pondělí 12. ledna 2015

DLOUHO JSEM SE ROZMÝŠLELA ...

... zda mám učinit pokus a založit si svůj vlastní blog. Tolik váhání a rozmýšlení jsem již dlouho nezažila, ale  zvítězila má touha se přesvědčit, zda mám co říct - napsat - naprosto neznámým lidem, zda je to vůbec bude zajímat, zda se naprosto neznemožním. Nu, kdo nic nezkusil, nic nezkazí... 
Moc vás prosím o trpělivost a shovívavost, budu se učit všemu novému při blogování "za pochodu". 








Už se těším na první jarní výlety, pohled na fotce je z nedaleké rozhledny z loňského roku. Při sledování mých oblíbených blogů obdivuji překrásné fotografie, které vždy doplňují texty. Víc a víc mne láká se focením zabývat trochu hlouběji, snad se mi to podaří.

                              Pokud se vám zde bude alespoň trochu líbit, udělá mi to radost.

                                                         Děkuji za případnou přízeň.


                                                                     Alena                                                            

28 komentářů:

  1. Tak vítej v blogové světě, Álo, a držím palce a přeji hodně milých čtenářů.
    pa, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mončo, držení palců asi budu potřebovat, jsem naprostý samouk a když už nevím kudy kam, volám sos na syna :o)....

      Vymazat
  2. Ali, Tvůj blog je první, který vidím od prvopočátku - to je milý pocit, že mám šanci konečně stihnout shlédnout všechny příspěvky, na které se moc těším. A třeba mě to také povzbudí se k blogování konečně přidat.
    Ať se Ti pořád daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Maruško, já jsem k blogům "přičichla" v loňském roce a začaly být mou inspirací. Přemlouvala jsem sama sebe k pokusu také to zkusit. A počátek nového roku k tomu vybízel. Nakouknu i k tobě a děkuji za návštěvu. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy nakouknu až ho spustíš, každá podpora je důležitá...

      Vymazat
    2. Děkuji moc, dám určitě vědět :)

      Vymazat
    3. Milá Álo, hlásím, že už je blog na světě. http://www.zakominem.blogspot.cz/

      Vymazat
    4. Maru to byl fofr, už jsem nakoukla a těším se - za komínem, za pecí je vždy teploučko a mile. Ála

      Vymazat
  4. Vítej ve světě blogování, já se odvážila a bude to rok,začátky veselé všechno jsem se učila, občas smazala co jsem chtěla publikovat :o).Ráda sbírám inspiraci a při brouzdání odpočívám.Ať se daří a těším se příště :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Jani děkuji za podporu, běhá mi v hlavě plno myšlenek jak přijít na to co bych zde technicky potřebovala udělat, takže budu zkoušet a zkoušet a jak píšeš, občas zřejmě něco pěkně zvořu - ale to nevadí, hlavně, že jsem udělala ten KROK. Ála

      Vymazat
  5. Držím palce. :)
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, moc děkuji za palečky, budu je potřebovat. Můj muž na mne trochu nechápavě koukal, pak se pousmál a řekl - no proč ne ? Ála

      Vymazat
  6. Milá Álo, vítám Tě do kouzelného světa blogerek. Věřím a vím, že se T tu bude líbit a dařit. Proč to vím? Už dlouho si píšeme a Tvůj blog mne dnes mile překvapil. Jsi šikulka. Těším se na další příspěvky. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, moc a moc děkuji, je to ode mne počin až troufalý, ale hodně lákavý. Pokud nebudu vědět kudy kam, dovolím se na tebe obrátit o radu, ano ? Ála

      Vymazat
    2. ...určitě...emailovou adresu znáš, tak piš kdykoli, cokoli...bude-li v mých silách, moc ráda poradím. Věrka

      Vymazat
  7. Tak tě milá Alenko vítáme v tom našem blogerském světě.
    Doufám, že se ti tu mezi námi bude líbit a budeš pro nás připravovat krásné reportáže.
    Jsem ráda, že tě tu máme ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za přivítání, vážím si toho obzvláště od zkušených blogerek jako jsi ty, tvůj blog patří mezi mé oblíbené, máš vždy vše tak citlivě sladěné. Snad se mi také bude dařit...Ála

      Vymazat
  8. Alenko, postupně čtu všechny tvé příspěvky a budu se těšit na další...Mně blogování dalo hodně moc, ale taky trochu mě obtěžkalo:o)). Foťák nosím buď na krku nebo v kabelce:o)) a když vidím něco, co mě zaujme, tak po tom roce blogování si připadám jak Japonec..co vidí, to fotí:o)). Manžel se mi jen směje. I jídlo servíruji občas tak, aby se dalo vyfotit:o))...mají ze mně doma legraci..
    Tak Ti moc přeji spoustu krásných zážitků,moc prima čtenářů a radost z toho, že jsi mezi námi! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc a moc děkuji za povzbuzení, je to milé. Také jsem začala víc přemýšlet u fotografování, už několik let se rozhoduji o novém aparátu a nyní mne to asi bude hnát víc a víc, aby ty fotky byly také k něčemu. Byla jsem zvyklá fotit klasické momentky, šup šup a hotovo :o))). A foťák jsem do kuchyně začala také brát a o úsměvy na tvářích mých mužských není nouze. Jim stejně jde hlavně o to, co je na tom talíři pak na stole, že ? Ála

      Vymazat
  9. Já jsem měla stejné dilema před rokem a letošní rok mám spoustu plánů a ambice svůj blog rozjet naplno :-) Jako bych loni zasadila kytičku, které letos teprve začne kvést :-)
    Andrea ♥ Hejdučka ♥ http://na-kraji-mesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, jsem ráda, že při tom váhání nejsem sama. Ráda bych docílila okruhu lidí, kterým se tady bude líbit... tak uvidím. Na tvůj blog juknu. Ála

      Vymazat
  10. Mě se u tebe líbí, těším se na reportáže z výletů, ty já ráda:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Ajko moc děkuji za milý komentík a výlety budu určitě postupně vkládat, sáhnu nejprve po starších a jak letos budou přibývat nové, budou i zde. Výletům zdar :o)). Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Čtu... a čtu se zaujetím a těším se na další příspěvky.
    Držím palce!
    Krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
  13. Čtu... a čtu se zaujetím a těším se na další příspěvky.
    Držím palce!
    Krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko moc děkuji za podporu a přeji také krásné dny. Ála

      Vymazat
  14. Jen o pár dní jsi mě předběhla se založením blogu. Jsem taky v babičkovském věku...a taky volám občas ku pomoci syna. Přeju ti hodně čtenářů a mě máš už jistou! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, že jsi zavítala Marcelko. Hned si najdu tvůj blog a porozhlédnu se u tebe. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála