neděle 14. května 2017

STALA JSEM SE ...

jednou z výherkyň u Moniky na blogu

U nás na kopečku.

Soutěžilo se o knihy z nakladatelství Smart Press.
Pokud se jedná o knihy, nikdy neodolám a musela jsem zkusit štěstí.
A ono se opravdu ke mně otočilo čelem a já, s překvapením a neutuchající radostí, četla mail od milé Lindy Václavkové :


Dobrý den, paní Hajná,

blahopřeji Vám k výhře v soutěži na blogu Moniky Kindlové – U nás na kopečku. Soutěž byla velmi úspěšná, celému týmu našeho nakladatelsví to udělalo velkou radost, tvoříme knihy srdcem, pro čtenáře. Z 844 soutěžících jste byla vylosovaná a získáváte tak  knihu z našeho portfolia dle Vašeho výběru.

V tabulce jste uvedla, že by jste ráda knihu Láska prochází kuchyní, nebo Láskominy, obě jsou od autorky Denisy Bartošové.
Láska prochází kuchyní jsou krásné kreativní jedlé dárky (i my využíváme jako dárky např. do školy pro paní učitelky, nebo komukoliv, kdo ocení jedlý dáreček), Láskominy jsou více „nejedlé“ tvořivé. Obě knihy jsou krásně a vzájemně se skvěle doplňují.

Nechtělo se mi věřit, co mé oči četly.
Doplňující nabídka z nakladatelství, že mi zároveň mohou vyjít vstříc a pokud mám zájem i o druhou knihu, poskytnou mi slevu, byla naprostým bonbonkem na dortu.
Neváhala jsem ani chvilku.

Mé srdce jásalo.
Budu mít obě najednou.

Balíček s knihami dorazil obratem.


V něm nejen překrásné Láskominy a Láska prochází žaludkem, ale i dárky navíc - na ukázku Pravý domácí časopis, který neznám a velmi mne potěšil svým obsahem, a dvě úžasné vonné svíčky s katalogem PartyLite.

Překvapení tedy nebralo konce a co teprve když jsem začala listovat knihami. Původně jsem je mínila použít jako dárky pro své blízké, ale já se jich zřejmě nedokážu vzdát. Nádherné fotky, grafické zpracování, recepty, nápady na jedlé dárky, to vše lichotí mému já. Čichala jsem ke stránkám, zda z nich neucítím vůni těch úžasných dobrot.



Pokud rády dáváte jedlé dárky, pokud vám záleží na jednoduchém, ale nápaditém balení, který okamžitě darovanému sděluje, že jste vše tvořily s láskou a myšlenkou na něj či ni, tak právě vám velmi knihu Láska prochází kuchyní doporučuji.

A pokud vás zajímají kreativní nápady, návody jak ozvláštnit svůj domov a to vše doplnit dobrotami či zdravými pochutinami, najdete inspiraci v Láskominách.

Pokud zvolíte knihy obě dvě - nebudete litovat.

Já jsem šťastná, že si ke mně cestu našly ...

P.S. Děkuji nakladatelství Smart Press za radost.
A nepožadovali po mně, abych o knihách na blogu napsala, nedalo mi se s vámi o tu radost nepodělit :o).

32 komentářů:

  1. Gratuluji. Kniha Láska prochází kuchyní mám taky, je opravdu nadherná. A Laskominy jsem už taky obhlížela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo. Měla jsem obě napsané na seznamu Přání :o)).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, gratuluji. To je opravdu krásná výhra.
    Přeji skvělé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda za výhru a že jsem si ještě ke všemu mohla vybrat. Děkuji Dášo.
      Pěkné a pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Gratuluji k výhře, knihy vypadají nesmírně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Diano, mám z nich ohromnou radost a jsem ráda, že jsem zvolila právě tyto knihy.
      Hezké dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, také moc gratuluji... je to opravdu báječná výhra! Plus ty dárečky k tomu... to je super! Pravý domácí časopis znám, je skvělý! :)
    Užívej si výhry a měj krásné májové dny,
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Peťko. Mám takovou radost :O). Pravý domácí časopis jsem neznala a články mne baví, tak si opět rozšiřuji obzor o zajímavosti.
      Měj se hezky a snad už ty pěkné májové dny nastanou.
      Ála

      Vymazat
  5. To je krásné! Moc Ti to přeju!! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko. Čekají mne rodinné oslavy po celé léto a tak se tolik těším, jak budu nápady na jedlé dárky využívat podle knih. Prostě paráda :O).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Álo, moc gratuluji, taky bych to vykřičela do světa :-) Pravý domácí časopis vůbec neznám, musím se po něm podívat :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mám radost, musím se o ni podělit :o)).
      Časopis také neznám a je tam dobré čtení, líbí se mi.
      Měj se pohodově Danko.
      Ála

      Vymazat
  7. Tolik sdílené radosti, Alenko...moc Ti to přeji.
    Krásné knížky sis vybrala.
    Užívej radosti pokaždé, kdy je otevřeš.
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, děkuji.
      Knížky jsou tolik inspirativní a já se těším na to všeliké zkoušení a tvoření a pečení a vaření a zavařování a balení :o)), prostě samá radost...
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko,gratuluji k tak nádherné výhře! I já jsem se účastnila,ale já takové štěstí neměla:-(Už se těším,co všechno dle těchto knih vytvořis;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu nechtěla vůbec věřit, takové vysoké číslo zúčastněných a najednou zrovna já měla to štěstí. V životě má největší výhra byl a stále je můj muž :O).
      Ilonko, budu pečlivě dokumentovat co vše budu zkoušet.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
    2. Dobry den,take jsem tomu nechtela verit....take jsem vyhrala.Vyhra mi jeste nedosla,moc se tesim...Hezky den JP

      Vymazat
    3. Dobry den,take jsem tomu nechtela verit....take jsem vyhrala.Vyhra mi jeste nedosla,moc se tesim...Hezky den JP

      Vymazat
    4. Gratuluji a přeji radost z vybrané knihy.
      Ála

      Vymazat
  9. Já se soutěže zúčastnila taky, ale tentokrát jsem neměla štěstí. Tak jsem ráda, že přálo aspoň tobě a gratuluji ke krásné výhře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo děkuji, já nemívám štěstí ve hře, opravdu málokdy něco někde vyhraji a o to je má radost větší.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  10. Blahopřeji. Knihy jsem kupovala dceři a jsou opravdu moc hezké. tak si jejich obsah hezky užívej, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to nádherný dárek a já se moc těším.
      Měj se hezky Martino.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, moc gratuluji! Jinak se vůbec nedivím tvé radosti! Já obě knížky koupila už vloni a dala jsem je své dceři k narozeninám. předtím jsem si je důkladně přečetla, prohlídla a přiznávám se, že mi tak trochu doma chybí. Na druhou stranu jsem ale udělala radost a to mě učinilo šťastnou:o)! Měj se moc kráaně a knížky si užívej. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je Inko dcera tvořivá po tobě, tak zajisté měla z dárku ohromnou radost. Já už přemýšlela, že bych si o ně napsala letos Ježíškovi a najednou je mám doma - no není to krásné :o).
      Přeji hezké a poklidné dny.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, posílám gratulaci, u tebe jsou v dobrých rukou, u tebe se na ně nebude prášit!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvaltuji Helenko, abych měla na zahradě vše nutné hotové a pak - pak začnu zkoušet. Já se tak těším :o).
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  13. Alenko, krása, moc gratuluji. Knihy si užij. Však ty to umíš :o)
    Měj se krásně
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko, budou mou velikou inspirací.
      Přeji ti pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  14. Alenko moc, moc ti gratuluji k tak nádherné výhře.Laskominy mám také a nám ji stále na očích, nemůžu se ji nabažit. Nádherná kniha 🌼
    Užívej si každé chvilky s knížkami..Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála