středa 19. dubna 2017

NOVOU KOSMETIKU...

zrovna nyní zkouším, a protože jsem příjemně překvapená,
podělím se i s vámi.

Tělové mléko.


Tělová mléka používám hojně, ráda pleť po sprchování či koupání zvláčňuji a s přibývajícím věkem je tento zásah potřebnější čím dál víc.
Pleť si o to přímo říká a vše "vcucne" rychlostí blesku.




Hydratační mléko na tělo a ruce od firmy YOPE obsahuje 98% přírodních látek, neobsahuje minerální oleje, parabeny, silikony, barviva a PEG.

Velmi příjemná vůně skořice a vanilky provoní pokožku na mnoho hodin a jejich výtažky chrání před volnými radikály a zpomalují proces stárnutí.
Arganový, mandlový a kokosový olej pokožku báječně vyživují a posilují její přirozenou bariéru, to má pleť vyloženě potřebuje.
Extrakt aloe vera neutralizuje podráždění a zmírňuje svědění suché pokožky, což mi také vyhovuje.
Bambucké máslo chrání proti nadměrné ztrátě vlhkosti a pokožka díky němu zůstává dlouhou vláčná a na dotyk příjemná.
Mléko má příjemnou konzistenci, ne tekavou a dobře se vtírá do pokožky.
Je vhodné i na ruce.

Balení s pumpičkou oceňuji, dávkování a aplikace na tělo se stává jednodušší.
Výhodný obsah 500 ml.




Přírodní deodorant.




Vybrala jsem si s levandulí a mátou od firmy Ponio (slovenská firma vyrábějící přírodní kosmetiku).
Složení deodorantu nezabraňuje přirozenému pocení, ale jeho antibakteriální účinek zabraňuje nepříjemnému zápachu.
Musím říct, že funguje na výbornou.
Jen si zvykám na jeho jiné složení, konzistenci má hrubší než jsem zvyklá z dosud používaných tuhých deodorantů/antiperspirantů.
Má čisté přírodní složení - jedlá soda, kokosový, slunečnicový olej, olivový vosk, kaolin, olivové máslo, esenciální oleje levandule a máty, rozmarýnový extrakt.
Stačí opravdu vetřít malé množství.
Balení je ekologické z tuhého papíru.




Znáte některý z uvedených produktů ?
Vybírala jsem ZDE.

Já jsem s nimi opravdu spokojená ... :o)



22 komentářů:

  1. Přiznávám bez mučení, že tuto kosmetiku neznám. To mléko mne tedy zaujalo.
    Jak píšeš, s věkem je třeba dát pleti už více ,,vláhy".
    Hezký den! I když je tedy zima -brrrrrrrrrr!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, pokud ji Hani neznáš, protože na trhu je tak široká nabídka, že nemůžeme znát vše. Já na tyto produkty přišla náhodou a velmi mne zaujaly, objednala a zkouším.
      Momentálně u nás slunce, ale velmi chladno a už se táhnou z dáli mraky.
      Měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali, já se přidávám k Hance, tuhle kosmetiku vůbec neznám. Zaujaly mě oba dva výrobky. Můžu se zeptat kde jsi je sehnala?
    Jinak je u nás zima, sníh naštěstí nemáme.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vložila jsem odkaz ke konci textu, můžeš se do obchodu podívat. Já si určitě až spotřebuji objednám znovu.
      Zima je asi po celé republice, ale ten sníh se mi nelíbí vůbec. U nás sice neleží, ale včera poletoval navečer řádně.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. Já už používám kosmetiku jedině od firmy Nobilis nebo Weledu. Jsou to mé ověřené firmy, o kterých vím, že vše dělají poctivě a ekologicky. Nebo si taky vyrábím sama, většinou při jednom před Vánocemi.
    Pěkné dny, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nobilis jsem již také několikrát zvažovala, ale ještě jsem nic nevyzkoušela, ani Weledu. Na jejich produkty jsem také četla velikou chválu. Na domácí kosmetiku si příliš netroufám, jsem ráda, že jsem zvládla (a stále se učím) domácí mýdla :o).
      Měj pohodové dny Zuzko.
      Ála

      Vymazat
  4. Álo, já tyto produkty také neznám, ale nedávno jsem si koupila tělové mléko s kozím mlékem a také s pumpičkou. Voní po vanilce, miminkách, sunaru, taková zvláštní, ale příjemná vůně, dobře se vstřebává.
    To tvé mléko musí byt úžasné, obsahuje spoustu přírodních látek potřebných pro naši pokožku a určitě i krásně voní.
    Přeji pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být také báječné Dášo. Používám také kozí kosmetiku, voní tak jemně, zrovna mám doma s bambuckým máslem.
      Skořice a vanilka je zvláštní kombinace, ale velmi příjemná a voní na pokožce docela dlouho jemným nádechem té vůně.
      Pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  5. Neznám,ale zaujala mne...Hezký den.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spokojená hlavně tím složením.
      Věrko měj pohodový den.
      Ála

      Vymazat
  6. Alčo, to mléko mě moc zaujalo. Mažu tělo kokosovým olejem, ale vadí mi ta mastnota, moc se nevsákne. Ty píšeš, že toto mléko se vsákne, to přesně potřebuji, kouknu na tvůj odkaz. Děkuji za tip. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když byly mrazy, tak jsem používala také kokosový olej, muselo se chviličku počkat než se vsáklo, ale pokožka ho přijímala skvěle. Mám přes zimu hodně sušší.
      Tahle konzistence Ivanko u mléka mi vyhovuje, je moc příjemná na roztírání.
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, kosmetiku neznám, omrknu to, děkuji za inspiraci. Deodorant mě opravdu zaujal. Já si objednávám kosmetiku už dlouhou dobu z biooo.cz - pro Čmeldu mám od narození řadu Nobilis Tilia a jsme s tím spokojení.
    Pěkné (snad už brzy opravdu jarní) dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, že si může každý vybrat a že je k dostání i kosmetika již podstatně šetrnější a přírodní.
      U nás chvíli svítí slunce, pak poletuje sníh a je zima, brrr.
      Pěkné dny Peťko.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko ani já tuto kosmetiku neznám a moc mne zaujala.. Také mám ráda a každý den používám, tělová mléka..A ten deodorant mne láká hodně..Moc děkuji za nový typ.. Alenko měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mne je právě nová a protože jsem s ní spokojena, podělila jsem se zde na blogu.
      Zdeničko měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  9. Já tuhle kosmetiku taky neznám. Ale já musím bez mučení přiznat, že jsem v tomhle docela konzumní a spotřebovávám prostě to, co dostanu (pokud mi to tedy vyloženě "nesmrdí").
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já málokdy nějakou dostanu, takže si musím vybírat a nakupovat většinou sama :O)).
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, díky za info! Teď je celkem těžké mít přehled...
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ráda čerpám dle zkušeností ostatních Helenko. Možnosti na trhu jsou příliš veliké.
      Hezký zbytek dne.
      Ála

      Vymazat
  11. Ponio používam aj ja. A som veľmi spokojná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála