středa 3. května 2017

MEADOW GRASS...

pletený šátek autorky
Heidi Alander.

Já si ho nazvala - Vlnky na jezeře.
Tak se pojďme trochu zhoupnout :o).


Pletla jsem z příze Flora od Dropsu
65% Wool a 35% Alpaca, z které je šátek lehounký, ale příjemně hřejivý.

Jednoduchý šátek s pruhy a krajkovým okrajem, který lze upravit dle vlastní potřeby a chuti pokračovat  v pletení.
Bavil mne.
Pletl se moc hezky a půlkruh je oproti ostatním trojúhelníkovým šátkům příjemná změna.


Každý upletený nebo uháčkovaný šátek je nutné namočit a vypnout, aby se vždy vzor a krajka pěkně ukázaly ve své kráse.
Zajistí to souhra hrsti špendlíků, hbitých prstů a velké osušky.


A k mé nové šedé tašce (kabele) padne šátek báječně, hned si spolu rozuměli :o).

Můžeme společně vyrazit do města.
Já, on a ona ...





24 komentářů:

  1. A bude to vám třem hodně slušet. Šátek je moc hezký, ovšem kabela též nemá chybu.
    Svítí slunce, tak honem na špacír- ukázat se městu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabela si mne získala svou velikostí a příjemným materiálem, jsem z ní nadšená.
      I u nás Hani od rána svítí slunce a já opět mohu pověsit ven vyprané prádlo :o).
      Měj pohodový den.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali je nádherný, a ta taška taky, moc jim to spolu sluší.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Majko, šátek se pletl moc hezky, nakonec byl opravdu jednoduchý :o). A kabela je fakt super.
      Hezký májový den.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenka,jednoduchý?Jak pro koho!Moc se ti povedl :-)A máš super i kabelu,tak hurá ven za sluníčkem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych razila, ale práce na zahradě zavolala - hola a už makám v pracovním :o(. O víkendu si to vynahradím.
      Měj se hezky Ilonko.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali šátek je moc pěkný a moc příhodně jsi ho nazvala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Alenko, přemýšlela jsem co mi to připomíná :o) a viděla jsem načechrané vlnky větrem.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, ten je krásný, barva i vzoreček a Tvá nová kabelka se k němu pěkně pasuje.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Také se mi líbí :o), jsem ráda, že jsem se do něj pustila.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, šátek se Ti moc povedl, je nádherný.
    Přeji fajn den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo, líbí se mi jeho tvar, ten půlkruh je opravdu na šátku pěkný.
      Hezký večer.
      Ála

      Vymazat
  7. Krásný šátek a s kabelkou opravdu moc ladí. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mi povedl, díky.
      Pohodové dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko šátek je nádherný, také ho mám seznamu šátků.. Moc se mi líbí ten půlkruh.Je to přece jenom jiný šátek.. Barvičky jsou na jedničku a komplet s kabelkou nemá opravdu chybu.. Kabela je přímo úžasná..
    Přeji ti krásný večer.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mne zaujal ten půlkruh a šátek je opravdu bezvadný. Určitě upletu ještě nejméně jeden Zdeničko. Kabela je obr :o)).
      Pěkný zbytek dne.
      Ála

      Vymazat
  9. Moc se povedl! Už se do nějakého šátku přemlouvám docela dlouho a furt nic. Pár takových "peříček" jsem držela v ruce. Dovedu si představit jaký musí být v reálu.
    Hodně zdaru v další práci, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jednou Kájo začneš, budeš vyhledávat další a další. Už se mi doma docela kupí :o)).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, tak doufám, že už jste Ty, on a ona - vyrazili do města!! Šátek je nádherný a v krásných barvách a krajka se ukázala v celé své kráse!!! A ať jsou Tvé ručky pěkně jako v bavlnce pro další tvoření!!
    Krásný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem Jaruško nevyrazila, raději jsem pracovala na zahradě a využila nečekaného slunečního dne. Ale příležitost bude brzy :o)).
      Pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  11. Alčo, ty si tak šikovná....nechceš uspořádat soutěz o některý z produktů, kterou bych vyhrála :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V březnu jsem měla soutěž o šátek "Mech a kapradí", myslím že jsi nesoutěžila :o)) Míšo. Tak třeba někdy příště.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, i já ho musím jen a jen pochválit! Tak moc evokuje léto!!! Taška se mi taky líbí, oba kousky budeš ráda nosit.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, jsem ráda, že se volba barev líbí nejenom mně. A kabela je fakt suprová, asi ji budu tahat a tahat :o).
      Pěkné dny měj.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála