sobota 25. března 2017

CREMA TIRAMISU ...

dessert di prima classe.



Samozřejmě, že nejraději připravuji dezerty z klasických surovin, ale občas dojde k situaci, kdy se hodí mít pohotovostní sáček.
A tak v mém košíku nachází své místo Dr. Oetker.
Dneska jsem vyzkoušela
Crema Tiramisu.



Z jednoho balení jsem získala čtyři porce, skleničky jsem měla větší, takže jsou plněné do poloviny.
Dezert je chutný, není přeslazený a šlehal se 3 minuty se studeným mlékem.

Z posledních zamražených malin z naší zahrady jsem stihla ještě připravit
ovocné želé.



Vše vychlazené v lednici bylo příjemným zpestřením sobotního podvečera.


Oba dezerty byly hotové v cukuletu :o) a chutnalo všem.

Tak zase někdy příště Dr. Oetker...



10 komentářů:

  1. Ještě že jsem po večeři... Oboje vypadá lákavě. Já polotovary na přípravu moučníků moc nepoužívám, ale teď tam mám na vyzkoušení Mousse (taky od Oetkera) z Brandnooz boxu. Jsem na něj zvědavá.
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vybrala pohár želé, ten mám moc ráda a malinový obzvlášť. Já mívám jenom tyhle sáčky - Dort želé, Créme Olé, Mousse a nyní jsem přidala Créma Tiramisu. Ty mám osvědčené, že mne v nenadálé chvilce zachrání :o).
      Hezkou neděli Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  2. Takové mňamky před blížící se plavkovou sezónou:-))))
    Loňské léto jsem ochutnala na Sardinii to pravé italské.....a bylo to nebeské:-)))) hezký zbytek víkendu přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se při jarní práci na zahradě vyběhá :o), to nemám strach. Ráda bych ochutnala to pravé italské, tak třeba někdy...
      Hezký den Evo.
      Ála

      Vymazat
  3. Oboje vypadá velmi dobře. Ňam!! To věřím, že všem chutnalo.
    Hezký zbytek víkendu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt rychlovka a chutné opravdu. Tyhle malé dezerty mám ráda.
      Hezký den Hani.
      Ála

      Vymazat
  4. Alčo, vypadá to fantasticky - dezerty rychle udělané mám nejraději. Krásnou neděli ti přeji, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko já také :o)) a člověk si může vyhrát s ozdobením, vše je otázka chvilky.
      Pěknou neděli přeji i tobě.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko sáček už jsem okukovala v obchodě.. Zatím jsem nezkoušela, ale teď jsem nalákala.. Ráda vyzkouším obě dvě dobrůtky..
    Krásnou neděli ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodí se je mít doma, obzvláště v létě je to rychlý pomocník. Nejsou přeslazené a vychlazené s ovocem osvěží každého.
      Hezký nedělní čas Zdeni.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála