čtvrtek 17. srpna 2017

DĚKUJI, EVO ...

z blogu
Nitky mého života.

Vyhrála jsem u tebe krásné šité prostírání s tématem levandule.

Jaké bylo mé překvapení, když mi poštovní pán doručil
krabici, ve které byla navíc pečlivě zabalená sklenička broskvové
marmelády s levandulí, levandulová palička a milé přání.



Obdivuji šití z různých kousků látky, já bych zřejmě vůbec nezvládla,
aby mi to pasovalo k sobě a Eva prostírky ušila bezvadně.




Manžel se mlsně díval na skleničku, že prý broskvovou nedělám :o) 
a tak ji dnes ochutnal k snídani a mám vyřídit, že je 
chuťově skvělá.
Tak vyřizuji.

Evo, ještě jednou díky ...


24 komentářů:

  1. Hezkou výhru to máš. Prostírání se Ti bude na stůl pod pergolou hodin. Máš ubrus s puntíky a puntíky v modrém jsou i na prostírání :-).
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ze všeho radost a prostírání se mi bude velmi hodit.
      Prima dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je to prima pocit, něco vyhrát :o).
      Měj se Marti.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, gratuluji k výhře. Prostírky jsou nádherné a také obdivuji toto šití kousků látek k sobě. Já bych na to nervy neměla, aby to krásně navazovalo. A ještě když vidím, jak je to kulaté a to není vůbec jednoduché sešít, tak musím, než smeknout. Dokonalá výhra, i ta marmeláda vypadá skvěle.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle šicí šikulky opravdu obdivuji, kdysi jsem šila, ale podle střihů oblečení, to jsem zvládala, ale tohle by mi zamotalo určitě šešulku :o).
      Dášo měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, gratuluji ke krásné výhře.Užij si ji.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, je vše moc hezké a chutné :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Blahopřeji ke krásné výhře. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, moc gratuluji. Prostírky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  7. Prostírání už jsem obdivovala na blogu u Evy, když zveřejnila výherce. A marmeláda vypapdá fakt skvostně. Tak si výhru užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostírání je krásné a marmeláda vynikající. Broskvovou jsem snad ani nikdy nedělala.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, moc gratuluji, je nádherné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že máš radost. Nemáš zač děkovat, vždyť jsi vyhrála losovačku ;-) Krásný zbytek léta, E

    OdpovědětVymazat
  10. I já ti Alenko moc gratuluji k nádherné výhře..
    Měj se moc krásně.Z❤

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji Álo! Prostírání je opravdu krásné a Tobě se určitě hodí do pergoly. Raduj se!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henrietko, mám radost a moc se mi hodí.
      Ála

      Vymazat
  12. Álo prostírání je krásné, potěší a marmeláda pohladí chuťové pohárky :o)
    Krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ručně dělané dárky jsou nenahraditelné, každý tvůrce do dílka dává kousek sebe. A to je to nej...
      Pěkné dny Jani přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála