středa 15. dubna 2015

MLSŮTKY...

kdo by je neměl rád.
Když se mi nechce péct, ale vím, že 
chuť na něco k mlsání nás zajisté popadne,
připravím

m l s ů t k u


A co třeba tuhle ?

Želé pohárky



- do sklenic, misek, pohárů
dám ovoce,
(já mám ještě v mrazáku naše jahody)
čerstvé, mražené
 - jaké zrovna máte.
Uvařím si Dort želé dle návodu na sáčku
(obvykle 250 ml vody, 2 lžíce cukru,
sáček, povaříme 1 min.)
nechám ho mírně vychladnout,
poliji ovoce a šupky s tím do lednice.
A v ten správný okamžik
si osladím kysanou smetanu moučkovým
cukrem, můžeme přidat i bílý jogurt,
navrstvím na želé
a zdobím
(třeba strouhanou čokoládou, malou trubičkou apod.)
   Vychlazené chutná báječně...


nebo třeba

Panna cotta


 Upřímně vám řeknu, že když je něco dobrého jako polotovar,
klidně to použiji.
V tomto případě Dr.Oetker mi bezvadně přispěje
k rychlejšímu zhotovení.

   Postupuji dle návodu,
naplněné misky dám do lednice,
před použitím okraje nožem uvolním
a vyklopím na talířky.
Přeliji topingem, který mám zrovna po ruce,
vynikající je karamelový nebo jahodový.


A kdo nechce vyklápět, baští rovnou z mističek...



  

12 komentářů:

  1. Paráda! Sbíhají se mi sliny.... :-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  2. Želé u nás v oblibě moc není, vždycky vyhraje pudink.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás právě v oblibě je a ten puding taky :o)). Ála

      Vymazat
  3. Alenko, to je dobrůtek! Jak se oteplí, mám takové dezerty moc ráda. K ovoci dělám krém (ušlehaná šlehačka a tvaroh s pravou vanilkou), je moc dobrý. Panna cottu si dělám sama, ale na návštěvě jsem jedla tuhle "pytlíkovou" a musela jsem uznat, že je dobrá.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je také mám velice v oblibě a vyzkouším i tvou variantu :o). Já si panna cottu také dělám svou, ale jednou jsem potřebovala rychlovku pro návštěvu a koupila tento sáček a byla jsem překvapená, že je fakt chutná. Od té doby vždy v košíčku dva pytlíčky jsou - co kdyby :o)). Měj se hezky Helenko. Já tak makám na zahradě, že už jsem celá uondaná. Ála

      Vymazat
  4. Ahoj Ala, Panna cottu som este z vrecuska neskusala, ale vdaka mojej mesacnej dcerke zacinam vyhladavat recepty ktore su rychle. A tak zrejme siahnem aj na tuto vrecuskovu Panna cottu. Ale zele pohar mam rada a jeden by som si veru dala mnam. Teda tolko hodin a ja by som maskrtila. Idem popozerat co dobre schovava chladnicka. Pa Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, jejda takhle na noc jsem ti udělala nemístné chutě :o)). Kdybych ti ho mohla skrze monitor nabídnout, udělala bych to velice ráda. Měj se krásně. Ála

      Vymazat
  5. Vypadá to veeelmi lákavě :-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A také je to fakt chutné :o), mizí před očima...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála