pondělí 7. srpna 2017

KŘÍDLA MOTÝLÍ ...

Mnohokrát jsem přemýšlela o další nástěnné dekoraci do mé pracovny, kterou jsem získala loni odstěhováním nejmladšího syna od nás do svého bytu.
Vzhledem k tomu, že nebydlíme ve velkém městě, abych mohla vybírat přímo, začala jsem prohlížet internet a narazila jsem na stránky
PIXERS.

Zaujala mne jejich myšlenka :

O PIXERS
Pixers je místem, kde plníme přání a dovedeme změnit okolní prostor, jako kouzelnou hůlkou. Povyprávějte svůj příběh obrazy z vaší představivosti a dovolte nám vás inspirovat. Víte, že místo, ve kterém bydlíte, je odrazem toho, kým jste? Poznejte svět, který před vámi otevírají fototapety: takový, ve kterém nic není nemožné a ve kterém se vaše fantazie stává skutečností. Pixers to není obyčejný obchod… Žijeme proto, abychom měnili! Naše nálepky a plakáty obohatí váš interiér a způsobí, že budou vašim vlastním zdrojem pozitivní energie. Díky bezpečným materiálům, které se jednoduše používají, se můžete přenést kdekoli chcete kdykoli, vás napadne. Vyberete si z nekonečného množství motivů, rozhodněte, zda potřebujete jemný detail nebo celkovou transformaci. Ztraťte se v tisících barvách a vzorech, abyste nalezli nadšení pro vyjádření toho, jak neopakovatelným člověkem jste… personalizujte svůj prostor a objevte, že i ty nejsmělejší sny jsou na dosah ruky!

Byla jsem lapena. Široká nabídka tapet, fototapet, samolepících tapet, obrazů a plakátů, můžete si vybrat styl, zvolit námět a vybírat.
Chtěla jsem akvarel, abstrakci, lidi.
Je dobré si velmi zúžit filtr, jinak strávíte několik hodin u počítače, tak širokou nabídku mají. 

Líbilo se mi, že si mohu zvolit rámeček, rozměry, horizontální či vertikální polohu vybraného obrazu.
Přiznám se, že jsem se rozmýšlela několik dní, nemohla jsem se rozhodnout mezi pěti obrázky a proto jsem posléze zvolila vylučovací metodu, pak už bylo rozhodnutí rychlé.
Měla jsem vybráno.
Rozměr 100x70 cm, v hliníkovém rámu (pracovna je vymalovaná šedou barvou v kombinaci s bílou a malé obrázky mají také hliníkové rámečky).

Objednala jsem a netrpělivě očekávala dodávku.
Samozřejmě, že se dodání trefilo do týdnu, kdy jsem byla na dovolené, ale naštěstí syn měl také dovolenou, kterou trávil doma a mohl mi v určený čas balík převzít. Změna termínu dodání u DHL byla totiž možná pouze pondělí až pátek v daném týdnu.

Po návratu jsem s nedočkavostí otevřela kartonovou krabici, kde se skrýval obraz perfektně zabalen, aby nedošlo k poškození.

Byla jsem nadšená.
Motiv je kouzelný, něžný, romantický, hravý.



Až do chvíle, kdy jsem si všimla, že papír s natištěným obrázkem je špatně zarámovaný, místy je znatelně zvlněný. Buď vložili do rámečku papír ještě vlhký z tiskárny nebo ho špatně seřízli. Nevím.
Každopádně si myslím, že je to důvod k reklamaci. 



Hříšná těla, křídla motýlí
Aneta Langerová

Jednou už tě málem měla  a už zase by tě chtěla 
Hříšná těla, křídla motýlí 
Krev stéká po růži cos na zeď věšel 
Průvan sfouk a život nešel 
Potrhaná křídla motýlí 
Vyhni se botám, který vůní šlapou 
Drtí řádky psané za pouhou jen skývu málem zlatou 
Prodají tě do výkladních skříní výstavních síní 
A každej zvlášť do kapsy svý Jeepem si pádí 
 
Jednou už tě málem měla za duši tě podržela 
Hříšná těla, křídla motýlí 
Navrať se skálou, kterou´s z cesty sešel 
Otoč kamenem, kde´s vešel 
Napni slunci křídla motýlí 
 
Vyhni se botám, který vůní šlapou 
Sladké písně psané za pouhou jen skývu tak tak zlatou 
Prodají tě do výkladních skříní výstavních síní 
A každej zvlášť do kapsy svý Jeepem si pádí 
 
Až vyroste strom a udeří do něj blesk a hrom 
Hmmm, noc se válí 
Až vyroste strom a udeří do něj blesk a hrom 
Narovná, rozdělí, podělí 
Poskládáš úterý ke kusům nedělí a půjdeš dáál... 
Vzpomeň si na svět kdy pro kousek těla 
Zázraky jsi neviděla neměla jsi křídla motýlí 
 
V roklině pod skálou zjevení 
údolí rozšklebené napětím, otevřené spojením 
jeleni obtěžkáni vábením 
vrhají se bezhlavě do hloubi země 
Nejdříve jsem napsala mail, nafotila obraz a čekala na vyjádření z firmy. Okamžitě se mnou vešla v kontakt pracovnice firmy a začala nekvalitní dodávku řešit. 
Aniž bych musela obraz vracet, zadali do tisku mou objednávku znovu. To jsem ocenila jako velmi dobrý přístup k zákazníkovi.
Po několika dnech dorazilo opět DHL s krabicí.
Opět jsem se těšila.
A opět byl papír zvlněný.
Kdesi v tiskárně při pracovním postupu zřejmě dochází k zanedbání  a ani se mi nechce věřit, že mám takovou smůlu.



Prostě KŘÍDLA MOTÝLÍ mi zřejmě nejsou přána...




23 komentářů:

  1. Těžko říci, co zvlnění způsobilo. Pokud byl papír vlhký, tak srovnat ho je problém. Pokud nemá správnou míru do rámečku, tak tam problém není. Zkusila bych tam zavolat.Ale třeba sis už poradila.
    Otec byl malíř, rámoval si něco sám, takže o tom malinko něco vím.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že papír rámovali asi vlhký.
      Něco zkouším s tím provést, uvidím jak to dopadne.
      Pěkné dny Hani.
      Ála

      Vymazat
  2. Hezký článek s jednou velkou chybou...fotka, Alčo, fotka je nutnost :-) Pixers znám, taky odsud mám produkt. Vladtně ne já, ale dcera. Mám na blogu článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplněno. To tak dopadá, když si připravíš příspěvek dopředu, že to ještě "doděláš", přivezeš si vnoučata na prázdniny a zapomeneš kolikátého vlastně je :o))).
      Ála

      Vymazat
    2. článek na tvém blogu nemohu najít :o)), chtěla jsem se podívat co si dcera vybrala...

      Vymazat
  3. pixers majú nádherný sortiment! ja som sa nad ním hodnú chvíľu rozplývala! :).
    a tiež súhlasím, že mi chýba fotky... :/ :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dodatečně fotka doplněná a nabídku mají nádhernou.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, též bych se přidala, hezký článek, ale chybí mi fotka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napravila jsem.
      Snad se mi podaří obraz zprovoznit tak, aby se dal pověsit na zeď...
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, už se také těším na fotku obrázku Křídla motýlí, pokud jsi ho už neposlala na reklamaci. :o) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplnila jsem fotku a text. Příspěvek připravený dopředu a automaticky se mi samozřejmě zveřejnil, aniž bych ho dopsala - ach jo...
      Ála

      Vymazat
  6. Tak jsem napnutá :-))... budu se těšit, až nám obrázek ukážeš ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, ty máš teda smůlu! Ale zvlnění je patrné na pohled a tak bych asi opět reklamovala. Někde udělali ( soudruzi) chybu! Jinak obrázek je moc krásný. Měj se moc krásně a držím palce, ať to dobře dopadne. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamace již proběhla, ale bohužel nedopadla dobře, jak píši v nové aktualizaci příspěvku. A tak si zkusím poradit sama. Nyní mám obrazy dva, vlnité oba :o)).
      Smůlu letos asi opravdu Inko mám. O dalším asi také brzy napíši...
      Ála

      Vymazat
  8. Obraz je nádherný!Držím palec at další reklamace dobře dopadne.Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že reklamace dobře dopadne a budeš z něj mít radost.
    Alenko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Álo, tak snad to třetice bude opravdu do třetice všeho dobrého.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  11. To je pech a jsem ráda za tuto informaci. O těchto stránkách vím a říkala jsem si, že bych si tam taky vabrala do obýváku, který by měl prodělat změnu. Držím palce, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám letos pech na vícero věcí, snad z toho udělám i samostatný příspěvek, kde si sestavím, co vše letos bylo nějak špatně :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála