pondělí 16. května 2016

ČERNÁ...

je pro mne barvou smutku.
A já se do ní nyní celá zahaluji, schovávám v ní svou bolest.

Odešel nám náš milovaný
otec, děda, praděda.

*
Byl jsi pro mne druhým tátou.
S tím svým jsem mohla být pouhých 17 let než zemřel.
S tebou 37.

- BOLEST, SMUTEK, SLZY -

Odešel jsi bez rozloučení, usnul a ve svých snech
ses vydal na jinou pouť.
Už jsme na sebe nepohlédli, nevzali se za ruku,
 neusmáli se na sebe.

- PRÁZDNOTA -
 
Nám nezbývá než vzpomínat.

S LÁSKOU.




 NA TEBE...



 

40 komentářů:

  1. upřímnou soustrast.když někdo blízký odejde,bolí to...

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alenko,jsou dny,kdy žádné slovo neutiší v srdci tu hroznou bolest.Musí se jen překonat a odžít,aby zas mohlo vyjít slunce...Spoustu sil na to jít dál...H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Hani, život jde dál a vzpomínky zůstávají, ty jsou věčné...Děkuji.
      A.

      Vymazat
  3. Alenko, je mi to líto, vím jak to bolí. Drž se. E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo děkuji, podporujeme se navzájem - slovy, gesty.
      A.

      Vymazat
  4. Je mi to moc líto, přeji hodně sil...

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, soucítím s tebou a je mi to moc líto..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, co napsat.... myslím na tebe a soucítím...
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  7. V takových chvílích se těžko hledají slova... To prázdné místo zůstane, jen čas bolest postupně ohladí a vzpomínání nebude tolik bolet... Zatím hodně sil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Vzpomínky nám nikdo nevymaže, ale nyní vhánějí slzy do očí...
      A.

      Vymazat
  8. Těžko je těžko, já vím. Bolest je veliká. Držte se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nám Marti z rodičů nikdo nezbyl, ale život je prostě takový, já vím...
      A.

      Vymazat
  9. Alenko upřímnou soustrast, soucítím s tebou a objímám na dálku! drž se!

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Káji, děkuji... chodím na zahradu a hledám energii.
      A.

      Vymazat
  11. Alenko je těžké něco teď povědět .....myslíme na tebe a objímáme....upřímnou soustrast Broňka

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně síly k překonání toho jediného, co v životě nemůžeme změnit.Přijmi upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti. Každý mámeten list života napsaný a on si ho užil krásně - a my s ním.
      A.

      Vymazat
  13. Hodně síly k překonání toho jediného, co v životě nemůžeme změnit.Přijmi upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, upřímnou soustrast ... je mi to líto .. objímám na dálku.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko moc. Najednou je takové "prázdno"...
      A.

      Vymazat
  15. Alenko,
    je mi to moc líto... posílám veliké objetí.
    Jsou věci, s kterými nezmůžeme nic. Věz ale, že sluníčko zase vyjde...
    Byl šťasten, že vás měl ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuji. My byli šťatní s ním a věděli jsme, že se máme rádi navzájem...
      A.

      Vymazat
  16. Alenko, i já konečně přicházím a na dálku objímám a soucítím s tebou, dobře vím, jak tohle bolí!
    Myslím na tebe a přeji hodně sil do dalších dní! Snad tě maličko utěší myšlenka na to, jak poklidně tatínek odešel...
    Jsem s tebou! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko.
      Zasloužil si ten "lehký" odchod, spal když odcházel. Snad měl hezké sny na tu cestu...
      A.

      Vymazat
  17. Alenko, rozloučení je bolestné. Zůstane nám hodně krásných vzpomínek.
    Přeji ti hodně sil do dalších dní.

    OdpovědětVymazat
  18. Alenko vim jak je to těžke.Před měsicem mi odešel tatinek.Přeji Ti hodně sil.Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti moc děkuji. On už nám totiž jeho odchodem nikdo z rodičů nezbyl.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála