pondělí 19. ledna 2015

KYSANÉ ZELÍ...

... máme rádi a je zdravé...

Byly časy kdy jsme na zimu zelí nakládali, protože jsme chtěli mít prostě to své.
Hm, už to neděláme.

Zjistili jsme, že nedaleko od našeho bydliště je 

zelárna 

a prodávají tam vynikající kysané zelí jak bílé, tak červené.
Na zimu je v nádobách á 10 kg  zásoba v cukuletu.

V sobotu jsem připravila naše oblíbené

KUŘE NA ZELÍ

Kuře rozporcuji na menší kousky, osolím, opepřím, 
na dno pekáčku dám buď dvě lžíce sádla nebo kousek pokrájené slaniny,
řádnou vrstvu bílého zelí,
porce masa, posypu paprikou


a kolem hezky obložím pokrájenými bramborami, které osolím 

 a pak jen peču, peču, dokud není maso měkké, poté odklopím pokličku
a nechám zezlátnout.

Znáte ?...  

2 komentáře:

  1. Alenko, právě jsi mi připomněla, co jsem kdysi dělávala..to už je dávno..Já na to úplně zapomněla..díky za připomenutí..miluji jídla z jednoho hrnce..Jinak zelí my můžeme taky..manžel miluje zelňačku..Krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, také mám ráda jídlo v jednom pekáči :o) a na zelňačku dám brzy recept jak ji děláme u nás, schválně jestli ji děláte také tak.... Hezký den. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála