pátek 31. března 2017

SLOSOVÁNÍ ...

malé soutěže o jeden z mých pletených šátků.

Správná odpověď je

Tančírna v Račím údolí

a správně jste odpověděli všichni, někteří si našli v Toulavé kameře, někteří přímo znají.
Jsem vždy velmi ráda když se podaří zachovat a obnovit památky, které nám tu zanechali předci.

O losování jsem požádala manžela, který mi velmi rád asistoval a sám byl zvědavý koho vylosuje.



Zúčastnilo se 20 soutěžících, z nichž Helenka nechtěla zařadit do slosování :o).


A tramtaradá 

vylosovaná byla Vi Ja.

Výherkyni gratuluji a žádám o napsání emailové adresy do kontaktu vpravo shora.





Vám všem ostatním moc děkuji, udělali jste mi radost, že jste se mé malé soutěže zúčastnili a snad jsem některým dala i hezký tip na zajímavý výlet.
Já osobně bych se do Tančírny velmi ráda podívala a je to můj další zápis do seznamu výletů, které bychom s mužem chtěli uskutečnit.
Od nás je cesta hodně daleká, ale kdo chce, ten si zkratku 
vždy najde :o).

Krásný den přeji všem ...




4 komentáře:

  1. Gratuluji výherkyni.
    A Álou do Rychlebských hor si výlet určitě udělejte - je tam moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice ráda bych se tam podívala, tak snad někdy vyjde.
      Ála

      Vymazat
  2. I já posílám velikou gratulaci a tobě Alenko přeji krásnou, sluníčkovou neděli.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, u nás dnes slunce jenom zlehka nakukuje :o)), ale naší práci na zahradě to vadit nebude.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála