čtvrtek 9. února 2017

ZLOBA - KRÁLOVNA ČERNÉ MAGIE ...

pohádka, kde hlavní postava je zlá víla, královna, vládkyně lesní říše,
ve které třímá neutuchající pomsta.

Pro mne to byl úžasný prožitek fantasy pohádky, kdy zlo mělo v celém ději  nadvládu, ale opět se ukázalo, že dobro dokáže změnit i tvrdá srdce, ve kterých otevře komnatu upřímné lásky.




Hlavní role 
Angelina Jolie

jako královna Zloba,

a musím říct, že v této roli se mi velmi líbila, působila opravdu děsivě, zle, ale zároveň z ní vyzařoval smutek, který si nesla po celý život ve svém srdci.
Zklamání, zrada a opuštění lidskou bytostí, muže jehož nesmírně milovala, způsobilo její zlobu a nenávist.
Pomsta ji vede k vyslovení prokletí nad kolébkou malé princezny.


***

Anotace :

Snímek Zloba – Královna černé magie vypráví dosud nezpracovaný příběh legendární zlé královny z klasického snímku společnosti Disney Šípková Růženka z roku 1959, a seznamuje diváky s její zradou, která nakonec způsobila, že se její kdysi čisté srdce proměnilo v kámen. Královna Zloba, hnaná touhou po pomstě a urputnou snahou udržet si trůn, uvrhne na novorozenou dcerku lidského krále, Auroru, krutou kletbu. Jak princezna roste, ocitá se přímo v samém středu narůstajícího konfliktu mezi lesním královstvím, které si zamilovala, a lidským královstvím, ze kterého pochází. Zloba si uvědomuje, že princezna může být klíčem k míru mezi oběma říšemi a je tak nucena k nemilosrdným činům, které oba světy navždy změní.


***
Děj Šípkové Růženky, který vás vtáhne do života víl, 
lesních skřítků, starobylých stromů, do tajemných zákoutí lesního království.
Černá magie používaná Zlobou bojuje s královstvím lidí, které z duše nenávidí.
Avšak malá Růženka, ukrytá v domku kde žije se svými sudičkami, třemi vílami, dokáže nevídané.

V den svých 16.narozenin prolomí krustu zla kolem
srdce Zloby...







10 komentářů:

  1. Krásná, že? Já ji mám dokonce v některých filmových tipech nebo v jedné z 10 nej....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherná, klidně bych se vydržela dívat ještě déle :o). Nevím jak to, že jsem se k ní dostala teprve nyní...nějak mi utekla.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, ještě jsem ji neviděla. Ale ráda se na ní podívám.Nalákala jsi mne.A u tvořeníčka mám ráda pěkné filmy. Krásný den ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhledej Zdeni, je fakt krásná, už jsem se na ní dívala podruhé :o)).
      Hezky se měj.
      Ála

      Vymazat
  3. jůůů tu jsem ještě neviděla..děkuju Áji za bezva tip..určitě se na ní podívám...miluju pohádky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ní podívej Marti, bude se ti líbit, je nádherná.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, tento film jsme si kdysi také doma pustili, ale nedokoukali jsme ho do konce, bohužel jsme z něho byli zklamaní a příliš nás nebavil... :-(
    Důležité ale je, že se líbil tobě a fajn ses u něj odreagovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě ne každému se líbí stejné věci :o), to je jasné. Já od něj žádné očekávání neměla a mám ráda fantasy pohádky, kde vládnou kouzla a magie - Narnie, Avatar apod. si ráda pouštím znova.
      Hlavně když si najdeme každý to své Lucko a odreagujeme se, to máš pravdu.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, ty tedy jedeš a šermuješ jehlicemi neuvěřitelnou rychlostí. Šál je nádherný, moc se povedl!
    Děkuji za typ na pohádku, Angelina je skutečně k nepoznání.
    Na fotky jsem měla Zoner a teď používám Adobe Photoshop, ale koláže jsem ještě nedělala.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím co mne tak Helenko popohání, snad veliká chuť a pohoda co si vytvářím kolem sebe, je to občas nutnost, ponořit se do tvoření a mít radost z toho co vzniklo mýma rukama. To zná každá z nás.
      Díky za tip na fotoprogram, snad najdu něco co mi bude vyhovovat.
      Helenko měj krásný víkend :o) a pa
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála