pondělí 19. června 2017

NEPLAVCI V BAZÉNU ...

Je sucho, teplo.
O vodu prosí nejenom rostliny na zahradě, ale i drobní živočichové.
Když jsem ráno nesla na pergolu snídani, spatřila jsem uprostřed bazénu krtka. Bohužel mrtvého.
Mám ho ráda v pohádkách, jeho příběhy milují generace dětí.
Na zahradě již tak šťastná z jeho přítomnosti nejsem, neboť jeho neustálé cestování v podzemí a následné kupičky na záhonech či v trávníku mi až takovou radost nedělají. Jenže i on je součástí přírody a tak jeho život s námi respektuji.
Jeho zbloudění do bazénu jsem však nechápala.
Nefotila jsem ho, fotka by se mi nelíbila.
Manžel prohlásil, že už je takové sucho, že i krtek vlezl k nám do bazénu se napít, zapomněl, že neumí plavat a špatně to dopadlo. 
Doufám, že ho další nebudou následovat.

Avšak další návštěvník bazénu už na fotku byl a hlavně, přežil.


Malá ještěrka byla také žíznivá, ke svlažení si vybrala kabel od naší "baracudy", která bazén čistila, a vozila se na něm sem a tam. Jenže se nám zdála již mírně prochladlá, vůbec se nehýbala, možná byla i vyděšená, a tak jsme ji raději vytáhli.


Zjistila jsem, že jí chybí špička ocásku.



Ani se nerozloučila a po několika minutách vyhřívání se na slunci byla v trapu.

Nevděčnice jedna ...


18 komentářů:

  1. Alenko, je to tak, taky dávám na různá místa v zahradě mističky s vodou... Voda prostě chybí...
    Mějte krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám pítka pro ptáky na zahradě a navštěvují je.
      Hezké dny Peťko.
      Ála

      Vymazat
  2. Ještěrku u nás na zahradě také zahlédnu a kamarádit se mnou nechce. Objeví se a je pryč :-). Ona ten ocásek při nějaké příležitosti od sebe oddělí, ale už nevím proč.
    Hezký letní den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se objevují různá zvířátka, jsme na konci ulice, za námi louky a pastviny :o) a tak nouzi o ně nemáme.
      Pěkné pondělí Hani.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, to je smutné. Nějak mi to taky vůbec nedošlo. Ptáci chodí pít a koupat se k nám do malého jezírka, ale ostatní zvířata trpí. Dám taky misky s vodou na zahradu. Hezká návštěvnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to také překvapilo, netušila jsem, že by se opravdu takhle vydal z té své hromádky do neznáma. Bohužel to nedopadlo dobře.
      Misky mám už delší dobu po zahradě.
      Pěkný den Marti.
      Ála

      Vymazat
  4. Děkuji za připomenutí, běžím naplnit mističky :-) Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezké je pak pozorovat jak si lokají. Dávám do misek i pár kamenů, které částí koukají, takže i vosa či včela si sednou.
      Pěkný den Zuzko.
      Ála

      Vymazat
  5. Álo, zajímavé návštěvníky bazénu máte. Chvilku jsem přemýšlela, jak se mohl krtek do bazénu dostat (my máme modrý gumák), pak mi došlo, že vy máte určitě zabudovaný do země. :o)
    Přeji krásné dny a super koupání, teploty budou šplhat ke 30.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máme zapuštěný, takže se chudák lapil.
      Teplo již od rána, jsem nadšená :o)).
      Měj se hezky Dášo.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, krtek umí na zahradě udělat pěknou neplechu, ale takový konec si nezasloužil. :( No hold lezl tam, kam neměl...
    Vodu v bazénu máte úžasnou, krásně čistou, nádhera, hned bych k vám přijela na koupačku :-D :-). Dneska se chystám na opalovačku na zahradu, tam ale bohužel bazén nemáme... třeba jednou u našeho vlastního domečku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Lucko, neplechu dělá lump jeden :o), ale tohle jsme mu nepřáli. Bazén si užívám, nezastírám. Už ho máme mnoho let.
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  7. Ali, já mám podobný, smutný příběh s ježkem. Bazén máme na chatě, je sice malý, ale zabudovaný v zemi, takže chudák ježek v něm taky skončil:-(.
    Tak ať je takových smutných příhod co nejméně...
    Krásné slunečné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou všechny živočichy stačíme zachránit, ale jednou se nám tam utopila přes noc malá srnečka, asi se dostala na zahradu přes sousedovic otevřené vrata. Běhají nám totiž po louce kolem domu běžně :o). To nám bylo moc líto. Jednou muž pomáhal v noci mladému srnci, ten se z posledních sil odrazil na schůdkách. Ještě že nás to jeho cákání vzbudilo a dobře to dopadlo.
      Pěkný den Henrieto.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko,
    přeji Ti krásný den- plný koupání a snad se už žádný návštěvník u Vás neutopí...
    Baroušek má venku systém misek- tak si myslím, že když nejsme doma a v noci- že mu tam kdekdo chodí pít :o)))
    Hezký den!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem do bazénu vlezla, já musím mít teplotu alespoň 24°C a to se včera již povedlo.
      I já přidala pítka na zahradu.
      Měj se Jarko moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, doufám že krteček neměl kalhotky:o)...jinak jsi krásně zachytila ještěrku. Měj se krásně a užívej koupání. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho s kalhotkami mám moc ráda, tenhle zahradní co mi dělá kopečky kde je opravdu nechci, mi tolik radosti nedělá. Ale i tak jsem mu nepřála takové ošklivé pochybení v nočním putování po zahradě.
      Inko opatruj se.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála