úterý 7. března 2017

OBÁVALA JSEM SE PRÁVEM ...

že umytím oken v tomto počasí, si koleduji přinejmenším o rýmu.
Včera jsem nevydržela, využila okamžiku kdy zrovna nepršelo, a v obývacím pokoji a kuchyni jsem je umyla. Ono stahovat žaluzie, abych tu hrůzu raději neviděla, také není úplně dobré řešení, v bytě je pak ještě ponureji než venku.
A tak od rána kýchám, na krku mám omotaný šál, na stole vroucí čaj. V krku mne škrábe a prý jsem STRAŠNĚ chrápala - tvrdí muž.

Ale ta čistota a průzračnost skel, když na ně pohlédnu :o). Stálo to za to.

Hned jsem také "převlékla"  obývací pokoj do jarních barev.




Celé odpoledne jsem se věnovala mému fotoaparátu a snažím se podle manuálu o ovládání také jiných funkcí, abych neskončila pouze u "automatiky". Fotila a zkoušela jsem tak usilovně, až jsem si vybila baterii :o) a najednou byl večer. Jsem úplný fotoamatér a potřebovala bych se seznámit s nějakým nadšencem, který by mi pomohl.









Alespoň se již tolik nebojím sahat na jiná tlačítka a zkoušet v menu různé nabídky. Manuál má skoro 200 stran :o(( a tak se s tím peru a peru.

Snad se poperu zdatně ... :o)






21 komentářů:

  1. S okny tedy já ještě nějaký den počkám. I když je to hrůza, když je slunce ozáří. Už toto ale neprožívám tak, jako dříve :-)
    Hezky jarní to už doma máš. Tak ať rýma odejde hodně rychle a jsi brzy fit.
    Hanka z P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem také měla ještě počkat, ale převládla ta chuť se do nich pustit :o). Snad z toho kýchání nebude žádná velká rýma.
      Měj Hani hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko také se peru s pokušením, které se nazývá OKNA.😉
    Sotva jsem pokořila víkendový moribundus, tak už mám roupy.
    Přeji ti, ať brzy bacily pokoříš... Doma to máte opravdu krásné. Už máš jarně naladěno. Měj se pokud možno krásně. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, když se nyní podívám z okna a vidím jak prší a do toho poletují vločky sněhu, tak nevím zda za chvilku nebudou ve stejném stavu jako předtím :o)). Takže ostatní počkají až bude opravdu tepleji - a že jich v domě máme až až.
      Jsem ráda, že už jsem jarně pokoj vyladila. Ještě musím dokoupit svíčky v barvách.
      pa Zdeni.
      Ála

      Vymazat
  3. ŠIKULKA, OKNA UMYTÁ, VŠE NADEKOROVÁNO...ILČA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muž se zlobil, že to mohlo ještě počkat a hned ráno byl na koni, když jsem kýchala a smrkala ostošest :o))). Ale to nemusí být vůbec z mytí oken.
      Měj se hezky Ilčo.
      Ála

      Vymazat
  4. Oknům jsem ještě odolala, ale nevidím to už na dlouho :-)) a s foťákem se učím pořád, metodou pokus omyl, ale nestíhám se vracet k tomu, co už jsem uměla a už jsem to úspěšně zapomněla :-(, ale radost z focení mám pořád :.)) Krásný den Álo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak raději Danko ještě odolávej, počasí opravdu není příznivé.
      Jsem ráda, že se s novým fotoaparátem seznamuji postupně a vlastními silami, snad si tím pádem to důležité co nejvíce zapamatuji :o)) když se k tomu tak těžce propracovávám.
      Pěkné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, manžel beztak kecá :o) To se mu něco zdálo a hned to svádí na tebe. To známe :o)
    Rýma přijde, ale musí i odejít. Je to souhra okolností. Jen z mytí oken to jistojistě nemáš.
    Byt krásně prokouknul. Je svěží, veselý, elegantní. Krásné.
    Ať jsi brzo fit.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas Katko :o)). Ono to nebude tak tragické, už ani nekýchám, bylo to jenom po ránu, jen si krk raději zahřívám a na nohách mám ponožky - u mne nevídané :o)). A dnes stoprocentně asi ven nevyjdu - raději.
      Stejně je zvláštní jak umytá okna přinesou do bytu neskutečné světlo a pocit ohromné čistoty-a přitom taková blbost :o))))).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
    2. :o) Já zas ponožky miluji :o)))
      Umytá, neumytá okna - rozdíl je zcela zásadní. Přesně tak.
      Měj se K.

      Vymazat
  6. No jestli Ty jsi fotoamatér, tak teda nevím...Vždyť ty fotky jsou nádherný! A domov Ti září barvami. Krásné.
    Pěkný den
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda děkuji Henrieto, ale amatér jsem opravdu a veliký.Fotit v interiéru mi vůbec nejde, když vidím některé fotky blogerek, úžasně zachycené detaily, to se mi stále nedaří. Ale já jsem urputná :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Milá Alenko, pořádně se kurýruj a odpočívej! Krásně jarně už máš nazdobeno, tak si to teď můžeš jen a jen užívat. Mě ta okna ještě čekají. Krásné slunečné dny...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také Inko nemám hotovo, zdaleka ne, ale ta obýváková a v kuchyni, to už byla tragédie. A odpočívat to umím,to mi jde moc hezky :o)).
      Ála

      Vymazat
  8. Álo, okna jsem nemyla a od včerejška nedám kapesník od nosu. Měj se líp a rýmu pryč. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosím, z mytí oken to není. Tak ti Jani přeji rýmu rychle překonat - ona tak jako tak trvá stejně vždycky týden.
      Ála

      Vymazat
  9. Já se s foťákem taky pořád peru - metodou pokus-omyl. A vždycky propadám depresi, když vidím fotky na jiných blozích. Mně pořád vychází takové "ploché". Navíc dost často fotím večer za blbého světla... Obávám se, že extra fotograf ze mne nebude, ale na dokumentaci to stačí.
    Tak ať se s tím manuálem pereš úspěšně a rýma se ti nakonec vyhne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem úplně sama. V interiéru fotka vyjde snesitelně jen pokud svítí slunce, jinak s tím mám problém. Ale když je hnusná, tak se jednoduše vymaže :o)).
      Rýma se vzdala a po úterním dopoledním kýchání a smrkání, je fuč. Jen trochu huhlám, ale to nikomu nevadí :o).
      Měj se hezky Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, taky už jsem řádila, mám umytá okna v přízemí, zatím bez rýmy... Počasí na rozdíl od víkendu opravdu jarní není! Ale doma už jaro mám :o) Taky jsem nevydržela. stejně jako ty, moc hezky si zdobila!
    Přeji hodně úspěchů s foťákem a žádné nemoci! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi na tom s okny lépe Helenko, já jenom ten obývák a kuchyň. I když v obývacím pokoji jsou jedny balkonové dveře a dvě okna stejné velikosti jako dveře :o))).
      Líbí se mi ta jarní barevnost, takže nejenom venku, ale i doma. Proč ne, že ?
      Měj se prima a rýma se mi vyhnula velikým obloukem, normálně jsem ji snad zastrašila.
      pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála