úterý 14. března 2017

NALEZIŠTĚ ...

od mé velmi oblíbené spisovatelky, jejíž hlavní hrdinkou ve všech knihách je soudní patoložka doktorka Scarpettová.








Anotace :

Na nalezišti pozůstatků pravěkých zvířat v kanadské divočině zmizí paleontoložka – jediný důkaz o tom, videonahrávka zakončená záběrem uříznutého ucha, se objeví v mailu bostonské hlavní soudní lékařky Kay Scarpettové. Ta netuší proč, ale postupně pojme podezření, že případ souvisí se sérií vražd, k nimž došlo mnohem blíž. Noří se do případu, avšak zároveň cítí odtžitost svého okolí. Navíc každý z jejího okolí má zdá se nějaké tajemství – její manžel Benton Wesley, forenzní psycholog FBI, se možná až příliš věnuje jedné z kolegyň, Kayina neteř Lucy mluví v hádankách a hlavní vyšetřovatel Pete Marino se nejspíš zapletl se ženou,jejíž tělo bylo nalezeno v zálivu. Osamělá Kay, kterou navíc začne nebezpečně přitahovat mladý patolog Luke, pátrá po vychytralém a krutém vrahovi, původci nevysvětlitelných mučení i stop zanechaných na tělech svých obětí.



Tím, že čtu všechny její knihy postupně jak jsou napsané a u nás vydané, velmi dobře se orientuji ve vedlejších postavách, které doktorku obklopují, s nimiž spolupracuje (ti se občas mění), znám životní osudy její milované neteře Lucy, nepřekvapuje mne tvrdohlavost a nezkrotnost jejího nejbližšího  vyšetřovatele Marina, vím co předcházelo manželství s milovaným Bentonem.
Avšak vůbec nevadí když toto vše nebudete vědět, každý příběh je jedinečný, zajímavé je využití forenzních vyšetřovacích metod, které Kay mistrně ovládá a z těla oběti postupně odkrývá příčiny a důvody kruté násilné smrti.

Tentokrát jsem se vůbec žádné indicie nechytala a vraha neodhalila stejně jako Kay, neboť ta šla sice po správné stopě,
ale ...

A to vám bohužel nemohu prozradit co následovalo za ale.


Mne čekají další příběhy doktorky Scarpettové, proložím je však
knížkou další mé oblíbenkyně (já jich mám vlastně docela hodně),

Barbary Woodové ...








6 komentářů:

  1. Čekala jsem, jakou knížku nám představíš. Tak už to vím a taky vím, že jsem ji ještě nečetla. Od této spisovatelky jsem už dávno četla Mrtvá bez jména. Takže pokud u nás v knihovně budou titul, který jsi dnes tady představila, mít, vypůjčím si ji.
    Měj hezký dnešní den! Tady u nás zatím svítí slunce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Patricie skoro všechny vydané knihy - chybí mi jenom dvě. Jsem zvědavá zda v knihovně najdeš Hani. U nás bohužel již dva dny mrazivo, ale včera pak přes den slunce svítilo, dnes je zatím zataženo.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, díky za další skvělý knižní tip! :) Připisuji na seznam jméno autorky a někdy začnu tak jak píšeš, od začátku, abych se chytala... já mám ráda v souvislostech jasno... :D
    Pěkné slunečné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Peťko, že jsem získala další možnou čtenářku této spisovatelky :o).
      Slunečný den dnes opravdu není a asi ani nebude, od rána zataženo, přesně ten den vhodný pro četbu.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, to zní dobře!
    Děkuji za typ a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá její kniha mne vždy vtáhne do děje.
      Hezké dny Heli.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála