pondělí 25. května 2015

POLICEJNÍ STOP...

Vzpomněla jsem si na drobnou příhodu, která se nám stala minulý týden v pátek.

 ilustrační foto


Měli jsme se sejít s kamarády v místní restauraci, ale vzhledem k manželově náhlé pracovní povinnosti jsme měli zpoždění a tak můj muž se rozhodl, že pojedeme autem když už máme takové zpoždění. Tím pádem celý večer pil nealko pivo. Bylo to jeho rozhodnutí, jeho volba :o).
Když jsme se rozcházeli, zavezli jsme ještě domů ty naše kamarády a jeli jsme směrem k domovu. Po odbočení z hlavní silnice nás dojelo policejní blikající auto a na něm rozsvícené STOP. 
Zajeli jsme ke krajnici. Byli jsme od domu necelých 50 metrů :o).
Následovala klasická kontrola, doklady, dýchnutí (to byla 0), kontrola pneumatik. Celé to trvalo asi 10 minut. 
Posléze přišel jeden z nich k okénku a sdělil mému muži: 
"Pane řidiči je to ale PARADOX, technická kontrola vašeho vozidla skončila dne 15.5. a tedy půlnocí, avšak vzhledem k tomu, že vás tady zadržujeme již několik minut přes půlnoc, nemůžeme vás za to postihnout. Když jsme vás zastavili, technická vám ještě platila."
Já jen hlesla, že bydlíme tady pod kopečkem za kolejema, on mi odpověděl, že to ví a ať jedeme. Ufff.... dopadlo to dobře. 
Manžel se totiž domníval, že technická mu končí až 25.5. tak byl v klidu :o)).
Za několik dní se dozvěděl od policisty (je místní), že u restaurace dělali kontrolu a když viděli, že vycházíme a on jako řidič nasedá do vozidla, jeli za námi a mysleli si, že najdou nějaký alkohol za volantem... 

Jenže na to si můj muž dává pozor :o)).



6 komentářů:

  1. To je dobře. Můj muž má také tuto zásadu. Když řídí, nikdy alkohol nepije. A já samozřejmě taktéž. A protože jsem za volantem denně, tak se naše dýchánky odehrávají buď během víkendu nebo večer.
    Měj se hezky, Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Martinko, mému muži nevadí, že si alkohol s námi nedá, neřeší to a když je nutnost jet autem, jede. Já neřídím, tak to má špatný - nevystřídám ho :o))).
      Měj se také prima.
      Ála

      Vymazat
  2. Taky mám takového přítele,který se nenapije,když ví,že má řídit.A je řidič z povolání...Zato můj Ex manžel jezdil a jezdí i napitý .a bývaly to pěkný nervy,když jsme měli někam jet a z něho táhlo jak ze sudu.Naštěstí je to už za mnou..Já taky řidičák nemám.Ale synátor ho udělal,má už M,T,teď dělal B,C..dnes si pro něj jde.A já už se těším na pořádný výlet..Zdena
    PS:auto už máme koupený...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je EX hodně nezodpovědný...
      Třeba si řidičák uděláš také :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Tom také popíjí Pito když jsme někde autem :o)
    Ale s technickou to tedy fakt bylo pořádné štěstí :o)
    Měj se Álo moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda bylo fakt štěstíčko :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála