pondělí 27. března 2017

PADL NA MNE SMUTEK ...

a nechce se mi vůbec uvěřit té zprávě.

Zemřela

paní Věra Špinarová.

Zpěvačka, jejíž hlas jsem tolik milovala, při jejím zpěvu mi vždy běhal mráz po zádech.
Je mi to tolik líto.




Paní Věro, Vaše srdce se zastavilo tam, kde jste to tolik milovala.

Na koncertním pódiu ...


28 komentářů:

  1. Taky je mi to moc líto, měla ještě takové plány. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále té zprávě nechci uvěřit. Její hlas byl pořád tak silný. Odešla příliš brzy.
      Ála

      Vymazat
  2. No teda! Před chvílí jsem se na Seznam dívala a ještě to tam nebylo.Je mi to hodně líto. Ona měla tak nádherný hlas!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se dívala na zprávy na ČT24 a najednou tam šel na liště žlutý řádek a tam tahle neuvěřitelná zpráva. Tolik radosti z písní ještě mohla rozdat svým přenádherným hlasem.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko taky jsem ji měla moc ráda. Její hlas, to byla fantazie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu nečekané, zpívání byl její život, který měla tolik ráda.

      Vymazat
  4. Taky jsem jí mala ráda. Tu její živelnost :-) A máš pravdu, zemřela na jevišti, ne někde zapomenutá v domově důchodců...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to rychlé, nečekané, šokující, ale takový život je, přináší nejenom radosti, ale i smutek.

      Vymazat
  5. Tuto zprávu jsem se dočetla nyní na tvém blogu. Nemohu tomu ani uvěřit, její hlas byl vyjímečný. A písničky nádherné.
    Píseň svou mi tenkrát hrál,
    pár slok zpíval, vítr vál.
    Píseň svou mi tenkrát hrál,
    odcházel ulicí polední
    podél výkladních skříní zas dál.
    Teď jsem ji pustila a slzy mi tečou po tvářích.
    Je mi to moc líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé texty jsou tolik pravdivé. A ten hlas nenapodobitelný, stále tomu nemohu uvěřit.

      Vymazat
  6. Ali taky jsem tu zprávu oplakala. poslouchám dnes rádio a pořád hrají její písničky. Byla to Paní Zpěvačka. jsem ráda, že jsem byla předloni na jejím koncertě. Je nezapomenutelná.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už měla divný pocit, když oznámili, že zkolabovala na vystoupení a letecky ji přepravovali do Motola... ach jo.

      Vymazat
  7. Je mi z toho taky velmi smutno..Ach jo...ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně celý den... byla to ženská plná života, která si na nic nehrála.

      Vymazat
  8. Jak žila, tak odešla, svou osobitou cestou.
    Určitě tam někde v jiném světě tvoří dál. Věřím a děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla svá a to se mi na ní moc líbilo, žádné servítky,žádná primadona, milovala zpívání a bylo to znát.

      Vymazat
  9. Alenko i já jsem tomu dnes nemohla uvěřit..A to jsem si ještě včera v noci při noční říkala- přála aby to zvládla.Bohužel. Její nádherné písničky nám ji budou připomínat.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zprávy o jejím stavu nebyly příznivé, ale stále byla naděje, avšak i ta odešla...

      Vymazat
  10. I já jsem z té zprávy moc smutná...
    Je nás moc, komu bude chybět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hlavně opravdu nečekané. Před pár dny jsem narazila na informaci, že bude vystupovat v Děčíně, chtěli jsme zajet na její koncert, už to nevyšlo...

      Vymazat
  11. Byla to zpěvačka první kategorie !!!!!!!!!!!!!!!!! Škoda převeliká.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ano, její hlas tady opravdu bude chybět.

      Vymazat
  12. Alenko, každý její obrázek mi vhání dnes slzy do očí..je to moc a moc smutné..je to veliký kus mého dětství, mládí...vzpomínám...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z té zprávy rozhozená celý den a jakmile v televizi pustili úryvek její nazpívané melodie z Tenkrát na Západě, draly se mi slzy z očí nezadržitelně ven.

      Vymazat
  13. Alčo, mě je to stejně líto jako tobě a mnoha dalším lidem. A přesně to mě hned napadlo, když jsem slyšela o této správě v rádiu, že zemřela na pódiu. To je pro umělce to nejlepší místo skonu. ...Mohla tady být ještě déle :-( Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že na ni dnes mnoho lidí myslelo a vzpomínalo. Ten zdravotní problém byl veliký a pro ni odchod zřejmě bezbolestný...

      Vymazat
  14. Moc hezky jsi to napsala Alenko. Také je mi to moc líto.
    Nezapomenutelný hlas!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její hudební stopa tady zůstane a můžeme si ji kdykoli připomenout poslechem, alespoň ta možnost nám je umožněna...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála