sobota 27. května 2017

KARAMEL A KÁVA ...

Nemám pro vás recept na ozvláštnění dobré kávy, ale uvedená kombinace názvu mne napadla při háčkování dalšího šátku, když se začala objevovat nádherná barva příze
Malabrigo Arroyo - odstín coffe toffee
100% merino vlna (superwash) z Peru.


Použila jsem háček č.4,5 a vybrala jsem si vzorek z Garnstudia
 od Rose Fields  - DROPS č.154-12 a  ZDE si můžete návod najít.



Chtěla jsem hodně vzdušný šátek, lehounký, na chladnější letní večery a daný vzor mé požadavky naprosto splnil.
Spotřebovala jsem 2 přadena po 100 gramech.




Šátek je po namočení vypnutý.



Jsem připravena na vlahé noci, na příjemné okamžiky ... :o)



20 komentářů:

  1. Alenko, vybrala jsi moc hezkou vlnu i vzoreček.Šátek je parádní.
    Tak ať Tě pěkně zahřeje při letních podvečerech.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty barevné odstíny jsou opravdu moc hezké.
      A ač je lehounký, zahřeje určitě.
      Hezké dny Jani.
      Ála

      Vymazat
  2. Tak to máš krásný šátek na vlahé letní noci. Příjemná barva a hezký vzor.
    Bude Ti slušet!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se bude hodit Hani a je moc příjemný.
      Měj pohodu.
      Ála

      Vymazat
  3. Opravdu jsem si napřed myslela, že bude recept na kávu s karamelem. Nebo nějaké řezy karamelovo-kávové...
    A on je na světě šátek! Moc se Ti povedlo Álo!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O))) tak to jsem tě Henrieto asi trochu zklamala, viď? Nic k snědku, jenom zase něco na krk.
      Nyní však mám tak bolavé ruce ze zahrady, že háček ani jehlice nepřipadají v úvahu. Budou vyhrávat knihy.
      Prima neděli přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Já to pořád říkám - šátková královna.... :-). Povedl se ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím nějaké rozdat, abych mohla brzy zase nějaký vytvořit :O)).
      Pěknou neděli přeji Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko šátek je opravdu nádherný..A moc zajímavá barvička..
    Tak vám oběma přeji krásné letní večery.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý z těch mých kousků je něčím zvláštní, buď vzorem nebo barvou příze.
      Letní večery jsou nej :O)).
      Pěknou neděli ti Zdeničko přeji.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, tak to je nádhera. Ten se povedl. A původně jsem si myslela, že to bude recept na dobré kafe :-) Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrou kávou také nepohrdnu :O)) Marti. Jsem ráda, že se šátek líbí nejenom mně.
      Měj pohodový den.
      Áka

      Vymazat
  7. Moc hezký Alenko, tyhle barvy mám taky ráda. Krásnou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko šátek je nádherný, moc se mi líbí .. příprava je důležitá ...
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko a jsem ráda, že se ti líbí :o).
      Měj pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, je nádherný, vzor neokoukaný, skvěle se hodí k barvám šátku. Budeš ho ráda nosit!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že jsem takový vzdušný vzor našla.
      Helenko měl prima dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála