pondělí 3. července 2017

TŘI, DVA, JEDNA ...

start.
Cyklistické závody Peklo severu a náš malý závodník v kategorii nejmenších.


foto - Tomáš Dvořák

Jonášek vítěz a focení do městských novin.

A letos si užil doprovod děda.
Měl Jonáška na starosti.
S jeho svolením mohu ukázat i fotky.


foto - Tomáš Dvořák

foto - Tomáš Dvořák

foto - Tomáš Dvořák

Ze čtyř startujících byl Jonášek suverénně první.
Je to prostě závodník.

Nebo že by to bylo tím panem pořadatelem ...? :o)



P.S. Já doma zatím vařila oběd, který Jonášek slupl a padl do peřin, naprosto unavený a plný zážitků.




18 komentářů:

  1. Alenko, Jonášek je prostě borec a dědeček byl stoprocentně velkou oporou. Tak jak jinak to mohlo dopadnout...:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jonášek je veliký nadšenec soutěží :o) a nyní je to v rodině právě on, kdo nám tolik zlepší náladu a vykouzlí úsměv na tváři.
      Ála

      Vymazat
  2. To máte sportovce! Dědeček byl jistě pyšný. :-)
    P.s.
    Alenko, pokud zkusíš ten brokolicový salát, tak slunečnicových semínek dej docela dost, ony tam dělají takovou křupavou chuť a brokolice je za syrova.
    To jsem tam zapomněla napsat :-)
    Už mám jednu prostírku hotovou, ta další už mi půjde rychleji.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to taková rychlá akce a než se dědeček stačil vzpamatovat byli zase oba doma i s medailí :o).
      P.S. Děkuji za doplnění, zkusím v týdnu připravit. A jsem Hani ráda, že prostírky se ti vedou, já je využívám velmi.
      Ála

      Vymazat
  3. To je paráda! Kéž by ti moje dva malí sportovci tak nadšeně řádili na odrážedle... ale třeba tomu ještě přijdou na chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno má svůj čas, i ta odrážedla :o) přijdou k chuti, neboj.
      Ála

      Vymazat
  4. Ti malí závodnící jsou vždycky strašně roztomilí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou a já jsem za ty fotky hrozně ráda, protože jsem s nimi jet nemohla, abych fotila a dědeček opravdu nestíhal - jak vidno :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, krásná týmová práce a gratulace ke skvělému umístění. :o)
    Příjemné pondělí přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povedlo se to Jonáškovi a nakonec i děda byl součástí.
      Hezký den Dášo.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko malému vítězi moc gratuluji..Je veliký šikulka.
    Krásné dny ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neustále mne Jonášek udivuje jak je šikovný :o)), je v nejhezčím věku, báječně mluví a má rád legrácky.
      Zdeni měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, nedá mi to nenapsat, že to má kluk prostě v krvi, po babičce a dědečkovi:o). Děda je náležitě pyšný:o) a moc mu to sluší! Měj se krásně a užívej. Já s radostí makám na chalupě. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,přesně tak INKO je po nás "o))).
      A ty odpočívej a nehroť vše na chalupě!!!!
      pa Ála

      Vymazat
  8. Gratuluji Jonáškovi k úspěchu!

    OdpovědětVymazat
  9. Veliká gratulace! Bojovné srdce a dědova podpora - moc krásné!
    Alenko, měj hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba byli náležitě pyšní :o) Helenko a jsem moc ráda, že nám organizátoři poslali fotky.
      pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála