úterý 1. srpna 2017

A CO TŘEBA PUNTÍK...

místo obvyklého proužku nebo drobné kostičky použít na venkovní ubrus na pergolu?

Chtělo to změnu.
Bílý puntík na modrém základu mi okamžitě v obchodě padl do oka. Už jsem nehledala nic jiného.
Zakoupila jsem látku, sedla k šicímu stroji a nový bavlněný ubrus byl v neděli prostřený.


Občas mne manžel zlobí s tím, že prý ten umělý by byl taky dobrý. Nemusela bych ho prát, jenom otřela mokrým hadříkem a on by se nemusel bát, že ho něčím pobryndá :o)).
Já mu vždy odvětím, že i kdybych ho měla prát v ruce, tak prostě na stole bude klasika nebo jenom holé dřevo.
Žádná umělina.


Prostě mne to baví si hezky prostřít i venku na zahradě, a i když grilujeme a dojde k zapatlání, není to žádná tragédie, ubrus se vymění a ten se skvrnami vypere.




Kombinuji na pergole modrou a zelenou barvu, tyhle dva odstíny mi tak nějak "sedí" k létu a mému oku lahodí.
I když samozřejmě barevných kombinací lze použít mnoho.
Příští rok mne třeba osloví úplně jiná barva, kdoví?

Ale modrá je dobrá, ne ? ...


34 komentářů:

  1. Alenko, vybrala sis pěkný puntík a vše krásně barevně sladila.Tak příjemné letní posezení o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažíme se využít každý den, kdy je počasí opravdu letní a večery osvěžující pro venkovní sezení.
      Hezký den Jani.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko za mne modrá je nejlepší..😊.Moc krásný ubrus jsi ušila a přeji vám krásné vegetění na pregole.. Měj se moc krásně,pa Z.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na zahradě modrá jako doplňující barva také moc líbí. Mám i pár modrých květináčů :o).
      Na pergole se vegetí moc hezky a je to mé potěšení.
      Zdeničko měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  3. To víš, že modrá je dobrá. Moc hezké to máš. A lahodí to nejen oku Tvému. Takové letní- zavánějící mořskou vůní :-).
    Užívej si to. Užívej si léta.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně moře mne čeká v září a pomalu se začínám těšit :O).
      Užívám si léta Hani co to jenom jde, vždyť vše tak rychle utíká...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, puntíky miluju. Já tedy ubrus nedávám, i když se mi moc líbí, ale vnoučata jsou ještě malá a občas vratká, takže bychom asi měli vše na zemi každou chvíli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo to se musí vyčkat až povyrostou, to znám také. Náš malý Jonášek loni rozmatlal čokoládu přes kus ubrusu :o)).
      Hezký dne Marti.
      Ála

      Vymazat
  5. Modrá k létu patří ;-) Krásný ubrus si vybrala. A raději nic než plast! Krásné letní dny D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně - modrá je dobrá - na ubruse i na doplňcích. A putníky mám moc ráda. Sice nemám pergolu, ale domů teď hledám nějaké hezké prostírky na stůl pod talíře (mám to na běžné stolování raději než ubrus), ale nemůžu trefit nic, co by se mi líbilo a bylo to aspoň trochu praktické.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem pár let puntíky přehlížela a tak napravuji :o). A co prostírání v Pepco, dívala ses?
      Hezký den Stáni.
      Ála

      Vymazat
  7. To je jako u moře.Krása,od vás se asi hostům nechce odcházet,že?:))
    Tomu říkám parádní posezeníčko.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si trefila Hani, poslední návštěva odcházela v půl třetí ráno, ani jsme si nevšimli, že ten čas tak utekl :o))).
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Jo, jo, modrá je dobrá a puntík je prostě klasika :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná zpráva Míšo, je to tak...
      Prima den.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, souhlasím. Modrá je dobrá:o)! Máš to moc pěkné. Krásně prostřeno. Krásný den. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den byl Inko nádherný, konečně jsem celé odpoledne ležela na lehátkou, bazén, knížka, časopis - já si tak lebedila jak už dlouho ne.
      Měj pohodu.
      Ála

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Tak, tak souhlasím :O).
      Hezký zítřejší den přeji.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, tolik nádhery!!! Moje milovaná modrá barva. Ty rybí mystičky jsou krásné, kde jsi je sehnala? ...a souhlasím s tebou, že ubrus z PVC , to nikdy :-) Krásné horké dny , Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já modrou už mám pár let v oblibě venku na zahradě a stále dokupuji doplňky, trochu mísím se zelenou. Rybí mističky mám již delší dobu z KIK a moc mne mrzí, že jsem nevzala od každé mističky alespoň dva kousky, báječně se do nich servíruje, ach jo...
      Ivanko měj se krásně a pohodově.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, musí se u vás moc hezky sedět, pergola je krásně sladěná do letních tónů. A muži, ti jsou si v tomto ohledu dost podobní :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko, sedí se na pergole moc dobře, však se na to vždy těším celou zimu.
      Muži vždy přemýšlejí jak si co nejvíce ušetřit nějakou práci :o))).
      pa Ála

      Vymazat
  13. Álo, líbí se mi puntík a tato kombinace je hezká, bílo - modrá, jako od moře.
    Krásné letní dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Dášo, na moře už začínám myslet, potkáme se v září :o)).
      Pěkné letní dny i tobě.
      Ála

      Vymazat
  14. Chlapi tomu nerozumí .. krásné to máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se snaží přispět svou troškou do mlýna :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  15. Alenko, máš to v pergole krásné, chlapy neposlouchej. Ti tomu nerozumí, pro ně je všechno v tomhle ohledu zbytečný. A jak tak čtu příspěvky nade mnou, je to všude stejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evo :o).
      Manžel mne s tím vždy zlobí, protože ví, že ty uměliny ráda nemám.
      Měj hezký den.
      Ála

      Vymazat
  16. Álo Ty jsi prostě tvůrčí typ:-). Kromě puntíkovaného ubrusu je krásné i háčkované prostírání.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henrietko, jen bych potřebovala tak nějak vnitřně se opět "položit" do nějakého tvůrčího počinu. Už je to hodně zapotřebí...
      Ála

      Vymazat
  17. Moc hezká látka, která létu sluší a krásně nazdobené na stole. Jinak to jsou moje slova, umělý ubrus nebrat, textil nebo nic :-))). Třeba časem budu mluvit jinak, ale roky to cítím takto :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem neoblomná a jak říkáš, raději nic na stole :o) i když je to venku. Můj muž mne s tím občas prostě jenom zlobí, prý z praktických důvodů :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála