středa 15. března 2017

SANTÉ ...


rovná se - zdravotní česká obuv.



Na doma si kupuji zásadně tento druh pantoflí ve zdravotních potřebách a nedá mi, abych nepochválila českou firmu SANTÉ, která je vyrábí.
Určitě v každé prodejně se zdravotními potřebami jejich zboží najdeme.

 Podědila jsem po mamince vbočený palec a postupně mi padá i klenba, proto je pro mne nakupování obuvi vždy důležitou záležitostí a pečlivě vybírám.



Pro letošní léto si v tuto chvíli vybírám z nabídky pantofle vycházkové a sleduji novinky pro letošní rok. Firma nabízí i možnost objednání z e-shopu.
Najdete zde dětskou, dámskou i pánskou obuv pro každou příležitost a roční období. Sortiment není ohromující, ale mnohé boty se mi opravdu líbí.
A hlavně, důležitost je kladena na pohodlí a nezávadnost materiálu.
Což je v dnešní době, kdy je trh zaplaven nekvalitní obuví, velmi důležité.



Na stránkách firmy jsem našla jejich certifikáty :



Certifikáty

Plusem firmy Santé je spolehlivost a důvěryhodnost potvrzená nejen zákazníky, ale i certifikáty zaručujícími kvalitu a nezávadnost výrobků, které v naší prodejně prodáváme.
Dětská obuv, která úspěšně prošla certifikačním řízením a odpovídá požadavkům na ortopedickou a hygienickou nezávadnost a bezpečnost při používání, obdrží certifikát zdravotní nezávadnosti. Obuv je označena visačkou s logem žirafy, nebo nápisem „Zdravotně nezávadná obuv – bota pro Vaše dítě".
Na výrobce, dovozce a prodejce dětské obuvi pro děti do 3 let (tj. skupina velikosti 0 a 1) se podle zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví a vyhlášky č. 84/2001 Sb. o hygienických požadavcích na hračky a výrobky pro děti do 3 let vztahuje povinnost zajistit si hygienické atesty na použité materiály u hotové obuvi.
Protože výrobky pro děti do tří let musí splňovat tyto podmínky dané vyhláškou č.84/2001 Sb. o hygienické nezávadnosti, jsou všechny použité materiály pro dětskou obuv z produkce Santé pravidelně laboratorně prověřovány.


Firmu zde prezentuji pouze o své vlastní vůli, ráda se podělím o zkušenost a spokojenost s jejich výrobky.
Takže tak :o).

Znáte ji ? ...




12 komentářů:

  1. Zdravím!
    Od této firmy si kupuji u nás v lékárně sportovní sandály. Naprosto mi vyhovují. Takže asi tak.
    Měj hezký den. Po včerejším sluníčku to teď tady u nás ráno vypadá dost do šeda.
    No, není každý den svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se dívala na sportovní a už napohled vypadají pohodlně.
      U nás se včera odpoledne kupodivu vyklubalo slunce, ale dnes je opět od rána zataženo a nevlídno. A já mám Hani knedlík v krku z těch výkyvů :o))), takže zábal a horký čaj.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko i já mám od této firmy pantofle do práce.. Přece jenom dělám dvanáctky a nožky v pohodlí jsou základ.. Teď mám pantofle s plnou špičkou a páskem přes patu a také jsou v pohodě. Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou pohodlné Zdeni, že ? Také se mi na jejich eshopu líbí letní pantofle s plnou špičkou, spíš vycházkové :o).
      Pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  3. Já mám na doma přesně ty pantofle, co jsou na fotce a jsem spokojená.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, i já je znám, právě uvažuji o nákupu dalšího páru.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si určitě koupit ty vycházkové na léto.
      Pěkné dny Heli.
      Ála

      Vymazat
  5. Firmu Santé znám a i mám:o) pantofle. Jsou moc pohodlné a nedám na ně dopustit. Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem, že jsem našla další šikovnou českou firmu.
      Ála

      Vymazat
  6. Mám to stejně :o) Když pantofle, tak pořádné, zdravé.
    Zdravím. K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála