úterý 25. července 2017

DETAILY ...

ze zahrady.

Stačí vzít fotoaparát do ruky a obejít všechny kouty.
Zachytit barvy přírody.
Opět žasnout.
Vnímat tu krásu.
Cítit všechny vůně po dešti.
Pozorovat motýly.
Slyšet bzukot včel.

Zhluboka se nadechnout.












Být šťastná v tom letmém okamžiku.

Tak málo občas stačí ...



34 komentářů:

  1. To je barev a jistě i vůní! Krása veliká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem byla překvapená co detailů květů jsem během chvilky nasbírala.
      Ála

      Vymazat
  2. Teda Ty máš bohatou květenu jak na barvy, tak na druhy. Pohled na tu kvetoucí krásu přináší příjemné pocity, jak píšeš - jsou to takové malé chvilky štěstí.
    A zároveň je to i obdiv co ta příroda umí.
    Hezký den, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se mít hodně trvalek, kvetoucích keřů a každý rok se snažím omezovat v nákupu letniček do nádob. No pravda, moc se mi to nedaří, vždy mne nějaká nová osloví a už ji musím koupit :o).
      A pak obdivuji tu krásu.
      Pěkný čas Hani.
      Ála

      Vymazat
  3. Alčo, nádherné koláže! Umíš krásně vnímat krásu a užívat si ji!!! Měj se nádherně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko děkuji. Je to pro mne radost a odměna za práci kolem zahrady.
      Přeji ti krásný den.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko,to je hotová botanická zahrada.Barvy,co nikdo na světě,krom přírody,nenamíchá.Díky za pohlazení obrázky ;).H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vše postupně nakvétá od jara a tak se mohu kochat opravdu dlouho.
      Příroda je malíř, který čaruje...
      Hani měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Krása, fakt...to je terapie...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Ilonko, je to pro mne veliká terapie, duševní náboj když jsem zmítána starostmi.
      Měj se moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, to je krása! :) Díky za ni i zprostředkovaně! :) Krásné letní dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem byla překvapená, co druhů květů jsem foťákem nasbírala během chvilky procházkou po zahradě :o).
      Měj se pohodově Peťko.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, tak to je nádhera, taková záplava barev a druhů. Kochám se, protože tolik kytiček na zahrádce nemám a mám tedy co dohánět.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ono to vše přibývalo postupně, něco zakoupené, něco darované. Sice občas hudruji, co mám stále práce na zahradě, ale pak ta krása je mi opravdu velikou odměnou a stojí mi to za to. A pak, pohyb člověk potřebuje neustále, že ?
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Tak to je pastva pro oči,nádherné květy.
    Prosím jak se jmenuje ta rostlinka,nebo keřík s velkým fialovým květem.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte Marto tu vedle Echinacey? Je to keř a já mu říkám Motýlovník, ale myslím, že správný název je Komule Davidova.
      Prima den přeji.
      Ála

      Vymazat
  9. To je opravdu pastva pro oči. Krásně ti zahrada kvete.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to osvěžující pohled, nejraději se procházím po ránu a navečer.
      Pěkné dny Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, to je krása. Krásně ti vše kvete a máš toho hodně. Je to opravdu ke kochání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy láteřím, že toho mám moc, že na zahradě jen a jen pracuji, ale pak když vidím jak vše kvete... Jsem za to ráda.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, máš kouzelnou, barevnou a voňavou zahrádku,radost pohledět.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné květy.Krásný večer.)

    OdpovědětVymazat
  13. No, Alenko, u tebe je to jako v nádherném zahradnictví. Tolik krásy pohromadě. Máš můj obdiv, že to všechno obstaráš....
    Užívej si té krásy, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji, že jsi zavítala :o).
      Sama jsem nečekala, že na jeden "zátah" nafotím tolik květů.
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  14. Alenko, to je krása..nádherně ti to kvete a úplně chápu tvé rozpoložení...taky takové chvíle miluji!Kytičky jsou veliká radost. Přeji moc krásné dny a ať ti kytičky dlouuuho kvetou! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se na tyto okamžiky těším vždy celou zimu :o).
      Inko, měj se moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  15. Ach...úplný kaleidoskop barev. Takhle kvete léto. Je neuvěřitelné, že se tohle všechno nahledá na jedné zahradě. Máš to moc krásné Alenko, užívej těch barev TEĎ, jsou pomíjivé. Naštěstí ale přijdou barvy jiné, jinak krásné...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to radost z kvetoucích rostlin, která vyváží tu práci kolem. Až do podzimu se zahrada bude měnit a bude mít své kouzlo. Musím si vše užít právě teď.
      Měj Henrieto hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. A když je prosvítí slunce, je to opravdu krása.

      Vymazat
  17. Tohle umí je léto a ruce šikovné zahradnice!
    Alenko, nádhera!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko, léto je nejpestřejší co se barev týče a zahradnice se jenom snaží svýma rukama rostlinám vytvořit přátelské prostředí.
      Přeji ti spoustu pohodových dnů.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála