pátek 22. května 2015

HALUŠKY SE ZELÍM A SLANINOU...

mám ráda, ale nejraději s bryndzou
a nejskvělejší je dělají na Slovensku :o).
Bohužel koupená bryndza (taková kostka)
zaznamenala i přes neprošlé datum spotřeby,
stav střemhlav letícího ptáka rovnou do koše - plíseň.

A tak došlo na poslední várku
kysaného zelí a vyškvařenou slaninu.
Mizelo to z pánve před očima.






Dnešní má ranní procházka po zahradě

 je to hloh ???
 okrasný česnek si roste mezi jahodami každý rok
 moje milované bohyšky už se mi ukazují ve své kráse
 všechno nové rostlinky
 trýzel kvete již třetí týden
 a vlčí mák bude za pár dní  zářit
  to bude vinobraní :o)
 lampa už skoro není vidět
 ibišek se rozjel a to jsem letos ostříhala...

 
Azalky a rododendrony
nafotím třeba zítra...

 

6 komentářů:

  1. Alenko, nádherná zahrada..krásně ti to kvete..měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Inko, stále s mužem letos upravujeme různá zákoutí, takže práce je hodně, ale pak se budeme "kochat".
      Užívej si na chalupě.
      Ála

      Vymazat
  2. Téééda .... zahrádka jak ze žurnálu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak, do toho máme hodně daleko :o))) Ajko. A hlavně je to letitá zahrada, založená, takže i když bych dneska viděla vše jinak, nejsou lidi ani chuť na veliké předělávání. Máme rádi s mužem, když je zahrada kvetoucí.
      Ála

      Vymazat
  3. Halusky mam rada aj s bryndzou, ale aj s kapustou ich zbastim jedna radost. Ale ja mam v plane vepro knedlo zelo ;) Knedla bude domaca. Ala, mas pekne upravenu zahradu. Ta moja tento rok je zanedbana, ale celkom to ujde. Co to kvitne a aj zeleninka sa ukazuje. Nie je to tak zle. Zelam pekne a stastne dni, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko tak to by si mi mohla napsat recept na pravé slovenské :o)). Někde jsem četla, že se do nich u vás nedává vejce ?
      Nu vepřo, knedlo,zelo - klasika, tu jsem docela dlouho nedělala.
      A až budeš mít čas na zahradu, tak si ji opět zkrásníš jak budeš potřebovat. Nyní máš hezké starosti s miminkem :o).
      Tak si to Katko užívej, rostou ty děti hrozně rychle.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála