čtvrtek 13. dubna 2017

AČ JSEM NEVYHRÁLA ...

Zdeničky na blogu

v její jarní soutěži o přenádherná odrátovaná vajíčka, 
jedno vlastním.

Přišla mi poštou obálka, v ní papírová krabička a 
v té krabičce vajíčko.




Byla jsem tolik překvapená, že jsem málem zapomněla zavřít pusu.
Radost, radost, radost z naprosto nečekaného dárku.

Jsou to krásné okamžiky.
 Někdo na vás myslí a chce vám udělat radost, potěšit.
Jen tak ...



To opravdu zahřeje u srdce.

Zdeničko, ještě jednou ti děkuji.

I za dárečky pro Jonáška, už se těším až spolu budeme listovat časopisy a vybarvovat.






Mít rád lidi a milovat lidi to je celé tajemství a snad jediný recept na štěstí.
Jan Werich








20 komentářů:

  1. Krásné, cítím tu radost až sem... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, takovýto dáreček určitě potěší. :O) Zdeničky vajíčka vypadaly nádherně.
    Přeji krásné Velikonoce plné pohody a radosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jsem Zdeničku také potěšila, nemohla jsem tu radost nechat bez odezvy :o).
      Hezké sváteční dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Milá Alenko jsem ráda, že jsem tě mohla potěšit..
    Je krásné radost darovat, ale i přijímat..I já jsem si svoje štěstí užila díky tobě.. Jsem šťastná, že se známe a vážím si přátelství.
    Přeji ti krásné dny..Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Zdeničko, jsou to ty chvíle co mnohdy nejdou ani popsat. Tak si to užívejme.
      Měj hezké sváteční dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, Zdenička je prostě taková! Zlatá, dobrá duše! Taky mám :o)
    Užij si to!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znáte se osobně, takže si to vše můžete říct, to je moc hezké. Ale člověk nikdy neví co vše se může stát...tak třeba někdy někde :o))
      Hezké sváteční dny Helenko.
      Ála

      Vymazat
  5. Zdenička je úžasná a vajíčko moc pěkné. Drátkování mám mezi věcmi "to bych se chtěla naučit". Možná někdy - až bude víc času, tak si najdu nějaký kurz...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi na keramickém kurzu jsme i mírně zabrousili do tajů drátkování, tak jsem si vyzkoušela odrátkovat lahvičku a bavilo mne to.
      Hezké dny sváteční.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, ten krásný pocit být obdarována Ti moc přeji, Zdenička je šikulka.
    Přeji Ti veselé a pohodové svátky jara.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikovná, to je vidět na jejím blogu :o) co vše dokáže. Užila jsem si radost.
      Hezké sváteční dny Jani.
      Ála

      Vymazat
  7. Když jsem vstoupila do blogového světa, vůbec jsem netušila, kolik milých, šikovných a hlavně dobrosrdečných lidiček tady potkám. Tvoje upřímná radost Alenko, je důkazem toho, že jsou zde lidé se srdcem na dlani.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já jsem tohle vůbec netušila a jsem stále překvapená. A hodně mile.
      Hezké svátky Henrieto.
      Ála

      Vymazat
  8. Vajíčko je nádherné, věřím, že takový dárek zahřeje u srdíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý rok když budu vyndavat zdobená vajíčka na velikonoční svátky, budou mé myšlenky patřit při pohledu na drátkované vajíčko, Zdeničce :o).
      Hezké dny sváteční Evo.
      Ála

      Vymazat
  9. Zdenička je zlatíčko, holčina s úžasným srdíčkem. Vím to z vlastní zkušenosti. Měj hezké velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já to tak cítím, i když se osobně neznáme, ale třeba někdy...
      Hezké sváteční dny Jani.
      Ála

      Vymazat
  10. Vajíčko je nádherné a radost z nečekaného dárku bývá veliká. Hezké svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty malé, milé a radostné chvíle, které se zaryjí...
      Hezké dny sváteční.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála