středa 11. května 2016

JÓ, TY PLAVKY...

jsem měla nafotit.
Jenže to je dost veliký problém :o).
Oblečené - ani náhodou.
Není mi dvacet.
Ač si nestěžuji, porodila jsem tři děti, má konfekční velikost je sice již mnoho let stále stejná, jen ta zemská přitažlivost je nepříznivá.

Takže jak ty plavky vlastně nafotit?
Nemohla jsem na nic zajímavého přijít, nápad žádný.




Jedna fotka horší než druhá.

A tak mi nezbylo nic jiného než si vypůjčit fotky z e-shopu
Litexu.

- tento vršek -

- tento spodek -






 Z Litexu si plavky nakupuji již léta, jsem ráda, že si můžu jednotlivé díly nakombinovat podle toho, jak mi nejlépe sednou a už vím přesně jaký střih.


Mladé dámě děkuji, že svou ideální postavou nahradila 
tu mou, neideální ...

10 komentářů:

  1. Alenko, moc krásně jsi nakoupila. Já bohužel musím mít plavky vcelku. Mám velikou jizvu na břiše..jinak já si většinou kupuji plavky v Americe a je to něco...nikdy si nemůžu pořádně vybrat:o)..Měj se krásně a ať plavky v létě co nejvíce užiješ:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Inko také jizvu, po porodu císařem, ale tak šikovně, že se krásně schová, za což jsem vděčná. A hlavně - plavu si doma, tak je mi dost věcí fuk :o)).
      Už se na to teplo těším.
      A.

      Vymazat
  2. Zemská přitažlivost ...:-D. No na mně pracuje taky a navíc i ta konfekční velikost se nějak mění (a zmenšování to neví ;-)).
    Plavky se mi líbí, i když já bych si vybrala i spodek z horní fotky. Můj poslední nákup jsou černé vcelku od M&S s řasením na předním díle a asi jim zůstanu chvíli věrná. Stejně se neopaluju a do bazénu jsoum OK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Stáňo také líbil spodek u první fotky, ale bohužel už neměli mou velikost. Nevadí, nesmutnila jsem a objednala tyto :o), moc to neprožívám, hlavně aby dobře padly.
      A.

      Vymazat
  3. Alenko, ono to tak hrozné nebude! Je to pár let, co náš syn (cca 16-17 let) na dovolené konstatoval, že lépe vypadají upravené elegantní dámy v mém věku než mladé maminky, co se pomalu nevejdou do lehátka...
    Plavky sis vybrala moc hezké, taky jsem si je roky kupovala v Litexu, v posledních letech v Tchibu...
    Tak hlavně, abychom si je užily!
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Helenko moc nestěžuji, zatím si to stále ještě hlídám :o) a mohla bych dopadnout taky hůře.
      Z Tchiba jsem ještě plavky nezkusila, ale ráda tam nakupuji, kvalitní materiály, solidní ceny, vše suprově balené...
      Léto, léto jen přijď už brzy mezi nás :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, napsala jsi to moc hezky!! plavky sis vybrala moc hezké a ať je Ti v nich prima!! měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko. Dokonce jsem přesvědčila i manžela, aby si vybral, že mu je objednám společně s mými a on přikývl a už má nové taky.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, no vidíš, stačí trošku lehounkého make-upu, trochu růže na tváře a jsi holka jak lusk :o)
    Plavky jsou moc pěkné. Teď už jen slunce, teplo a tradááá.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))), to jsi mne Katko pobavila. Jo kde ty loňské sněhy jsou...
      Já se tak těším na teplo, teplíčko.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála