středa 28. června 2017

SERVÍRUJI ...

na břidlici.

U Monči na kopečku jsem zahlédla servírovací břidlicové destičky na grilované pochutiny. A co se týká servírování jídla venku, to mne vždy hned zajímá.
Prostudovala jsem tedy nabídku e-shopu

VELKÝ KOŠÍK, kde Monča nakupovala,

a samozřejmě, že jsem zde našla několik zajímavých doplňků, a neodolala jsem chuti si udělat radost dvěma výrobky.

Dnes vám představím

servírovací břidlicové prkénko s úchyty.




No uznejte, že je zajímavé :o).






Večeříme, ač slunečné osvětlení vypadá, že je snad poledne, ale takto nám na pergolu svítí slunce až do večera :o).
Pro bavorské klobásky si jezdíme do Německa, nakoupím několik balení a dám do mrazáku, s těmi co se prodávají u nás, se prostě nedají srovnávat.

Servírovací břidlicová tabulka má vespod v každém rohu filcové kolečko (to jsem přivítala), a tak nedochází k poškrábání nábytku.
V obchodě nabízejí z břidlice i sadu tabulek, bez úchytů a nápisů, tu jsem si však neobjednala - zatím :o)).

O druhé radosti v balíčku někdy jindy, až ji použiji a nafotím, tak vám ji určitě ukáži.

















Kdopak asi sní tu poslední ... ?






24 komentářů:

  1. Hned po ránu a takové chutě! :-). Prkénko nemá chybu.
    Tak jsem zvědavá i na tu Tvoji druhou radost.
    Hezký den u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prkénko je příjemné do ruky a pro dva hezké servírování.
      Hani, ukáži brzo :o)).
      Pěkný den i tobě.
      Ála

      Vymazat
  2. Taky jsem koukala na ty stránky, ale zatím odolala :-) jenomže o břidlicových prkénkách přemýšlím už pěkně dlouho :-) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se držela při zemi :o)), ale vím, že to co jsem si vybrala určitě naprosto využiji, což se v případě břidlicové destičko stalo okamžitě.
      Měj se prima Danko.
      Ála

      Vymazat
  3. Krásně nafoceno!Prkénko je opravdu moc pěkné a klobásky na něm vypadají báječně.Krásné dny Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem na Velký košík koukala. Tam mají krásných věcí...a ty břidlicové podložky jsem už měla v košíku, když jsem si uvědomila, že bych je na neměla na co použít :-) Jsem na paneláku....ale jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, asi moc negrilujete :o) Míšo, to chápu. I když tahle servírovací by se dala použít na cokoliv v kuchyni.
      Pěkný den ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, ta servírovací deska je úžasná. Asi si ji taky pořídím. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned mi padla do oka, nad sadou destiček jsem váhala, zda je opravdu potřebuji (mám kulatá dřevěná prkénka v sadě) a když jsem zahlédla tuhle servírovací, už jsem neváhala.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Ali, břidlicová destička vypadá úžasně. Destičky by se mi hodily, hned je okouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na chatu by se ti opravdu hodily, tak se na ně podívej Ali.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Álo, vypadá zajímavě, líbí se mi, že má úchyty. No a ty Bavorské klobásky ... mňam.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ty úchyty mne také Dášo nalákaly :o).
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  8. Moc hezké servírování, taková lákadla jsou nebezpečná :o). Moc se mi líbí tvé háčkované prostírky, můžu okouknout a zkusit?
    Krásný večer přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou nebezpečná :o)). Jani pošlu ti návod na mail, myslím že ho mám na tebe uložený.
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  9. Ali, máš to moc pekné ... Naservírované, aj nafotené .... pa L.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi břidlice jako materiál, tak mi přijde škoda ji překrýt nápisem, jinak je tác moc pěkný. Ale já bych tác doma stejně asi moc nevyužila a hlavně bych trochu bojovala s místem na uložení. Líbily by se mi i ty břidlicové desky (hezky by se na jich fotilo jídlo :-)), ale šest je trochu moc (a musím mít rozum a nezanášet si byt předměty - potřebuji spíš naopak trochu ubírat).
    Mimochodem - není těžký?
    A taky jsem zvědavá na další radost, co sis pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I bez nápisu je samozřejmě břidlice krásná, ale s úchyty byla s písmenky a to se mi moc líbí. Těžká destička vůbec není.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, je to moc hezké... břidlicová prkénka jsem obdivovala už Na kopečku, tak třeba jednou... :)
    Ať se vám krásně večeří, s těmi klobáskami děláš moc dobře... :)
    Pěkné léto, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to dobrá inspirace u Monči a já si vybrala tuto servírovací a udělala jsem dobře. Moc si ji pochvaluji. Klobásky budeme muset brzy opět doplnit :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála