úterý 2. května 2017

PRO HEBKÉ RUCE ...

mi slouží věrní pomocníci, bez kterých se neobejdu.

Krémy na ruce.

Mám celkem slušnou spotřebu a mívám je rozmístěné po domě na různých místech, až se to jeví jako malá úchylka :O).
Myslím si, že není, že se jenom příkladně o své ruce starám, neboť trpí nejvíce při domácích činnostech a jsou náchylné na vysoušení.
Teda ty mé jsou prostě rozmazlené.


Posbírala jsem tuby, které mám nyní v oběhu.


Příjemně mne překvapila značka Dermacol a vyzkoušela jsem již několik jejich krémů s různými vůněmi a tato Černá třešeň (spíš bych přirovnala k višni) je na mne až příliš navoněná, takže ji používám venku na zahradě, kde ji mám trvale umístěnou v košíčku na pergole.


  • TYP POKOŽKY: Pro všechny typy pokožky
  • BENEFITY: S extraktem z květů třešně

Hydratační krém na ruce s extraktem z květů třešně intenzivně zvláčňuje pokožku rukou, chrání ji před vysušením a vnějšími vlivy. Dokonale pečuje o nehty i jemnou kůžičku kolem nich, zanechává ruce hebké a vláčné. Svěží vůně šťavnatých třešní má povzbuzující účinky na tělo i duši, dodává energii a přináší dobrou náladu.
(zdroj : Dermacol.cz)



Značka Manufaktura je známá určitě mnohým z vás, ale jejich krém na ruce jsem si koupila poprvé a vybrala jsem si mou oblíbenou vůni citrusů 
Grep a pomeranč.

Výživný krém na ruce s bambuckým máslem, hroznovým a makadamiovým olejem, glycerinem a výtažky z grepu a pomeranče poskytuje úlevu, péči a ochranu pokožce rukou. Naše ruce každodenně zatěžujeme nepříznivými vlivy vnějšího okolí - především častým kontaktem s vodou. Mnohé z nás pak trápí vysušená a citlivá pokožka. Zvláčňující krém na ruce proto obsahuje cenné přírodní ingredience pro jemnou, pružnou a ochráněnou pokožku: regenerační hroznový olej, hydratační glycerin a výtažky z grepu a pomeranče, unikátní bambucké máslo, cenný hydratační olej z makadamiových oříšků a hojivý a zklidňující panthenol. Lehounká, nemastná, rychle se vstřebávající konzistence příjemně umožňuje každodenní použití kdykoliv v případě potřeby. Pro intenzivní regeneraci a hedvábnou pokožku naneste před spaním na ruce větší vrstvu krému a schovejte je přes noc do bavlněných rukavic. Péči o ruce navíc zpříjemní fantastická vůně s přírodními citrusovými silicemi, která zanechá pokožku nádherně provoněnou.
(zdroj : Manufaktura.cz)



Značku Ziaju jsem objevila na kozí farmě, kde jsme nakupovali sýry a v obchůdku si bylo možné vybrat i kosmetiku z kozího mléka. Já zvolila jak jinak, krém na ruce. Byla jsem příjemně překvapená jemnou vůní krému a hebkostí ošetřené pokožky.

Krém z kozího mléka


Zajišťuje intenzivní hydrataci a pružnost pokožky. Napomáhá obnově svrchní pokožky a změkčuje ji. Posilňuje nehty a zabraňuje jejich třepení a lámání.
Aktivní krém regenerující suchou a málo pružnou pokožku.
Aktivní látky:
- komplex složek kozího mléka
- vitamín A
- vitamín E
- provitamín B5(D-panthenol)
Působení:
- intenzivně hydratuje, změkčuje a zpružňuje pokožku rukou
- likviduje pocit drsnosti
- posilňuje nehty a zmenšuje jejich sklon k třepení a lámání



Jako další krém od této značky jsem si vybrala krém s kašmírem.
Ta vůně, která se rozvine při aplikaci, je opravdu úžasná a ruce
přímo hedvábné .

Hydratační krém na ruce Ziaja Cashmere zahalí suché ruce hedvábným sametovým filmem. Časté vystavování rukou vodě nebo větru narušuje hydrolipidickou ochrannou vrstvu pokožky rukou. Hydratační krém na ruce Ziaja Cashmere uchovává v pokožce hydrataci a chrání ruce před dalším vysušováním i při častém mytí rukou. Krém rovněž pečuje o nehty a posiluje je. 

Složení:

bambucké máslo - intenzivně promašťuje a hydratuje kůži, regeneruje a chrání, antioxidant, proteiny z kašmíru - zjemňují pokožku.
(zdroj: Notino.cz)



Značka Kamill je má oblíbená již mnoho let, kupovala jsem si krémy s heřmánkem v kulaté plechové krabičce, bývaly hutné a chvilku trvalo než se do pokožky vetřely, ale zůstala jsem značce věrná.

Tento ochranný krém na ruce s výtažkem z heřmánku a bisabololem zklidňuje pokožku a podporuje její přirozenou regeneraci. Vaše ruce budou dlouhodobě hydratované, hebké a vláčné. Neobsahuje barviva, bez minerálních olejů/parafinu, bez emulgátorů PEG, dermatoligicky testováno.


(zdroj: Kamill.cz)


Máte také své oblíbené krémy na ruce ? Doporučte mi.
Ráda vyzkouším.


Ať mé ruce jsou jako v bavlnce ...


21 komentářů:

  1. Alenko,i já mám stále suché ruce a promastuji. Dokonce mi i v zimě praskají bříška prstů. Krémy fasujeme jednou do roka v práci a poslední dobou je to značka Nivea. Krasne deštivé úterý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě také cítím horší stav rukou, kolem nehtů mi hodně schne a to ještě navrch mažu konečky prstů obyčejným dětským olejem s azulenem. Víš, že jsem Ilonko ještě krém na ruce Nivea neměla? Máme doma vždy po ruce jenom klasickou modrou plechovku :o)).
      U nás leje, leje a leje.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Říká se, nejlepší krém na ruce je mastná voda při mytí nádobí :-). Fakt! Jenže dnes je to už jinak.
    Krém na ruce používám taky, ale abych pravdu řekla, tak úplně na některý specializovaná nejsem. Nemám ráda krémy moc aromatické, což u mne platí i pro tělová mléka.
    Ano, taky máme tady deštivé úterý. Jenže to je jen májový deštíček. :-)
    Měj i tak příjemný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)), je to jinak.
      Také nemusí krém na ruce závratně vonět, ta černá třešeň je na mne moc silná, tak ji mám na pergole. Ale ten s kašmírem, to je tak něžná vůně.
      Májový deštíček by měl být vlahý, skoro teplý, tohle je liják s větrem a pěkně studený :O) Hani.
      Ale den si nenecháme zkazit, že ?
      Ála

      Vymazat
  3. Já mám nejraději krémy od Weledy. Rychle se vsakují, dobře hydratují a mě krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda Atrix- ruce nemusí vonět,ale krém mám ráda , když se dobře vsakuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten znám také, už jsem si ho dlouho nekoupila, díky za připomenutí :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Já mám takových krémů na ruce doma taky spousty, vždycky se nechám nalákat v obchodě jejich vůní nebo reklamou na novinku, kterou prostě musím mít! Horší je, že pak krém doma odložím a zapomínám používat.... :-) :-) :-)
    Jinak tedy když už krém používám :-), jsem velmi spokojena se značkou Dove - jemný krém, který se ihned vpije do pokožky, tak to mám nejraději, nemám ráda mastné krémy, se kterými pak upatlám úplně všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nakupuji Lucko, ale vše vždy vypotřebuji do poslední "kapky" :o). Hodně mastné také nemám ráda, nechce se mi čekat, než se vsáknou.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, stejně jako ty mám krémy na ruce rozmístěné po domě, zahradě, v autě i kabelkách. Bez nich prostě být nemůžu. Pro mě nesmí být moc mastné, moc navoněné. Celkem mě nadchla parafinová maska na ruce z řady SPA od Avonu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom Helenko stejně.
      Z Avonu jsem si kdysi pár věcí objednávala, ale to už je opravdu hodně dlouho, takže jejich novinky ani neznám.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, trpím podobnou úchylkou:o))...Krém na ruce to je prostě nutnost! Používám podobné značky, Manufakturu mám nyní meruňku. Mazat se prostě musí!Měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Manufaktury si určitě objednám další z jejich řad, moc mi vyhovuje. Myslím, že naše ruce si libují, že se o ně tak hezky staráme :o) Inko, že ?
      Hezký zbytek dne.
      Ála

      Vymazat
  8. Álo, já mám taky doma a na chalupě rozpoužívaných několik krémů. nejvíc asi používám obyčejnou červenou Indulonu, mám ráda mandlový Cien z Lidlu (velmi dobrý poměr cena - výkon) a fajn byl i krém s kakaovým máslem od Avonu.
    Nějaké dojmy z krémů mám na blogu v rubrice "Vyzkoušeno" (série článků "Z kosmetické poličky"). I v dalším článku tohoto typu nějaký bude - dostala jsem nějaké ve swapech, tak teď osvědčené značky proložím nějakou novinkou v mém repertoáru...
    Z tvé aktuální přehlídky mne zaujala Ziaja s kozím mlékem a Manufaktura s grepem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak to si na tvém blogu vyhledám ráda tvé zkušenosti. Od Ziaji mám i tělový krém z kozího mléka s bambuckým máslem a je perfektní.
      Tak se měj hezky.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko já jsem bohužel od dětství exematik, takže ruce si promazávám opravdu často.. Krémy máme téměř v každém koutě 😊..
    Mám v oblibě krémy od Oriflame, hlavně neparfémované.. Vůně mi na rukách vadí.Alenko můžu se zeptat, kde jsi kupovala Ziaju??.. zkusila jsem si ji jednou a byla moc příjemná...
    Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Oriflame kosmetiku nemám vyzkoušenou. Jemná vůně mi nevadí, ale silná už mi příjemná zrovna není - viz Černá třešeň od Dermacolu.
      Zdeničko, já jsem si objednávala z jednoho e-shopu a ony ty stránky již nefungují, ale nabízí tuto kosmetiku i Notino.cz a vyhledávač ti nabídne mnoho jiných. Krém z kozího mléka stojí 50-60 Kč.
      Měj pohodový den - u nás svítí od rána slunce!
      Ála

      Vymazat
    2. Zdeničko, na Ziaju mrkni do Tety, některé produkty tam mají :)

      Vymazat
  10. Taky mám na každém rohu krém na ruce. A v práci, v kabelkách, pro jistotu v každé jiný, abych nemusela přehazovat. Naštěstí nemám tolik kabelek :)) Ráda bych vyzkoušela krém od Ziaji, momentálně od ní zkouším micelárku a olivový pleťový krém. Vyhovoval mi levandulový krém od Cienu z Lidlu, vanilkový od Avonu. Ale už ani nevím, jaké všechny jsem měla :) Nerozdělaný na mě čeká takový oranžový z Oriflame, ale nevím te´d honem, jakou parfemaci má. Jinak Ziaja se dá koupit v Tetě, ale jen některé produkty.
    Krásný den, Álo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Tetě se podívám, zatím jsem si nevšimla zda mají Ziaju.
      Šárko jsem ráda, že zvýšený počet tub s krémy na ruce nemívám doma jenom já, ale že je nás víc, to mne utěšilo :o).
      Ještě jsem zapomněla zmínit krém na ruce od Mixa, ten byl také velmi příjemný.
      Hezký dnešní den.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála