neděle 26. března 2017

S ÚSMĚVEM NA TVÁŘI ...

se fotí náš Jonášek.
V pátek jsem hlídala a když si tak hezky hrál s vláčky, vzala jsem do ruky fotoaparát, že si udělám nenápadně pár fotek.
Jakmile mne zahlídl, okamžitě se mu rozzářila tvář a začal volat :
"Babí, šýr..."
A tak jsem jenom cvakala .



Je to náš chroustíček, který stále dohání své dva měsíce předčasného příchodu na náš svět. Chodí již do školky, ač mu ještě nejsou 3 roky, ale je tak šikovný, že do oddělení předškolkářů ho vzali.

"Hele dědo, mám nový boty", chlubil se při svém příchodu k nám.
"Mám krásný batoh, je můj " strkal mi před nos modrý batůžek.
"No ten tvůj batoh je moc hezký" chválím.
"Ne tvůj, je můj" rezolutně prohlásil.
"Babí, chci Karkulu", navigoval mé vyprávění při poledním spánku.
"A ještě písničky" a já musela přeříkávat písničky a říkadla z naší oblíbené knížky.





Když jsme si hráli s vláčky, postavili z kostek nádraží a nakládali jsme vagonky, tak jsme se s mužem domlouvali, že už je přesně v tom věku kdy ho můžeme vzít bez problémů na výlet vlakem.

Už brzy Jonášku pojedeme ...




14 komentářů:

  1. Alenko tak tomu já říkám chvilku neskutečného štěstí.. Věřím, že si užíváte tak jako my.I naše malá je naučená na sýýýr.😊.. Jsou to naše zlatíčka viď... Škoda, že nebydlíme tady u nás, ráda bych vám prodala lístek na vlak.Jonàšek je opravdu šikulka..
    Krásnou neděli.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to naše další zlatíčko. Sice co začal chodit do školky, tak je víc nemocný a tak občas pohlídám, abych vypomohla, ale on si tu svou imunitu také získá a bude to lepší a lepší.
      No vidíš Zdeni, měli bychom známou paní jízdenkovou :o), to by Jonášek koukal.
      Pěkný dnešní den.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,my zrovna dnes byli u nad ná výstavě vláčků a to jsi neviděla ty davy tatinku s detmi!Ale Šíma byl spokojený:-)Doma má prave po celém pokojicku roztahane koleje;-)Pár vyletu s vláčky už jsme také absolvovali,ale od Zdeňky lístek ještě nemáme;-)Budu muset vyrazit na nádraží a zkusit se pozorněji dívat,kdo mi lístek prodává. Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že vláčky jsou pro všechny kluky i tatínky velikým magnetem. Někdy je to láska na celý život a máme kamaráda, který v domě má v jednom pokoji stále nedostavěnou ohromnou železnici. Prý to snad v důchodu dostaví :o))).
    Hezký den Ilonko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, vláčky, ty baví nejednoho kluka. Jonášek vypadá mezi kolejemi spokojeně.
    Příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď vládnou mašinky, ty se mu líbí moc. Ač přesto, že měl zvýšenou teplotu, tak si moc hezky hrál a byl hodný.
      Pěkné dny Dášo.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, děti jsou našim štěstím. Vidím, že Jonášek si to u Vás parádně užívá, jeho úsměv mluví za vše.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jani, to jsou :o). Je u nás rád, spinkal už i několikrát přes noc a byl v naprosté pohodě.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  6. Je na vnoučkovi vidět spokojenost a že si pobyt u vás užívá. Takže on si užívá a vy si užíváte taky.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proto jsme spokojení všichni tři :o)) Hani.
      Pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. U babičky je dobře...Jsou to zlatíčka, ta naše vnoučátka...Naše tří a půl letá nedonošená to strašně rychle dohnala. Řekla bych, že dokonce předehnala. Jak s vývojem, tak s jídlem:-)
    A Jonášek je taky šikula.
    Hezký večer Álo
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nám je s ním také moc dobře, pohladí po duši a rozehřeje srdíčko nám oběma. On teda také baští neuvěřitelně dobře, jí s chutí a ochutnává i jídla dosud neznámá :o). Moc rád maluje, miluje knížky a zkoumá vše nové, malý průzkumník.
      Krásné dny Henrieto.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, je to kouzelný chlapeček, takové štěstíčko, že!
    Přeji hodně společných chvil. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ta největší štěstíčka a moc rychle to utíká. Tak si je musíme užít, Pak se dostanou do puberty a babička s dědou půjdou stranou :o).
      pa Helenko
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála