sobota 31. ledna 2015

ŠVESTKOVÝ KOLÁČ V KOKOSOVÉM ZÁVOJI...




jsem dnes pekla.

 V mrazáku jsem ještě našla švestky a dostala chuť na koláč.
Vybrala jsem z mých oblíbených tento recept :

  • těsto
 
300 g polohrubé mouky
140 g cukru
150 g Hery nebo másla
2 vejce
1,5 lžičky skořice
1 vanilk.cukr
1 prášek do pečiva

- formu vymazat a vysypat kokosem, těsto rozetřít stěrkou nebo namačkat rukama

  • další vrstva 
 
3 žloutky
60 g cukru
180 g kysané smetany
60 g kokosu

- vše smíchat a nalijeme na spodní těsto
- pokladem půlky švestek řeznou stranou nahoru
- pečeme na 180°C 25 min.


- poté vyndáme z trouby a lžící naneseme kokosový závoj a pečeme ještě dalších 15 min (zkusíme špejlí)

  • kokosový závoj
 
sníh ze 3 bílků
60 g cukru
60 g kokosu  


Samozřejmě, že lze použít jakékoli ovoce a kdo nemá rád
kokos,
vynechá ho :o) a koláč zahalí pouze do sněhové peřinky...

 

2 komentáře:

  1. Alenka, určite vyskúšam. Tá kombinácia sliviek a kokosu môže byť zaujímavá. Oboje mám rada.
    Ahoj
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dano, kombinace je neobvyklá a proto mne kdysi recept zaujal. Jsem zvědavá pookud vyzkoušíš, jak ti bude chutnat. Hezký večer. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála