pondělí 18. května 2015

RODINNÉ OSLAVY...

mám ráda a neděle byl narozeninový den
našeho nejmladšího syna.
Upekla jsem mu v sobotu dort,
druhý den dozdobila
a oslava začala obědem.



Na domácím piškotovém korpusu,
který peču podle mé tchýňky Alenky
(už bohužel není s námi několik let),
je krém z mascarpone, dvou šlehaček,
trochu bílého jogurtu a želatiny, aby
krém byl pěkně tuhý.
Mezi dvě vrstvy krému jsem dala 
mandarinky z kompotu.

Velice ráda
mám na společné obědy hezky prostřený stůl.
Ani jsem ještě neměla vyndané 
skleničky na přípitek a už část rodiny
přišli, tak jsem to nechala být 
a vyfotila co zrovna na stole již bylo :o).





 Jak je nás hodně, do toho 
náš malý Jonášek začal lézt 
a stavět se u nábytku, takže
ho musí neustále někdo hlídat,
nastane pak krásný chaos.

Zvládla jsem ještě rychle vyfotit dort než 
se nakrojil a to bylo vše :o)



Naše nejmenší zlatíčko...

Krásné oslavy kdykoli a kdekoli, 
důvod pro hezká setkání se najde vždy.



Ti, kteří dávají,
mají všechno,
ti, kteří odpírají,
nemají nic.

Hinduistické přísloví 

4 komentáře:

  1. U babiček chutná nejlíp, ani krásně prostřeno nemusí být :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malému Jonáškovi to bylo úplně jedno, ten dostal svoji neslanou, nekořeněnou polívčičku a byl spokojený.A naši kluci byli spokojení, že je na přidání :o))).

      Vymazat
  2. Alenko, musím se smát, popsala si ty rodinné oslavy přesně, jako by si slavila i s námi. A to tady ještě nemáme něco tak roztomilého,jako je Jonášek:o)
    Synovi přeji všechno dobré a tebe zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nepanuje ten chaos jen u nás. Avšak i tak jsem vždy ráda když se sejdeme. Většinu narozenin máme v létě, což je velká výhoda, že jsme pak všichni na zahradě a stolujeme jednodušeji, ale o to s větší vervou :o))). Loni jsme měli troje kulatiny a to bylo hooodně náročné. Já při manželových narozkách měla angínu a tak jsem zapojila všechny syny a rozdělila práci. Jeden se staral o grilování, druhý o nápoje a třetí aby na stole nic nechybělo. A já seděla, pila minerálku nebo čaj :o)))).
      Za přání synovi děkuji Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála