sobota 18. dubna 2015

NEPEČENÝ...

dezert jsem připravila 
na neděli.
Zprvu jsem měla v úmyslu upéct jablečný závin,
ale přehodnotila jsem 
a změnila na nepečený.

Nejprve jsem si připravila krém.
Musím vám popravdě říct, že jsem si ho 
spíše vymyslela nahlédnutím
do lednice co mám k použití.
Našla jsem tvaroh, zbytek pomazánkového másla,
kysanou smetanu a bílý jogurt.
Však to musí stačit.

Vše jsem smíchala, osladila moučkovým 
cukrem. 
Připravila rozvar z vynikající 
medoviny, která nám ještě zbyla
z návštěvy velikonočního jarmarku
a tím jsem potírala piškoty,
které jsem předtím nandala do
krémem potřeného dna mísy.
 

 Na piškoty část krému,
opět další vrstva piškotů a opět potřela
rozvarem.
Poslední vrstva krému a na tu jsem 
dala mandarinky z kompotu.



Uvařila jsem naši oblíbenou želatinu
(na fotce je sáček s červenou, ale
pak jsem udělala raději čirou, 
aby mandarinky vynikly)
a tou jsem celý dezert završila.
Rychle dala do lednice a dělám, 
jako že nic...




Zítra bude určitě úžasný.



Krásnou neděli všem.

 



6 komentářů:

  1. No, koukat takhle pozdě v noci na dobroty, to bych neměla.-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéminkote Ajko to jsi ještě nespala nebo už nespala ? Hm fotky dobrot v tenhle čas to je dráždivé :o)). Ála

      Vymazat
  2. Alenko, mě asi honí mlsná... kousek bych si fakt dala!
    Moc chválím šití a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dneska odpoledne ke kávičce byl nakrojený a musím říct, že muž ani nemukal jak se ládoval a div nevylízal talířek :o). Tyhle dezerty jsou vždy "jedlé". Ála

      Vymazat
  3. To je dobrota! Takovéhle rychlovky jsou nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že muž si dal kus ještě večer, bál se že na něj už nezbyde :o))). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála