pondělí 10. dubna 2017

PÍPACÍ RÁMY ...

ve velkých obchodech mají zabránit krádežím.
Chápu.


- zdroj internet - 

Co jsem však nechápala, že když vcházím do obchodu - pípám.
Stalo se mi to ve dvou obchodech v Praze (akce keramika).
V prvním jsme vcházely společně s kamarádku a vůbec jsem tomu nevěnovala pozornost. V dalším obchodě mne to již zarazilo, vcházela jsem totiž sama, kamarádka přede mnou.
Stál tam hlídač a tak jsem na něj nechápavě koukla se slovy, že to asi pískám já. Prý to někdy dělá kosmetika v kabelce. Vyndala jsem pouzdro a strčila do rámu, avšak nic. Začalo mne to docela bavit, co asi tak budu zkoušet dál ?
Strčila jsem mezi rámy celou kabelku, nic.
"Tak to vám může dělat kabát".
"Pane, baloňák mám dva roky, je několikrát praný, co by tam asi kde mohlo pípat?"
Nelenila jsem a kabát svlékla, strčila mezi rámy.
A pípal.


- ilustrační foto pinterest - 

Nechápavě jsem kroutila hlavou. Vím, že bývají třeba v kapsách schované samolepící štítky, které mají ochránit zboží proti krádeži. Nic takového v kapsách nebylo a ani nemohlo přeci po té době být.
Pán se usmál, já se usmála, navlékla kabát a šla do prodejny.
Kamarádka jen zírala, co tam vše předvádím :o))).
Prošmejdily jsme zboží, já si koupila tři trička a šly jsme ven.
Pípala jsem.
Už jsem se jenom otočila a mávla na pána.
"To jsem já, s tím kabátem" a šla dál.

Sedíme ve vlaku, kabát jsem si pověsila na háček a probírám to s kamarádkou, že už jsem musela asi mnohdy v obchodech pípat, ale že jsem si to nikdy neuvědomila a nikdy mne nikdo nezastavil, že nechápu kde by co mohlo být schované a že je to pěkně na hlavu.
A jak tak koukám na ten baloňák, poprvé jsem si všimla, že má ještě vnitřní náprsní kapsu na knoflík, o které jsem vůbec nevěděla, že ji tam mám. Kapsu jsem rozepnula, v ní byly všité nášivky a mezi nimi malá uzavřená kapsička, ve které pohmatem byl cítit štítek.
To byl tedy objev.
Doma jsem odstřihla a vyndala malý stříbrný čtvereček.

Pípací.

Proto vám radím, prohlédněte kabáty, bundy, saka, zda také nemáte
 skrytého pípače.

Je to pěkná potvůrka ...  






20 komentářů:

  1. Alenko,
    tuto nepříjemnou zkušenost mám za sebou také... Dokonce jsem kvůli tomu jistou dobu přestala chodit do jednoho obchodu, který jsem měla z práce nejblíž... Ta ostuda, když Ti před několika žáky a jejich rodiči, spoustou jiných lidí zabaví veškerý nákup a vedou Tě jako odsouzence (aniž by napřed zjistili, jestli člověk zloděj je nebo není) do místní "vyšetřovací" místnosti, aby po deseti minutách zjistili, že s tím deštníkem jsem opravdu do obchodu vcházela... nakonec člověka vyženou bez omluvy, do dnes to nemám úplně zpracované... i když to používám už jen jako vtipnou historku... ☺
    Pěkné Velikonoční dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych teda zažít nechtěla. Oni dokážou být asi pěkně neomalení a omluva by fakt chybět neměla.
      Přeji ti Peťko hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Tohle už se mi taky párkrát stalo :) Jsou to potvůrky, tady tyhle pípací čipy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapadlo by mne, že by tohle mohlo pípat, žádný čárový kód na tom není, jen jakoby tvrdý alobal :o). Příště musím prohledat úplně všechny kapsy.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, nám takhle pípaly pastelky (obal) v baťůžku :-D Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "o))) taky dobrý Danko.
      Pěkný zbytek pondělí.
      Ála

      Vymazat
  4. Jeden bezpečák mi dokonce tvrdil, že ta pípací potvora může být všitá ve švech riflí, na pokladně ji odblokují, a pak třeba po několikerém praní se ten čip nějak znovu aktivuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No srandovní je, že člověk pípá při vcházení do obchodu, tak nemohou tvrdit, že jsem něco zcizila :o))). Jenže na odchodu už je to docela nepříjemné.
      Zase jsem se poučila.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, i já mám takovou zkušenost. Pípala jsem jen v několika vybraných obchodech. Kupodivu jsem vždy ukázala kabelku, že jsem nic nevzala a tak jsem mohla jít. Když jsem chtěla ale zjistit, co to pípá, tak mne poslali pryč, prý nemají čas řešit věci v mé kabelce. Až u jedné známé v obchodě, kde jsem také při vstupu pípala, jsme si dali práci zjistit, proč. Byl to tuhý deodorant pod paží, který jsem už nějakou dobu používala. Nikdy jsem si čtverečku na něm přilepeném nevšimla. :O)
    Přeji krásné dny a opravdu pozor na tu kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však já jsem to také chtěla zjistit a tak jsem tam tu chvilku raději strávila. Věděla jsem alespoň, že je to kabátem. Vím, že v pánských kalhotách to rádi dávají do zadních kapes.
      Budu raději prohlížet pořádně i kosmetiku :o).
      Dášo měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  6. To jsem se pobavila, Álo. Musel to být prima zážitek:-). Hlavně, když to bereš s humorem...
    Mě se zatím nic podobného nestalo, ale jak to tady čtu, asi to není nic neobvyklého.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to Henrieto vyprávěla manželovi a následně stříhala v té náprsní kapse, tak se také bavil :o)). Jo, já se vždy snažím věci řešit s humorem, pozitivně, co to jenom jde. I když, ne pokaždé to jde :o))).
      Ála

      Vymazat
  7. Mně se stalo, že mi u kasy zapomněli z kabelky vyndat takový ten obroský čip (žádný malý kousek folie, ale pěticentimetrový kus platu a kovu). Jak se mi to povedlo pronést přes ty rámy to netuším. Naštěstí jsem na to přišla hned doma (a s účtenkou si to došla nechat odstranit tam, kde jsem nakupovala) a ne při pípání v nějakém jiném krámě - tenhle neodstraněný čip bych vysvětlovala dost těžko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy to by bylo opravdu nepříjemné, jak to vysvětlit, ale pokud by se to stalo ihned, tak by ses prokázala účtenkou a z té by bylo patrné, že ti to u pokladny zapomněli odstranit.
      Měj se Stáňo hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko i já jsem už několikrát pípala a vždy se strašně stydím.. Občas mi to dělají sluchátka od mé MP3 a posledně mi zapomněly v knihkupectví odkódovat knížku. Opět jsem si připadala v dalším obchodě jak vyvrhel.
    Krásný večer. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověka to překvapí, viď ? Nyní jsem poučená a tak kdybych zase někde pískala, budu prohledávat kde by mohl "pípač" být :o).
      Zdeni měj pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Dobrý večer, me se to také stalo a to poprvé a vinou pokladní. Neodcipovala mi šátek. Ještě ze jsem si vzala účtenku, ale odešla jsem z obchodu za pipani a divila jsem se co to pipa
    .Nikdo me nezastavil a tak jsem šla .To jsem si ale uvědomila az doma, protože jsem chtěla šátek vyprat a byl vnem čip.Manžel byl tak hodný a dojel mi ho odcipovat
    .Mějte krásné svátky Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jsem překvapená, kolik z nás má podobný zážitek :o). Beru si další ponaučení - brát si za každých okolností účtenky, a to nejenom kvůli případné reklamaci.
      Martino mějte pohodové sváteční dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, už se mi to taky stalo! Čipy jsou ukryty na těch nejneuvěřitelnějších místech, někdy to je fakt na hlavu...
    Nedávno jsem kupovala v Tescu pyžamo - bylo na něm celkem 5 čipů. Prodavačka byla naštěstí vytrvalá...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že už se to přehání. A je to celkem otravné, pátrat kde všude by mohl být čip ukrytý :o))).
      Helenko měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála