji ti krásné nošení 😊😊..
    Krásný den ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tam občas kupuji právě sportovní oblečení a těchto šatů jsem nadšená. A ta malinová - no tu jsem v butiku prostě nemohla nechat, a ještě byla ve slevě \.o)))).
      Pa Zdeničko.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, já se taky smát nebudu, mám přesně takovou sukni z Lidlu a miluju ji... je úžasnáááá... navíc se mi líbí i ten vzor, byla to u mě láska na první pohled... musela jsem ji koupit, musela... :) Chodím v ní i s malým na hřiště... :) A jak píše paní Marie - nákup za pár korun a kolik nadělá parády... :)
    Ať se šatičky i tunika krásně nosí!
    Pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šla nejdříve po tom vzorku, pak si sáhla na materiál a už je třímala, byly totiž poslední a ještě má velikost 42/L, to byla ale klika.
      Měj se Peťko hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Lidl je náhodou super. Taky dělám díky němu parádu:o) Šaty vypadají moc pěkně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ujíždím v Lidlu na pyžamech :o)) přiznávám.
      Inko měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko,já mam polovinu satniku z Lidlu a tu druhou že sekace a vše za pár kaček a ještě v tím dělám parádu :-)Šátky z Lidlu mám tmavě- modré a jsou mé nejoblíbenější,že jsem si koupila nedávno i černé,jen je musím ještě někdy zkrátit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ráda objednávám i z Tchiba,protože bývá opravdu kvalitní materiál - také hodně sportovní věci mají skvělé.
      Měj se Ilonko pohodově.
      Ála

      Vymazat
  7. Dobrý večer, taky se nemám čemu smát. Kupuji si v Lidlu má oblíbená proužkatá trička, také lněné kalhoty, ale na lněné šaty jsem nekápla a mrzí mě to, jsou krásné.Mějte nádherné letní dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino a já si tam vlastně nedávno také koupila trička, s límečkem a vypadají bezvadně.
      Mějte se hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Šatičky máš hezké všechny. Tunika taky nemá chybu. Já vůbec neřeším, kde si věc koupím, buď se mi líbí nebo ne a v Lidlu jsem si už taky sem tam něco koupila. Jenže u nás není, to musím do Trutnova a já nejsem zrovna až tak moc velký sledovatel letáků, takže se prostě vždycky nechytám.:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také letáky nesleduji, ani nám je do schránky nedávají, máme tam cedulku, že nechceme, ale je to spíš vždy o náhodě, že se zrovna tak nějak trefím.
      Ála

      Vymazat
  9. Já se nákupům v Lidlu nesmějinuž dlouho, nakupuji tam čim dál raději. Moc se mi líbí orávě ty lidlácké šaty a pak ty s červenou légou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tam hodně vždy lákají sportovní věci, na kolo hlavně.
      Tak hlavně, aby bylo letní počasí a dělaly jsem v šatech parádu :o).
      Ála

      Vymazat
  10. Mně se nejvíc líbí právě ty lidlácké. Moc pěkný vzorek. Taky v Lidlu oblečení občas kupuji - hlavně trička z funkčních materiálů na výlety. Mám jedno malinové ve skoro stejné barvě jako ty tuniku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn na denní nošení, pohodlné velmi. Ty z Poděbrad jsou zase lehounké a zvláštní střihem, vypadají oblečené elegantně(alespoň dle hlášek kamarádek). Tuniku jsme ještě "nevyvedla" :o).
      Ála

      Vymazat
  11. Ali, nesměju se. Z Lídlu mám 2 tenké lněné halekny (oranžová a režná) cena dohromady 205 Kč. Úžasně se nosí. Z TESKA mám bílé lněné kalhoty. Ty máš velkou výhodu ve velikosti. Já nosím 46-48 a mám 1,7 m. Já vždycky říkám, že jsem ráda, když na mne cokoliv vybyde a mohu si to koupit. Jinak mám věci ze sekáče. Strašně nerada něco sháním. Raději bych nakupovala, ale obcházet prodejny mi přijde jako ztráta času, tak raději nic nechci. Všechno je jen příležitostný kup. A´T ti dobře slouží tvé krásné kousky. Přeje a zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, známe to asi všechny ženský, jak je problematické v dnešní době se trefit do velikostí. Také mne nebaví dlouho chodit někde v obchoďáku, kde mají narvaný regály, ale všechno je to na jedno brdo.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, moc hezké šatičky, všechny troje! Ono to opravdu není jednoduché, obchody jsou narvané zbožím, ale aby něco skutečně sedělo, mělo slušný materiál a cenu, která nás neposadí na zadek...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, napsala jsi to přesně, naprosto takto to většinou v obchodech prožívám.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála