úterý 3. května 2016

TŘI BALÍČKY...

mi přivezl poštovní panáček v pondělí :o).
Tolik radosti v jednom dni.
Jeden byl z Litexu (plavky), druhý z vydavatelství Megaknihy (dětské knížky) a třetí,
na který jsem těšila opravdu velmi, byl od Míšy z

kde jsem se zúčastnila její Giveaway a
světe div se, byla jsem vylosovaná a vyhrála knížku.
Já, která nikde a nikdy nic nevyhraju :o) a najednou se zadařilo.


Z knihy mám ohromnou radost a moc se těším až se začtu.
Míša mi knihu nejenom krásně zabalila, ale přiložila mi i ručně psaný pozdrav,  na ochutnání její oblíbený čaj (Míšo na ten se těším také, protože ho neznám), ješzáložku a vtipnou samolepku.
Míšo moc a moc ti děkuji.



  

Další balíček mne také potěšil, protože jsem vybírala dětské knížky pro našeho Matýska a dala jsem jenom na svou intuici.
Musím říct, že výběr dopadl dobře, mně se knížky líbí moc a doufám, že si je Matýsek přečte s chutí. Snažím se v něm podporovat lásku ke knihám, i když je to v dnešní době počítačových a mobilních her dosti těžké.




  
 Knihu Sísa Kyselá napsala Martina Drijverová a ilustroval Adolf Born, druhou knížku Modrý Poťouch napsal Miloš Kratochvíl a ilustrovala Markéta Vydrová.

A plavky z Litexu padnou bezvadně :o)...

 

10 komentářů:

  1. Alenko,věřím, že jsi měla radost.
    A kde je fotka plavek o)) ?
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "o))) - tak já snad ty plavky nafotím Jani.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,
    gratuluji k výhře :-)
    Já právě také čtu dětskou knihu od Ireny Fuchsové, byla jsem nedávno i na její besedě.
    Knihy od Martiny Drijverové mám moc ráda, doporučuji ještě pro kluky Nezbedníky a holky Zlobilky.
    Naše Verča má teda obě a kolem 8 - 10roku patřily mezi oblíbené.
    A za tu fotku plavek se moc přimlouvám také ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc děkuji za další tip. Uvidím jak se s těmito knížkami Matýsek popere a zda se mu budou líbit. Pokud ano, koupím další.
      No jo, plavky :o) - nenapadlo mne, že by někoho zajímaly.
      Měj krásné dny Ilonko.
      Ála

      Vymazat
  3. Takhle krásně zahájit májový čas.... radost veliká!
    Měj se moc fajn, Alenko, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představ Klárko, že mi ještě udělal dnes další radost kamarád - truhlář. Ale o tom bude další příspěvek :o)). Já mám takovou radost...
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alčo, jsem ráda, že jsi ráda :-) A ještě raději budu, až mi napíšeš jak se Ti kniha líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že napíšu, ale vzhledem k tomu, že je to pořádná bichle (což mám fakt ráda), bude to v mém případě chvilku trvat. S nutnou zahradnickou prací už budu za chvilku hotová a pak se do ním pustím :o)), a těším se!
      Měj Míšo krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Knížky jsi nakoupila nádherně a máš ode mně velikou pochvalu..Výhru Ti ze srdce přeji a škoda, žes nevyfotila ještě plavky..Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k výhře (byť jsem si tedy na ni brousila zub taky ;-)). A budu zvědavá na recenzi od tebe. Stejně jako jsem zvědavá na článek o tom, čím ti udělal radost truhlář :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála