čtvrtek 6. července 2017

ŠPATNÉ SNY...

jsem si dnešní noc užívala plnou měrou.
Divím se, že jsem z toho mlácení sebou, nevypadla z postele.
Po těžkém probuzení jsem si ihned opakovala, co jsem při spánkové nevědomosti zažila. Většinou sny okamžitě zapomínám.

Začalo vše setkáním s kamarády, posezením, grilováním, prima pohodou.
Najednou se všude začala objevovat malá koťata, která na mne začala skákat a zatínala své malé drápky do mých nohou a rukou.
Přilétli malí ptáčci a ti mi šplhali po rukou, ramenech, za krk.
Nekřičela jsem, ale prudce se ošívala a všechny shazovala na zem.
Klapka...

Jsem v mém rodném domě na zahradě, tam stojí veliká dřevěná bedna a na ní jsou navršené těžké deky. Najednou se začne otvírat víko a z bedny leze cizí muž, černé kudrnaté vlasy, zlé oči.
Utíkám pryč a vrážím do svého muže. Vracíme se k hostům.
Klapka...

Sedím u stolu s kamarádkami, jedna pláče a vypráví mi něco smutného, druhá naslouchá, obě se zvednou a odchází. Zjišťuji, že mám zavřené oči a nemohu je vůbec otevřít i když se velmi snažím.
Oslepla jsem? Ne, po chvilce oči silou otvírám, ale mám je celé červené a vidím mlhavě. Hledám své kamarády a mého muže. Najdu je v jiné místnosti a ptám se jich, kdo si dá jakou kávu.
Klapka...

Probouzím se a od rána mám žaludek jako na vodě.



Listuji Velký snářem od Dagmar Kludské.

Ptáci - krmit, vidět je :  Jsi citlivý člověk, bude se ti dařit.

Kočka - vidět ji, hladit ji:   Špatné znamení, faleš.
- vzteklá :  Čekej těžkosti, pomluvy.
- černá :  Zlo, pomsta.
-bílá, mourovatá :  Vyjasní se, ale měj se stále na pozoru.

Muž - mladý :  Vyhodíš si z kopýtka.
- starý :  Budeš sedět doma a šetřit.
-ošklivý:  Nemáš šanci na lásku.
- hezký :  Bude se ti dvořit.

Oslepnout  : Něco nerada uvidíš.

Nic moc dobrého se nedočtu.

Špatná znamení.

Ani se nedivím ...




18 komentářů:

  1. Co se nám všechno v té hlavě smíchá , viď ? Bude dobře uvidíš..... Mně se nic nezdá nebo si to vůbec nepamatuji. Spím jako dřevo :))))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy si sny pamatuji, ale s kočkami jich v poslední letech pár bylo. Něco je někde špatně.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, zajímavé čtení, i když pro tebe to příjemné nebylo. Já si málokdy sny pamatuju, každému z nás se sny zdají i několikrát za noc, ale ne vždy vydrží v paměti. Obvykle si pamatuji špatné sny a některé se mi vrací opakovaně ty samé. Sny odráží naše nejistoty, tužby, strachy i radosti z běžného života. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptala jsem se muže, zda jsem nekřičela, nemáchala rukama - prý ne. On teda většinou spí jako dřevo, ale to by ho určitě vzbudilo :o).
      A máš pravdu Marti, že ve snech se naše emoce, které nás provázejí dnem, se nějakým způsobem zobrazují.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, když se mi zdají špatné sny o lidech, které znám, musím to říct jim a připomenout ať na sebe dávají aspoň týdem pozor, ať je nepotká něco zlého. Když to neudělám, prásk a je to tu. Někdy se mi zdají sny o tom, co se mi přihodilo... a pak se třeba za 2 měsíce octnu v té situaci, která se mi zdála, a říkám si, že to je přece nemožné. Ále je. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jakmile si ten sen hnedka po otevření očí neřeknu vnitřně potichu, za chvilku ho již nedám dohromady. Jenom když jsem hodně vyděšená tak chytám střípky a musím to hned vyprávět nahlas.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, někdy se člověk nestačí divit, co se mu zdá, ale snad nebude tak špatně, jak je to ve snáři. Můj dnešní sen byl také velice zvláštní, ba odstrašující, ale popisovat ho nechci.
    Přeji klidnější dnešní noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty kočky věřím, objevují se mi i v kartách...
      Ála

      Vymazat
  5. Sny se mi taky občas zdají. Někdy se probudím a nevím co je pravda. :-) Asi to tak s námi lidmi je.
    Teď v poslední době se mi třeba něco zdálo, ale nevím o tom.
    Ty máš teď období, kdy se Tě dotýká bolavá rodinná záležitost, tak ten sen je asi odezva.
    Tak ať dnešní noc je klidná a pokojná.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak Hani vnímám, že ty mé obavy a strachy se projevují ve snech.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, já bych to tak špatně neviděla. Jsou to jen sny a útržky toho, na co si myslela, o čem si mluvila, co si zažila. A pak z toho je celkem motanice.
    Přeji jen sladké sny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Helenko, je tomu tak, já to vím, že mé myšlenky jsou natolik chaotické, že se to někde může projevit, ale i přesto někdy na ty sny fakt věřím...
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, určitě bude líp. Moje maminka mi radila napít se před spaním teplého mléka a hlavně zkontrolovat peřinu, abych nespala s knoflíky nahoře:o). Pak se prý zdají samé krásné dny. Máš toho teď moc a prostě podvědomí pracuje..Krásnou a klidnou noc. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na knoflíky nahoře si dávám také pozor a to mi to nikdy nikdo neříkal Inko :o).
      Ale,už jenom dvakrát se vyspím a pak ... týden s vnoučaty nás čeká, to bude balzám na duši a záběr na tělo - nebo snad obráceně ?
      Ála

      Vymazat
    2. Dobre rano,ja mam vnucku Valerii a rikam tomu Valerianske kapky.Pro me velmi ucinne.Mejte se sedmikrasne. JP

      Vymazat
    3. To je hezké Jiřinko - dětské pomáhající kapky.
      Ála

      Vymazat
  8. I já se občas divím co mi ten můj mozko mlýnek dovede v noci umlýt..Jsou pak těžká rána a myšlenkách se vracím do snů. :-)
    Nad postelí máme uháčkovaný lapač snů a tomu vše špatné posílám ..
    Měj se moc krásně Alenko. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bych si ten lapač snů konečně vyrobit Zdeničko, stále jen o něm uvažuji. Ať se do něj to ošklivé lape...
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála