čtvrtek 2. dubna 2015

ŠIJU, ŠIJU...

si ubrusy,
 na stolek i stůl,
vím si zatím rady,
brzy bude hůř...
Tašek se mi zachtělo,
kde já najdu návod,
střihnu něco od oka,
snad nebudu marod...



Tak dost legrace a nyní vážně.
Chodím do obchůdku s metráží a galanterií
hlavně pro vlnu, občas pro knoflíky, 
stuhy, zipy apod.
Když vidím ty krásné látky, v různých barvách,
vzory jeden hezčí než druhý,
 popadne mne chuť si ušít
alespoň ubrus, běhounek, potahy
na podsedáky na venkovní židle,
něco jednoduchého.
Do větších projektů už se nepouštím.
Jenže pak se ocitnu například na blogu
Aničky a najednou je tu lákadlo.
Vyzkoušet něco... Třeba tašku.







Látky, které vidíte, jsem si koupila na 
běhounky na stůl a stolek,
ušila, v zelené barvě použiji 
na sváteční velikonoční čas.

A dneska jsem se zastavila v Jysku pro svíčky,
bude jich ještě při počasí, které momentálně 
panuje, potřeba hodně.
No jistěže jsem nepopadla jen velké balení čajových
svíček, musela jsem to pěkně vše probádat.
Objevila jsem přehozy !
Tolikrát jsem zde již hledala a buď se mi
nelíbil dekor nebo cena, nebylo to prostě
rozhodnutí na první dobrou.

Dneska ano.


A teď jsem zjistila, že jsem ho zapomněla vyfotit 
z druhé strany, tam je jiný vzor...
Dodám zítra.

(polštářek jsem přihodila jen pro kontrast 
na focením, budou k němu pak jiné)

rub přehozu

 Mé další šití snad bude opravdu ta taška,
jsem docela hodně rozhodnutá, tak 
snad nepolevím...


12 komentářů:

  1. Álo,
    koukám, že tě blogy také správně inspirují ;-)
    O tom přehozu si sním už od rána, ale u nás ve městě ho v prodejnách Jysku prostě nemají :-(
    A k šití tašek se odhodlávám už několik měsíců :-o
    Střih je asi největší problém, ale už jsme viděla i knížku s touto tématikou :-)
    Tak teď jen došetřit korunky a najít tu odvahu a pustit se do nich!
    My obě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, zrovna v sobotu jsem viděla spoustu krásných šitých tašek...inspirace je dostatek, jen se do toho pustit...myslím si, že vše se má vyzkoušet. Měj se hezky. Ála

      Vymazat
  2. Álo přehoz je přčekrásný vůbec se ti nedivím že jsi si ho odvezla domů :o)
    A už se moc těším na tašku :o)
    Měj s ekrásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti než ji vytvořím tak to asi bude chvilku trvat, ale rozhodnutí je důležité. Snad to zvládnu... Měj se. Ála

      Vymazat
  3. Álo, tak ten přehoz bych si také odvezla. Je krásný, látka na tašku to samé.
    Krásné Velikonoce. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko a přehoz je i na omak příjemný, na což také kladu důraz :o). Měla jsem z nich velikou radost a to je vždy při nákupu také milé. Ála

      Vymazat
  4. Alenko, přehoz je nádherný a látky se mi taky moc líbí! Budeš mít krásný stůl i židle.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, běhounky ušité, ty byly během chvilky strávené u šicího stroje. A na tašku použiji látky jiné. Ála

      Vymazat
  5. Álo, díky za reklamu :-) Z přehozu bych byla také nadšená a na Tvé další tvoření z nových látek jsem moc zvědavá :-)) Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko když je co chválit, tak je milé upozornit na šikulku :o)). A budu k tobě nakukovat pro inspiraci... Ála

      Vymazat
  6. Moc pěkné Ali! Tašek se neboj, nic těžkého na tom fakt není:-) Některé návody na jednoduché tašky mám na blogu, když tak mrkni:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko děkuji za navedení, určitě si prohlédnu tvoje návody, budu ráda za každou pomoc. Měj se . Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála