sobota 24. června 2017

ZASTAVENÍ DRUHÉ ...

s objektivem fotoaparátu.

Slova netřeba psát.




















Malířova paleta.

Tak zase někdy příště zabrousím do jiného kouta 
mé milované zahrady...





30 komentářů:

  1. Alenko, krááása! :)
    Měj krásný víkend!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiiii Peťko :o)).
      Ála a tobě přeji také.

      Vymazat
  2. Krááása,zahrádka člověka pohladí po duši :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Aničko pravdu, je to relax (ale i práce). Ta radost je odměnou.
      Ála

      Vymazat
  3. Tak Ty máš zahrádku opravdu jako malířovu paletu. U mně ta letní barevnost teprve začíná. Líbí se mi Tvoje závěsné...hmm jak to nazvat !trychtýře,klobouky ??? :-) Je to takové jiné, neokoukané.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco je už odkvetlé a nestihla jsem ani vyfotit :o)). Pletené kornouty už mám dlouho, letos jsem musela již vyměnit vnitřní folii, ale stále drží a to jsem ráda. Nikde jsem zatím na ně již nenarazila.
      Měj prima dny Hani.
      Ála

      Vymazat
    2. No, vidíš, kornouty to jsou :-) Došla mi slovní zásoba :-)

      Vymazat
  4. Álo, pohladila jsi mé oči, krásné barvy, krásné květiny a fotky. Je to paráda, že vše tak půvabně kvete a voní. Ta žlutá růže je impozantní, Máš pravdu, že vše tak rychle rozkvetlo, že některé květiny ani nestačíme vyfotit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych chtěla na zahradu hodně voňavé růže :o)). Dvě pnoucí, které máme druhým rokem(žlutá a červená) jsou cítit jenom z blízkosti.
      Měj se hezky Diano.
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, nádhera, moc pěkné kytičky, spousta barev, radost se podívat.
    Hezky jsem se pokochala, velmi se mi líbí ty červené orlíčky, takové jsem ještě neviděla.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám orlíček tak tmavý, že vypadá jak černý :o). Musím se podívat zda ho nemám na fotkách z loňska.
      Měj Jani pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, to je nádhera. Některé kytičky mám také a některé vůbec neznám. :o)
    Krásně ti to vše kvete a září různými barvami, radost pohledět.
    Krásnou sobotu přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když přijdu do zahradnictví, tak říkám - tuhle máme, tu taky a hele tuhle nemáme, tu bereme :o)).
      Měj se Dášo moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, napsala jsi to výstižně.Na takovou krásu není třeba slov.
    Máš to nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o).
      Pravda, pravda Jani. Já se vždy procházím a raduji se.
      Měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, to je krása. Přímo ke kochání. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Alenko,netřeba mluvit,netřeba psát..jen se dívat a radovat se z té neskutečné krásy☺
    Každý den se na zahradě něco překrásného stane,z poupěte malého velký zázrak..spoustu zázraků!Hooodně práce za tím,ale ta krása fakt stojí za to!
    Krásné sluníčkové odpoledne srdíčkově přeje Jana z chaloupky mezi kopci❤
    Jo a pokud mohu poradit,tak podobné kornouty mají v Baumaxu!!!
    Kupovala jsem tam závěsné košíčky,tak hned vedle jsem si všimla!!!☺..a prý i v Glóbusu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani z chaloupky moc děkuji.
      Kornouty zatím drží :o).
      Přeji pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Kvete, kvete a kvete...všude. Rohová polička se mi líbí moc :o)
    Hezkou neděli přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. A kvetení různě navazuje, a to se mi moc líbí.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, máš moc krásnou, rozkvetlou zahradu!
    Přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ta tvá je určitě také krásně rozkvetlá :o)).
      Ála

      Vymazat
  13. Krásné snímky, Alenko. Všechny barvy se na nich vystřídaly. Opravdu nejsou slova potřeba.
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Henrieto, příroda umí stejně nejkrásnější obrázky.
      Měj pohodu.
      Ála

      Vymazat
  14. Nádhera, Álo, ty úžasné barvičky :) Miluju léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt,že léto je nejbarevnější ze všech období. I my se oblékáme určitě víc barevněji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála