pátek 3. března 2017

POD HRNEK ČI SKLENIČKU ...

čili malá podkafíčka mám připravená pro kamarádku k
blížícím se narozeninám.
Kávu pije ráda z velkých hrnků a dopíjí ji po delší době většinou studenou.
Já naopak.
Malé espresso vypité v klidu a dokud je teplé. A hlavně bez mléka :o).


Můj muž je zásadový a od letitého pití klasického českého turka už ho již ani neodrazuji, ať si každý dopřává čeho chce :o) a ze své vůle.
Občas ale řekne - "Já si tedy dám s tebou tu tvou kávičku."
Pak uzná, že čerstvě umletá kvalitní káva, která projde spařovačem, je opravdu lahodná a provoní prostor, má jemnou pěnu a báječně chutná.
Když jsme loni kupovali nový kávovar, trvala jsem na jediné věci, že tentokrát už bude s mlýnkem.
A prosadila jsem si správnou věc :o).




Háčkovala jsem z příze Camilla a Cotton - 100% bavlna,
háčkem č.3.

Snad se v domácnosti mé kamarádky malé prostírky uplatní,
 ať pod hrnek či skleničku.

Přikládám fotky duhy, kterou se mi podařilo v rychlosti zachytit v úterý po vydatné dešťové přeháňce.
Byla tak krásná a na první fotce je napravo vidět zdvojení.






Když nebe čaruje ...


26 komentářů:

  1. Alnko, podkafíčka jsou moc krásná a ta duha...ach..Prý na konci duhy je poklad a ta vaše vám končila za humny..asi bych se tam vyrazila podívat:o))..Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk to jsem nevěděla. Ten už bude pryč, sousedů v ulici je dost a jestli to vědí, tak šli určitě hledat. Já tedy příště :o)))). Jenže já už mám své poklady - životní, tak raději jiné hledat nebudu :o).
      Měj hezký víkend Inko.
      pa Ála

      Vymazat
  2. á krása duhy mne nepřestala nikdy těšit - pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se jí vždy chtěla "dotknout" :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, podkafíčka jsou nádherná a kamarádce udělají určitě velkou radost.
    Fotečka duhy je parádní a je na ni moc prima pohled po dlouhé zimě.
    Ali, měj se krásně a přeji pěkný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že kamarádka neháčkuje, neplete, doufám, že bude za tento dárek ráda.
      Měj se Jani moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alčo, podkafíčka jsou krásná. Máš asi skvělé kamarádky, když se pro ně tak snažíš. A ony mají taky skvělou kamarádku.:-) Hezký víkend Alčo, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, o toto kamarádství velmi pečuji, jsou nám oba dva velmi blízcí :o). Doufám, že ručně vyrobený dárek udělá radost.
      Měj pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, to bude kamarádce kafíčko obzvlášť chutnat s takovým dárečkem od tebe.
    Duha to je tak krásný úkaz ... a přitahuje snad každého ..
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ho bude používat, určitě si na mne vždy vzpomene :o). Ona obdivuje co všechno tvořím a tak ji někdy "zásobuji", protože vím, že si sama nic podobného neumí udělat.
      Jarko měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Takových podkafíček, krása. Ta první fotka mě vyloženě navnadila. Krásné jarní dny, u vás už i s duhou, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo u nás sice byla překrásná duha, ale od toho dne u nás fičí a fičí, a vítr já nerada :o)).
      Měj se moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Fotky duhy jsou dobrý úlovek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsme se Stáňo se synem přetahovali o místo u dveří :o), on fotil na svůj mobil a já rychle tahala foťák.
      Krásný víkend přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. První duha v letošním roce, je krásná a zrovna tak podkafíčka, která jistě potěší. Přeji hezkou sobotu. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duha byla opravdu nečekaná a obrovitá.
      Měj se Jani krásně.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko také jsme kupovali kávovar s mlínkem, a čerstvě umleté kávě se opravdu nic nevyrovná.😉.
    Tvá podkafička jsou přímo nádherná. Určitě kamarádku moc potěší.
    Duha je pro nás doma vždy mostem přání.. Rádi ji pozorujeme.
    Krásný víkend ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káva se Zdeni skoro stává návykovou, připravuji si několik opravdu malinkých kafíček :o)), dostala jsem od Ježíška krásnou soupravu malých hrníčků a moc jsem si je oblíbila.
      Duha je překrásný most, to máš pravdu.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Podkafíčka jsou moc hezká, zcela určitě radost udělají.
    Duha je prostě div přírody.
    Hezký večer a příjemnou zítřejší neděli.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to drobnost, ale od srdce, tak radost snad udělají.
      Hani také přeji krásnou neděli.
      Ála

      Vymazat
  11. Nádhera .... A moc se mi líbí ty barvičky.
    P. S. ... Zlatý kolagen musím jen pochválit. Jsem ráda, že jsem se za ty peníze nezklamala. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je prima, že krém ti sedí Evo, mně se už stalo, že jsem drahý krém nemohla používat :o((.
      Hezkou neděli.
      Ála

      Vymazat
  12. Nádherná duha, Alenko! A co poklad na konci, byl?
    Podkafíčka si umotala kouzelná, krásné barvy, půvabné vzorečky.
    Moc zdravím a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já poklady už nehledám, ten největší mám doma a pečlivě si ho chráním :o)).
      Krásný zbytek neděle. U nás po včerejším nádherném dnu opět pošmourno. Prostě aprílové počasí. Ale první káva již venku byla!! :o)
      Ála

      Vymazat
  13. Alenko, když nebe takhle čaruje, tak je to pro mě jeden z nejsilnějších a nejkrásnějších okamžiků a zážitků. Krásné! Já na tu svou letošní první duhu zatím trpělivě čekám.
    Měj se Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím Duhová Katko :o), však jsem si na tebe také vzpomněla. Duhy si všiml syn a okamžitě jsme vyběhli ven fotit, a stihli jsme. Ona rychle mizela. Byl to moc hezký zážitek.
      Krásné dny Katko..
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála