pondělí 27. března 2017

JARNÍ VÍKENDY ...

jsou vyloženě pracovní, obzvláště když přeje počasí, slunce svítí a i když je vzduch ještě celkem studený, musím přiložit ruku k dílu.
V sobotu jsem byla ještě jako mátoha, vzala jsem proto do ruky nůžky, obcházela záhony i keře, a vše suché odstřihávala.
S odplevelením musím počkat, hlína je ještě příliš nasákla vodou.



Den ode dne jsou rostlinky vyšší a derou se na povrch za slunečními paprsky. Baví mne je pozorovat.

Zase mi zmizely narcisky a já už nevím, jaké místo na zahradě jim vybrat, aby mi opravdu každý rok vyrašily a rozkvetly svými nádhernými květy.
Mám je tolik ráda.
Jenže hraboši zřejmě také, s tím rozdílem, že já cibulky narcisek nejím a oni evidentně s velikou chutí.






Nebylo toho mnoho k focení, ale i tak už je radost na zahradě pobývat.
Vše je na počátku růstu.

Začala jsem uklízet na pergole a vynášela opět ven vše, co k venkovnímu posezení budeme potřebovat.
Na tohle se těším vždy celou zimu.

A vyhlašovala jsem při práci přestávky!!

Káva venku totiž chutná přímo báječně...




Nezapomeňte si ještě zasoutěžit

Z D E



10 komentářů:

  1. Hmmmm,kava venku-jaro,budiž pochvaleno;)...Krasne jarni dny zalite sluncem preju.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla Hani činnost, která mne v sobotu a v neděli nejvíce bavila :o))) - pití kávy na sluníčku, vrněla jsem jak ta kočka.
      Dnes ráno u nás mrazík, chudinky kytičky, musela jim být zima.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Álo, i my jsme si přes víkend mákli ☺ ostatně jako každé jaro.
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni to bylo náročnější, ryli jsme nová místa pro keře a rostliny, toho jsme letos ušetřeni, takže "jenom" úpravy po zimě, ale i tak na ta zlenivělá těla po zimě, je to nápor. Já se málem večer uzívala :o).
      Měj se hezky Martinko.
      Ála

      Vymazat
  3. Taky byl u nás ráno mrazík- střechy byly pěkně pocukrované. Teď je již hezky.
    Včera foukal docela chladný vítr, takže na kávu venku to tedy nebylo. Já stejně byla v loutkovém. Zahrádka se mi probouzí pomalu, ale jistě k životu. Venkovní sezení už máme také tak, jak má být, jen tam ještě chybí květena, která to zútulňuje. A to si ještě počkám. Narcisky se mi taky ztrácejí,jen na jednom místě jich několik zůstává.
    Hezké dny v posledním březnovém týdnu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás dnes také mrazík. Slunce sice svítí, ale je stále veliké chladno. Také se těším, až na pergolu nanosím a navěsím kytičky, které to zkrášlí.
      Pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Alenko! Už tě svrbí ruce, že :o)
    Dny jsou teď opravdu nádherné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalinku už skláním hřbet a trhám co ke květinám nepatří, plevel nesmí zůstat ani jeden, jinak se moc rychle rozrostou.
      Helenko měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Hezky zachycené jaro, tak ho vidím i já u nás :-). Přestávky u práce milujeme nejvíc, bez těch to venku ani nejde. Hezké jaro a hlavně pomaloučku, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás přestávky jsou na povel - buď zavolám z jednoho kouta zahrady já nebo manžel :o))).
      Včera jsem byla vyždímaná jako hadr, nevím zda jarní únava nebo ještě dozvuky nemoci. Takže pomalu,pomalu.
      Měj hezké dny Kájo.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála