úterý 4. dubna 2017

JARO ZAŤUKALO ...

na dveře a já velmi mírně nazdobila interiér.



Nevím proč, ale na jarní zdobení moc nejsem, spíš mi stačí mít doma rozkvetlé větvičky a květiny ve váze, většinou tulipány a narcisky, které si po vykvetení trhám na zahradě.
Letos jsem vytáhla z krabic velikonoční výzdobu brzy, abych si ji užila déle než jenom jeden víkend jako všechny předcházející roky.
A vůbec to není špatné :o)), dostala jsem víc barev do bytu.
Do drátěného košíčku, který využívám po celý rok, jsem dala bílá peříčka a vložila mé letité kraslice.



Přikoupila jsem ještě nějaké zajíčky a jednu slepičku, které jsem neodolala.
Slepička je kovová a musím říct, že vedle porcelánových, je to má první z kovu. A moc se mi líbí, takže možná příští rok se pokusím jí dokoupit kolegyňku, aby u nás nebyla osamocená. 
Porcelánové holky jsou také dvě.
Bohužel v tom obchůdku měli kovovou slepičku jenom jednu.
Dřevěné zajíce jsem úplně zapomněla nafotit :o), tak někdy příště.



Myslím, že to jarní zdobení úplně stačí :o)).





A ještě mírně nazdobit okolí dveří, stoleček pod vchodovou stříškou a je hotovo.


A musím na sebe něco prásknout.
Když jsem šla do sklepa pro krabici s velikonočními věcmi, našla jsem v jiném regále zapomenutou plechovku s vánočním cukrovím.
Nesmějte se, je to tak. Úplně jsme na ní zapomněli.


Tak jsem skořicové kroužky přendala do skleněné nádoby a zbaštíme je nyní na jaře, jsou krásně vláčné, polité čokoládou a chutnají báječně.

Někdy se to zapomínání hodí ...




20 komentářů:

  1. Ali, Ty máš už pěkně nazdobeno, slepička je pěkná.
    Taky se chystám už nazdobit velikonočně. Mám v plánu udělat nový věnec na okno, ale ještě jsem se do něj nepustila.
    Nějaké vánoční cukroví mám ještě na verandě, na velikonoce se bude hodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem také ještě nalepit na věnec skořápky, mám je připravené, ale zatím jsem se k tomu nedostala a buď to vyjde nebo ne, neřeším to :o).
      Nevím zda těch pár kousků vydrží do velikonoc Ali, protože jakmile dojde ke kávě koláč, sáhneme do sklenice.
      Ála

      Vymazat
  2. Já velikonočně taky moc nezdobím - doma vlastně vůbec, Většinou býváme na chalupě, takže tam něco malinko - váza s větvičkami a na Velikonoční neděli košík s barvenými vajíčky.
    Nalezené cukroví se určitě hodí - těch pár kousků si člověk vychutná možná víc než na Vánoce, kdy je cukroví k dispozici spousta. A ještě v té dóze hezky vypadají, takže je z nich na chvíli dekorace.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My když jedeme některé velikonoce pryč, tak také nezdobím, ale když jsme doma a má přijet návštěva k nám, nedá mi to a trochu těch drobností vytáhnu.
      Ála

      Vymazat
  3. U nás už také jaro zaťukalo.:o) Toho slaměného zajíčka mám doma v zelených kalhotkách. A s tím vánočním cukrovím, to je pecka, alespoň se stihlo dobře odležet.
    Alenko, krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí sice bude aprílové, ale to k jaru patří. Cukroví už dlouho ve sklenici nebude - dávám mu pár dní :o)).
      Dášo měj pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Velikonoce prostě nemám ráda.....,ale čím jsem starší tím více jim přicházím na chuť :-) Ne jako křesťanským svátkům, ale jako oslavě jara. Nezdobím nijak velkolepě, ale malinko ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když byli kluci malí, tak to byl veselý svátek. Maminku ani nechtěli šupat, jen symbolicky :o).
      Já to také se zdobení opravdu nepřeháním.
      Hezké dny Míšo.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, zdobila jsi moc hezky.Já letos budu zdobit jen málo, na Velikonoce budeme na chalupě.
    Měj se hezky,pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My některý rok jedeme za mým bratrem, to nezdobím skoro vůbec, ale letos oni přijedou k nám, tak jsem trochu musela :o).
      Přeji Jani prima dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ne,že bych Velikonoce neměla ráda, ale neberou mne tak jako třeba Vánoce. Takže sice zdobím, ale spíš tak nějak symbolicky. V kuchyni mám takový koutek s poličkou, tam je to ozdobené asi nejvíc. Já teď už dva dny makám na instalaci jarní výstavy v mém rodném městě, takže toho velikonočního si užiju předvelikonočně až až. Hezký navečer, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne také tolik neberou jako Vánoce, ty klasické tradice se vytrácejí, snad se dodržují více na vsích než ve městech. Když vidím tlupy řvoucích dětí jak lítají od dveří ke dveřím a buší do nich pomlázkami, tak to mne opravdu nebaví :o).
      Tak ať jarní výstava dopadne dobře Hani.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko moc krásně máš nazdobeno. I já zdobím velikonočně jen trošku. Spíš to beru jako oslavu jara.Takže spíš máme nazdobeno jarně. Velikonoce pro mne byly potupou. Děvče v paneláku,brr. Otočit se, nechat si našupat a darovat vajíčko.
    Teď si na vesnici nestěžuji, je to jiné - veselé.
    Krásný večer.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to také neměla ráda jako holka, naštěstí jsme bydleli v rodinném domě a táta pečlivě dohlížel koho dovnitř pustí :o)).
      Hezký zbytek dne Zdeni.
      Ála

      Vymazat
  8. Alčo, moc pěkné jarní dekorace, úplně stačí! Co bych si fakt dala, je to zapomenuté cukroví :-) Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že stačí. Ivanko tak ráda bych ti nabídla :o)).
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, máš to krásné. Já doma taky skoro vůbec nezdobím. Jen na chalupě a to hlavně kvůli holčičkám. Ale věcí na výzdobu, díky jarmarkům, mám habaděj:o)). Měj se moc krásně a pochutnejte si na cukroví:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se Inko léta držela zpátky s nakupováním a tak jsem si loni a letos dopřála novinky. Zajíci a slepičky mne prostě uchvátili. Tak proč si neudělat radost.
      Ještě dojídáme koláč, v neděli syn na oběd nemohl přijít a nám ten jeho kus nyní přebývá.
      Inuško měj se pohodově.
      Ála

      Vymazat
  10. Máš to moc pěkné, Álo. Decentní barvy, to mám ráda.
    Svátky jara s vánočním cukrovím - to nemá chybu:-)
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak jemně, to je moje nota Henrieto :o) a zkusím uchránit kolečka na příští týden až přijede bratr na svátky, to by koukal až bych se s cukrovím vytasila.
      Pěkný zítřejší den.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála