úterý 27. ledna 2015

MYSTICKÁ MÍSTA...

Ráda se toulám přírodou, mám ráda výlety, ráda plánuji kam vyrazit.

Od kamarádky jsem dostala pod stromeček knížku


Mystická místa Čech a Moravy
(Olga Krumlovská)

Když jsem ji se zájmem pročítala, napadlo mne, že bychom z ní mohli čerpat tipy pro letošní výlety.

 
  • Vrchlabí a okolí -  obranyschopnost a odolnost organismu, čištění krve, podpora léčby rakoviny a žloutenky, probuzení samoléčitelských schopností.
       Lidé v těchto místech bývají méně nemocní než jinde a nemocní, kteří sem přijedou, se rychleji uzdravují a zotavují. Procházet se těmito místy bude velmi příznivé pro všechny ty, kdo trpí nedostatkem energie. Příznivý vliv nalezišť vzácných a drahých kovů a kamenů se v minulosti projevil zejména v dobách velkých epidemií - je běžně známo, že v místech naleziště stříbra a zlata umíralo mnohem méně lidí na mor a choleru,  než v místech jiných.


  • Mumlavské vodopády - plicní a průdušková onemocnění, posílení imunity, urychlení léčby úrazů a zranění, problémy pohybového ústrojí a problémy oční.
       Pobyt v blízkosti vodopádů bude mít zvlášť příznivý vliv na plíce a hlavně na průdušky. Rychle padající voda vytváří ve vzduchu negativní ionty, které silně ovlivňují naše zdraví. Pomáhají urychlovat hojení nejrůznějších ran, posilují odolnost organismu proti infekčním onemocněním, zlepšují náladu a chuť do života, působí proti stresu a únavě.

Tyto vodopády znám, již jsem je 2x navštívila a pocity jsem měla takové, že bych na tom místě chtěla být delší dobu.
 

  • hrad Návarov - meditace, inspirace, nové nápady, chuť cestovat a měnit, experimentovat a hledat nové možnosti, zájmy nebo aktivity.
     Prostředí tohoto hradu dává chuť měnit zavedené a zkusit v životě něco nového. Vliv místa je možné posílit různými meditačními praktikami, nejlepší je pohodlně se posadit, zaujmout klasický "turecký sed", spojit palec s ukazováčkem, zavřít oči a ponořit se. Nechat si proudit myšlenky volně hlavou, jako by jí protékala řeka.

  • Bozkovské jeskyně - inspirace, probuzení nadpřirozených schopností, fantazie, zesílení jasnozřivosti, vnímání různých energií a zón, soucit a usmíření.
     Tyto dolomitové jeskyně jsou jediné veřejnosti přístupné jeskyně na severu Čech. Nachází se v nich největší podzemní jezero v Čechách a labyrinty chodeb krášlí krápníky nejrůznějších tvarů a barev.

S dalšími tipy na výlety do míst, která bych v letošním létě chtěla navštívit, vás seznámím příště...



 

6 komentářů:

  1. Álo, díky...tak to jsem nevěděla..Chalupu máme blízko Vrchlabí, tak jsem o to radši..je pravdou, že tam té energie máme nějak víc než doma:o))..měj prima večer...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko tak to jsem se hezky trefila... obecně naleziště drahých kovů nebo kamenů mají silný pozitivní vliv na zdraví člověka, tak choďte hodně na procházky :o). Ála

      Vymazat
  2. Álo--tak to jsi mě ted potěšila-to jsem tedy nevěděla....Bydlím na Vrchlabsku ♥měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Martinko, jsi druhá, kterou jsem výběrem oslovila, to mne moc těší. Například je prý dobré v těchto místech u sebe nosit jantar, který má schopnost odvádět jedy z těla, popíjet zejména zelený a jasmínový čaj a pro čištění krve má největší efekt čaj kopřivový. A neznáš náhodou hrad Chojník ? Ten je už na polské straně.... zdravím, Ála

      Vymazat
  3. Jé - Mumlavský vodopád - nádhera, tam jsem už byla tolikrát, že si ani nevzpomenu kolikrát to vlastně bylo. Kousek od Harrachova je Kořenov - to už jsou Jizerky a tam útulný penzionek, do něhož každý rok jezdíme. To je pro mě to moje nej - místo. A potom taky Český ráj :-) Krásné zimní dny ... Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlosouhlasím, jsou krásná místa v té naší malé zemičce, že ? Loni jsme byli s vnoučkem v Drábských světničkách, rádi bychom s ním spoustu takových míst prošli. Hezké zasněžené dny (asi chumelí všude). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála