pondělí 30. května 2016

HÁČKOVANÉ PROSTÍRÁNÍ...

do čtverce se mi moc zalíbilo na blogu Jarky.
Krásně háčkuje a já její práce vždy obdivuji. Byla tak hodná, že mi na mail poslala svůj návod. Já si totiž návody neumím vymýšlet :o).
Jako první sadu prostírání o čtyřech kusech jsem háčkovala pro svou kamarádku k narozeninám a vybrala jsem přírodní barvy.

Musím říct, že návod byl perfektní, brzy jsem si jednoduchý postup zapamatovala a háčkovala rychlostí blesku. Moc mne to bavilo.
Další sadu mám pro sebe. A vzhledem k tomu, že v letním období hodně používám modrozelenou  barvu (ubrusy, sedáky) byla barevná volba jasná a to na různé odstíny modré a zelené. Sadu jsem zvýšila na šest kousků.

A hned mne napadlo, že sestra bude mít za nedlouho narozeniny a že by se jí prostírky mohly také hodit. Opět jsem zvolila barvy přírodní, ale zatím mám uháčkované dva kusy, takže foto přidám později.
Jarko ještě jednou ti moc děkuji.

Jsem ráda, že jsem se opět háčku chopila a že mé myšlenky se již zklidňují a nepřevládá ve mne jenom smutek...

 

12 komentářů:

  1. Už jsem obdivovala u Jarušky, i Tvé prostírání je moc pěkné a povedly se Ti vybrat hezké odstíny barev. Nebud smutná Alenko, vše zlé je i k něčemu dobré! Jen se na to přijde až dlouho potom.Krásný týden Ti přeji , třeba s háčkem... Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruška je moc šikovná :o).
      Marcelko já vím, že čas vše zhojí.
      Měla bych vzít do ruky opět jehlice, klubíčka čekají v košíkách na zpracování.
      Měj se moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Dělání,dělání všechny smutky zahání ;-) podepisuju se pod to,i když vím,že je to moooc těžké.Každopádně ty prostírky jsou dokonalé.Jen samé hezké dny ted už přeju.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem Hani také neustále pracovala na zahradě, ve skleníku a funguje to. Háček v ruce mi přinesl radost jak mi to šlo od ruky a dárek udělal zase radost mé kamarádce.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, moc krásně jsi to uháčkovala..a jak píše Marcelka, všechno zlé...ale já vím....prostě to musí přebolet..držím palce a ať ti ruční práce dělají radost..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, ještě že má člověk tolik zálib, je to vždy dobrá terapie...
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, i v tvých barvách vypadá moc krásně!
    Měj se hezky! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrozelená mi v létě připomíná alespoň moře :o)).
      Helenko měj se prima a děkuji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko,
    přesně tak dělání, dělání všechny smutky zahání!
    A u tebe to platí dvojnásob, protože ty když vezmeš háček nebo jehlice do ruky je to vždycky paráda!
    Prostírky dokonalé!
    Moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto to Ilonko platí. Když se do háčkování či pletení pustím, tak bych u toho nejraději stále seděla :o), abych viděla brzy konečný výsledek.
      Měj se krásně.
      Ála
      A děkuji za chválu :o)

      Vymazat
  6. Jééé Alenko!! Se Ti povedly..MOC!! a moc hezké barvy, ty zemité odstíny- ty já mám moc ráda:o)) a poslední dobou miluji hořčicovou barvu (Mustard)..Tak snad jsem Ti návodem udělala radost a trochu to zahnalo Tvůj smutek..Alenko háčkuj!!! To smutky odhání..(u mne to trošičku funguje!!)
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaru, tvůj návod byl bezvadný a krásně se prostírání háčkovalo. Těším se na další tvé výtvory, které budou pro mne velikou inspirací !!
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála