pátek 5. května 2017

I MALOU DROBNOSTÍ ...

si dokáži udělat radost :o).


Na Fleru u Ley -  Polštářkový svět

jsem objevila krásnou soupravu do kabelky.
Lea jich nabízela v krásných dekorech několik, ale tahle mi padla okamžitě do oka a protože měla jenom jeden kus, na nic jsem nečekala, rychle odeslala objednávku- a měla jsem štěstí.
Stihla jsem.



Souprava obsahuje dokladovník s přihrádkami na věrnostní karty, obal na papírové kapesníky a poutko na klíče.




Konečně se mi uvolnilo místo v peněžence a v kartách mám přehled, rychle prolistuji a v obchodě najdu tu potřebnou.
Proč jsem si to jenom nepořídila dřív ?




Krásný vzor v mých oblíbených barvách.

Napadlo mne, že souprava by byla i hezkým dárkem pro mé
snášky.

Budu vybírat a rozmýšlet ...





28 komentářů:

  1. Tak to sis udělala pěknou radost.Bezva souprava-hezká a praktická.
    Jako dárek i pro snachy jako dělaná. Tím zcela určitě nepohrdnou.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se mi osvědčila, je bezvadná.
      Pěkné dny Hani.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, to je opravdu krása! :)
    Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veselé barvy, příjemný motiv, to nalákalo.
      Měj se hezky Peťko.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko moc, moc, moc se mi ta sada líbí. Krásně barevná. Ale nejlepší natom je to poutko na klíče. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jsem ráda, že jsem neváhala a získala tu jednu sadu v této barvě.
      Měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  4. To je moc hezká souprava. Udělala sis radost. I jako dárek je to skvělý. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych to dostala jako dárek, tak bych byla nadšená :o)).
      Pohodové dny přeji
      Ála

      Vymazat
  5. Moc hezký set, Alenko!
    Pouzdro na karty je opravdu hodně praktická záležitost.
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to množství karet, co mi neustále někde nabízejí, ideální řešení.
      Pěkné dny Helenko.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko tvá souprava do kabelky je opravdu nádherná.Je krásné dělat si radosti, však si je zasloužíš. Přeji ti krásné májové dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, je to drobnost, ale potěšila mne :o).
      Hezké odpočinkové dny (pokud nebudeš opět sloužit).
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, hezky sis vybrala. Set je nádherný. Pouzdro na karty je skvělá věc, do peněženky se mi již ani nevejdou.
    Přeji krásný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, že mne to nenapadlo dříve něco takového shánět :o)) Dášo.
      Hezké dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, souprava je opravdu moc šikovná a taky krásná. Věřím, že jsi spokojená a snášky (hezké slůvko) budou určitě mile překvapené.
    Užij si v pohodě prodloužený víkend. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrý pomocník do tašky, opravdu a ještě to hezky vypadá. Spokojená jsem moc.
      Snachy - no snášky jsem si vymyslela :o)), jako zdrobnělinu pro ty mé holky.
      Jarko měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, dobře sis vybrala!! moc se mi líbí Tvůj setík,
    Lea šije krásné věcičky!!
    Krásný delší víkend Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se pochlubit, protože se mi líbí ten vzor a mé oblíbené barvy k tomu - Lea je šikovná opravdu.
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Třeba malé drobnosti mohou být velkou radostí.
    Nedivím se, že tato souprava byla poslední..
    Barevně sis nemohla vybrat lépe.
    Pěkný dlouhý víkend
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že maličkosti dokáží rozzářit celý den.
      Henrieto užívej si pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  11. Taky se mi vzor líbí. Hezky sis vybrala.

    OdpovědětVymazat
  12. Alí, dobře jsi udělala. Čas od času si udělat radost, to se musí.
    K.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná souprava, pokoupila jsi moc dobře. Hezký tip na dárek.
    Pěkné dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to drobnost, kterou ocení každá žena :o)).
      Měj pohodové dny Evo.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála